PC Hocası Forum


anakartta ram alma tavsiye
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 33
Mesaj: 66
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-06-2016

http://www.vatanbilgisayar.com/gigabyte-...ozellikler

arkadaşlar anakartım bu ram alıcağımda bu uyumlumu uyumlu değilmi bilmiyorumda siz öenerirmisiniz acaba 4 gb ram alıcağım
bide takdıkya format atmak gerekecekmi bişi yapmak felan takdıkdan sonra

Alıntı
.
Konu: 47
Mesaj: 1,061
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 27-12-2016

Kingston ddr3 4 gb 1333 Mhz. Bu Rami öneririm hocam.
r6qDra.png

Alıntı
.
Konu: 34
Mesaj: 2,868
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

http://www.vatanbilgisayar.com/gskill-4g...13260.html

al hacı dayı.

format atmana gerek yok bilgisayara bağlayıp ilk açtığında bios tanıyıcak zaten

Alıntı
.
Konu: 2
Mesaj: 6
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 17-05-2017

Abi bir konu hakkinda sorum var.
Ben 2133 mhz ramde calisan bir anakart aldim ama ben 2400 mhz de calisan bir ram almak istiyorum sizce calisirmi yada yan etkileri nelerdir aydinlatirsaniz sevirim hocam ?

Alıntı
.
Konu: 25
Mesaj: 3,760
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

eğer anakart listesinde varsa çalışır max 2133 mhz de çalışır

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Tavsiye Alabilirmiyim ? Sadomadoking 20 498 15/03/2018, Saat: 07:34
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Ram Tavsiye djerke 1 152 08/03/2018, Saat: 12:13
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Laptop için ram tavsiye İbrahim Demir 0 265 11/06/2017, Saat: 15:12
Son Yorum: İbrahim Demir

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım