PC Hocası Forum


Araba Seçimi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 33
Mesaj: 2,571
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

Merhaba arkadaşlar öncelikle bir araba almaya karar verdim. Ama hangisini alacağıma karar veremedim. Annemin üzerine alacağım arabayı. ÖTV'den muaf durumdayım. Sizden sebepleriyle beraber hangi arabayı seçmeliyim yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.


VolksWagen Polo Comfortline 1.4 TDI BlueMotion Technology 90 PS 7 ileri DSG  -- 81.424,04 TL
Golf Comfortline 1.4 TSI ACT BlueMotion Technology 150 PS 7 ileri DSG -- 100.057,02 TL
FORD FOCUS HB TITANIUM 1.6L TiVCT 125PS PowerShift Otomatik --  97.400 TL

Hepsinde ortak opsiyonel eklentiler var (sunroof vs.)

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Alıntı
.
Konu: 53
Mesaj: 1,689
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

Bana kalırsa ben Passat'cıyım ancak 1.4 TSI almanız yakıt açısından çok büyük avantaj sağlar. Yılda 15 bin KM için çok tercih edilir. Fakat şehir içi şehir dışı kullanım farkları da göz önünde bulunduruluyor.

0,15*15000= 2,250 TL 2,250*5=11,250 TL Eksta benzin parasına yol açar benzinli araç.
Dizel ve benzinli motor farkı zaten 10.000 TL
Kalan 1,250 tl de bakımdan vs çıkar.
Ayrıca dizelde 100.000 km ve benzinlide 100.000 km de olmasının farkı aşikar.

Alıntı
.
Konu: 13
Mesaj: 152
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-04-2016

poloyu bende beğeniyorum alınabilir bence

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 2,571
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

(19/10/2016, Saat: 01:54)OceanLaB Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bana kalırsa ben Passat'cıyım ancak 1.4 TSI almanız yakıt açısından çok büyük avantaj sağlar. Yılda 15 bin KM için çok tercih edilir. Fakat şehir içi şehir dışı kullanım farkları da göz önünde bulunduruluyor.

0,15*15000= 2,250 TL 2,250*5=11,250 TL Eksta benzin parasına yol açar benzinli araç.
Dizel ve benzinli motor farkı zaten 10.000 TL
Kalan 1,250 tl de bakımdan vs çıkar.
Ayrıca dizelde 100.000 km ve benzinlide 100.000 km de olmasının farkı aşikar.

hocam HB tarzı kısa arabalar istiyorum. daha sportif.

Alıntı
.
Konu: 53
Mesaj: 1,689
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

(19/10/2016, Saat: 11:48)yakinkursat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19/10/2016, Saat: 01:54)OceanLaB Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bana kalırsa ben Passat'cıyım ancak 1.4 TSI almanız yakıt açısından çok büyük avantaj sağlar. Yılda 15 bin KM için çok tercih edilir. Fakat şehir içi şehir dışı kullanım farkları da göz önünde bulunduruluyor.

0,15*15000= 2,250 TL 2,250*5=11,250 TL Eksta benzin parasına yol açar benzinli araç.
Dizel ve benzinli motor farkı zaten 10.000 TL
Kalan 1,250 tl de bakımdan vs çıkar.
Ayrıca dizelde 100.000 km ve benzinlide 100.000 km de olmasının farkı aşikar.

hocam HB tarzı kısa arabalar istiyorum. daha sportif.

VW'nin Golf R modelleri var onlar da çok sağlam ve tutulan araçlar. Sportiflik yönüne katılıyorum tabii ki ayrıca ne yapsan yakışıyor bunlara Smile

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 2,571
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

(19/10/2016, Saat: 13:02)OceanLaB Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19/10/2016, Saat: 11:48)yakinkursat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam HB tarzı kısa arabalar istiyorum. daha sportif.

VW'nin Golf R modelleri var onlar da çok sağlam ve tutulan araçlar. Sportiflik yönüne katılıyorum tabii ki ayrıca ne yapsan yakışıyor bunlara Smile

VW sitesine girdiğimde bin çeşit golf çıkıyor ya Smile  benım kafam karışıyor Big Grin

Alıntı
.
Konu: 53
Mesaj: 1,689
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

(19/10/2016, Saat: 15:02)yakinkursat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19/10/2016, Saat: 13:02)OceanLaB Adlı Kullanıcıdan Alıntı: VW'nin Golf R modelleri var onlar da çok sağlam ve tutulan araçlar. Sportiflik yönüne katılıyorum tabii ki ayrıca ne yapsan yakışıyor bunlara Smile

VW sitesine girdiğimde bin çeşit golf çıkıyor ya Smile  benım kafam karışıyor Big Grin

Valla çok bakarsanız işin içinden çıkamazsınız, kafanızda belirlediğiniz 3 model dışına pek çıkmayın derim. Hele başkalarından fikir alacak olursanız yandınız Big Grin

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 2,571
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

(19/10/2016, Saat: 15:05)OceanLaB Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19/10/2016, Saat: 15:02)yakinkursat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: VW sitesine girdiğimde bin çeşit golf çıkıyor ya Smile  benım kafam karışıyor Big Grin

Valla çok bakarsanız işin içinden çıkamazsınız, kafanızda belirlediğiniz 3 model dışına pek çıkmayın derim. Hele başkalarından fikir alacak olursanız yandınız Big Grin

ya mesela golf'te R var GT var Allstar var bıde normalı var R 30bın falan dırek farkedıo Big Grin  hadı bunu anladık motor tork vs guclu ama allstarla normalı arasında 3-4 lıra oynuor pek bı fark yok gıbı bıde bu modellerın ıcınde comfortlıne vs tarzıda bı ayrım var nedır bu ya Big Grin ben golfun ıcınden cıkamadım baska modeller köşede dursun Big Grin

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  45.000 TL ve 60.000 TL Arası 2. El Araba Bakıyorum olgay_sen16 3 428 11/09/2017, Saat: 18:39
Son Yorum: wuzimu16

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım