PC Hocası Forum


Anket Başlığı: iİ3 6100 750T vs AMD A10 7890K
Anket kapatılmıştır.
İ3 6100 750Ti
100.00%
3 100.00%
AMD A10 7890K
0%
0 0%
Katılımcı sayısı: 3 100%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

(AŞIRI acil )i3 6100, gtx 750Ti VS amd a10 7890k
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 10-07-2016

 Bu mu ? ( ram 2400 mhzyi farketmemişim 2133 yaptığımı düşünün Smile
yoksa
 Bu mu ?
APU sisteme ekran kartı ekleyebilirim 1-2 sene sonra falan Bütçe max 1550 TL.
Bu arada vatanda i3 6100 kalmamış onuda hesaba katarak bakın. Onu başka yerden alıcam

Cevapla
(Son Düzenleme: 17/07/2016, Saat: 00:26, Düzenleyen: Ömer080808.) .
Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 10-07-2016

1 tane bilen bir kişi yokmu en yakın zamanda almam gerekiyor turnuvaya katılacağım.

Cevapla
.
Konu: 53
Mesaj: 1,675
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

Ortalık karışık olduğu için 2 gün durdurma kararı alındı..

Cevapla
.
Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 10-07-2016

Sorusu cevaplanan çok kişi var ayrica 2 gun sonra.turnuvam var

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Anakartİ veya rami değiştir
İşlemci olarak intel öneririm
Stok Soğutucusu ile değil de ayrı bir Soğutucu alırsanız daha güzel olur
Amd alırsan eğer bu sefer ekran kartı olmayacak ve bir dez avantaj olur onun için intel olan sistemi alsaniz daha mantikli olur

Cevapla
.
Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 10-07-2016

ramlerin yanlış olduğunu sonradan farkettim yazdımda zaten oraya.
İntel olan bilgisayarı alacağım teşekkür ederim

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

rica ederim

Cevapla
.
Konu: 9
Mesaj: 26
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 28-06-2016

i3 6100 güzel vatan kazık geliyorsa webdenal sitesi var iyi bir site tavsiye ederim hemde ucuz

Cevapla
.
Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 10-07-2016

İşlemci : i3 6100
Ekran kartı : MSI R7 370 2gb ddr5 256 bit
RAM : 8gb 2133 MHZ gskill
Anakart : msı h110m pro vd
500W güç kaynaklı kasa yetermi ?
Bide 500gb harddisk

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Kaç yere yazdın üşenmeden helal olsun cevap verdim bak istersen

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Acil bi yardim edermisini Okan İpek 1 73 02/07/2017, Saat: 21:52
Son Yorum: Kaan Akgül
Rainbow Acil bakar mısınız çok önemli.. Burak Enes Kocaman 3 123 27/06/2017, Saat: 23:55
Son Yorum: Expert
Information Laptop Alıcam acil Tavsiye venomakasa 4 249 22/05/2017, Saat: 18:45
Son Yorum: Expert
Heart ARKADAŞLAR ÇOK ACİL SATILIK OYUNCU BILGISAYARI eser.tr 0 181 02/05/2017, Saat: 16:45
Son Yorum: eser.tr
  Bu PC alınırmı acil yardım mhmtklcksmz 7 246 15/03/2017, Saat: 22:12
Son Yorum: PCMaster

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım