PC Hocası Forum


AKK Tamamen Kaldırılıyor
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 58
Mesaj: 1,785
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

Arkadaşlar gözümüz aydın. BTK tarafından yapılan açıklamaya göre (3 yıl olsa da) AKK tamamen kaldırılıyor. Bu süre zarfına kadar gece saat 02:00 - 08:00 arası internet kullanımları da AKK'ye eklenmeyecek Smile

Detaylar: http://pchocasi.com.tr/adil-kullanim-kot...ldi-22015/

   
logo1.png

Alıntı
(Son Düzenleme: 09/09/2016, Saat: 23:20, Düzenleyen: OceanLaB.) .
Konu: 75
Mesaj: 1,761
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

oh sonunda ne olduğunu anladım saol reis bide whatsappı telefondan mı kaldırdınız ismaille yazılanlara bakın Big Grin
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

yürü kanka Smile

Alıntı
.
Konu: 58
Mesaj: 1,785
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

(09/09/2016, Saat: 23:24)WalterHolk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: oh sonunda ne olduğunu anladım saol reis bide whatsappı telefondan mı kaldırdınız ismaille yazılanlara bakın Big Grin

İsmail ne durumda bilmiyorum bende dinleniyordum az bugün epey yoruldum bakıyorum şimdi Big Grin

(09/09/2016, Saat: 23:26)Teknosoftyazılım Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yürü kanka Smile

Efsane oldu en azından 2018'e kadar geceleri indirmeleri yaparız sıkıntı olmaz Smile
logo1.png

Alıntı
.
Konu: 75
Mesaj: 1,761
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

tabi sende direksiyon var ets var biz napalım garip garip doom, witcher3,blade and soul,citiesConfusedkylines oynarız ancak Big Grin
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Alıntı
.
Konu: 58
Mesaj: 1,785
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

(09/09/2016, Saat: 23:37)WalterHolk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tabi sende direksiyon var ets var biz napalım garip garip doom, witcher3,blade and soul,citiesConfusedkylines oynarız ancak Big Grin

Hacı al bi Axcess direksiyon seti kurtar sende 69 TL Big Grin
logo1.png

Alıntı
.
Konu: 0
Mesaj: 1
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 09-09-2016

İyiymiş.Zaten gececi olduğumuz için süper olur Big Grin
Edit: Saaat 02:00 08:00 arası olduğunu duydum.

Alıntı
(Son Düzenleme: 09/09/2016, Saat: 23:49, Düzenleyen: Ali Kavraz.) .
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

aynen açarız artık çal keki çall Smile sabahlara kadar dowlond da dowlond Smile

Alıntı
.
Konu: 58
Mesaj: 1,785
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

(09/09/2016, Saat: 23:47)Ali Kavraz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İyiymiş.Zaten gececi olduğumuz için süper olur Big Grin
Edit: Saaat 02:00 08:00 arası olduğunu duydum.

Aynen AKK kaldırılana kadar geceleri belli saatlerde internet kullanımı yansıtılmayacak Smile

(09/09/2016, Saat: 23:48)Teknosoftyazılım Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aynen açarız artık çal keki çall Smile sabahlara kadar dowlond da dowlond Smile

Ooo sen ne diyorsun gelsin Steam freeler Big Grin
logo1.png

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Smile

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Information YGS ve LYS Kaldırılıyor! Hakan Çal 7 433 27/09/2017, Saat: 20:13
Son Yorum: BilgisayarcıGenç

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım