PC Hocası Forum


Acaba hangi parça bozuk..
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 3
Mesaj: 8
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 12-07-2016

Herkeze merhabalar arkadaşlar ben bir bilgisayar kullanıcısıyım. Yani.... Konuya giremedim pardon düzeltiyorum Smile

Şimdi benim bi anakartım var yani işlemcimde var işlemcim intel e8500 core 2 duo "core2duo dediğime bakmayın canavar gibidir kendisi 6 mb cache var yav saat gibi maşşallah" neyse 2+4 gb olmak üzere 1333mhz ddr3 ram takılıydı son zamanlarda bilgisayar açılış ekranında takılma vs yaşamaya başladı sonrasında ise hiç açılmıyordu yani bilgisayarı aç tuşuna basıyorum fan böyle vuuuu diye hızlanıyor sonra tık elentirik kesiliyor sonra bidaha açılıyor bilgisayar. Neyse 4lüğü falan çıkardım dedim haa 4lük yanmış bilgisayarda çok yavaşladı 2 gb lik ile. Bende gittim bi 4lük daha aldım. Onu taktım yine aynı sorun var. Bende diyorum ki bu sorun acaba power supplyde olabilirmi ? Yada nerede olabilir hocalar piste bekleniyorsunuz :Smile Saygılar Smile

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Power dan da olabilir yada kartta da problem olabilir power deneyerek bulabilirsin
Sorunu

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Büyük ihtimal power sup

Cevapla
.
Konu: 3
Mesaj: 8
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 12-07-2016

Arkadaşlar poweri değiştirdim aynı sorun çıktı bende bilgisayarcıya gittim deneyelim ne varsa diye ilginç bi şekilde ram taktık çalıştı ama ne yeni gelen sıfır ram yeni eski ramle çalışmadı... Neyse sıfır aldığımız ramde bozukmuş kısacası Smile

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

bozuk değil uyumlu değil

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 23
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 07-08-2016

(06/08/2016, Saat: 16:35)system3276 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bozuk değil uyumlu değil

Katılıyorum uyumlu değil Smile

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

(06/08/2016, Saat: 15:33)kenan3507 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar poweri değiştirdim aynı sorun çıktı bende bilgisayarcıya gittim deneyelim ne varsa diye ilginç bi şekilde ram taktık çalıştı ama ne yeni gelen sıfır ram yeni eski ramle çalışmadı... Neyse sıfır aldığımız ramde bozukmuş kısacası Smile

Sorun çözüldü mü bari

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hangi Televizyon Modeli(LG 49UH650V - Philips 49PUS6501 - Vestel 49UB8300) tosunetti 4 357 14/02/2017, Saat: 08:50
Son Yorum: Expert
Big Grin sizce hangi işlemci TheGoldStaR 4 424 22/11/2016, Saat: 15:04
Son Yorum: Murat Özenç

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım