PC Hocası Forum


Bu Sistemle Gta 5 ve diğer güncel oyunları rahat oynarmıyım ?
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 8
Mesaj: 35
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-07-2016

merhaba

http://www.atombilisim.com.tr/lenovo-z50...n2077.html


BU Linkteki Laptop ile gta 5 ve diğer yeni çıkan oyunları kasmadan rahatça oynayabilirmiyim ?
şimdiden teşekkürler..

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Medium veya high ayarlarda oynayabilirsin ama yine denemen lazım

Alıntı
.
Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

kaldırır merak etme. Ve seni tebrik ediyorum sana rep vericem uzun zaman sonra kaç fps değil kasar mı oynatır mi diyen biri Big Grin

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Smile sen yoksun diye sormuyorlar kanka

Alıntı
.
Konu: 8
Mesaj: 35
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-07-2016

(09/09/2016, Saat: 17:22)WalterHolk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kaldırır merak etme. Ve seni tebrik ediyorum sana rep vericem uzun zaman sonra kaç fps değil kasar mı oynatır mi diyen biri Big Grin

Smile

Alıntı
.
Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

(09/09/2016, Saat: 19:15)Teknosoftyazılım Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Smile sen yoksun diye sormuyorlar kanka

Ban cezaları ve uyarıları vermeye gelicem bu nedir yahu her konuda başlık düzelt yazdım nerdeyse ne konuda arama yapmak var ne kural okumak. üye olurken sen bunları kabul ediyorsun işlem yapsak e naptım ben olur kötü biz oluruz. E be insan evladı biz de insanız olmaz ki bu kadar da

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Alıntı
.
Konu: 8
Mesaj: 35
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-07-2016

(09/09/2016, Saat: 22:51)WalterHolk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09/09/2016, Saat: 19:15)Teknosoftyazılım Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Smile sen yoksun diye sormuyorlar kanka

Ban cezaları ve uyarıları vermeye gelicem bu nedir yahu her konuda başlık düzelt yazdım nerdeyse ne konuda arama yapmak var ne kural okumak. üye olurken sen bunları kabul ediyorsun işlem yapsak e naptım ben olur kötü biz oluruz. E be insan evladı biz de insanız olmaz ki bu kadar da

Sizce o laptopmu yoksa http://www.vatanbilgisayar.com/hp-pavili...b-w81.html  bu linkteki laptopda kasmadan rahatça gta 5 ve yeni çıkan oyunları oynarım ? Ve fps değeri tahminen ne olur ikisindede.
Teşekkürler şimdiden.

Alıntı
(Son Düzenleme: 10/09/2016, Saat: 11:54, Düzenleyen: brk5688.) .
Konu: 20
Mesaj: 115
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-08-2016

(10/09/2016, Saat: 08:05)brk5688 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09/09/2016, Saat: 22:51)WalterHolk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ban cezaları ve uyarıları vermeye gelicem bu nedir yahu her konuda başlık düzelt yazdım nerdeyse ne konuda arama yapmak var ne kural okumak. üye olurken sen bunları kabul ediyorsun işlem yapsak e naptım ben olur kötü biz oluruz. E be insan evladı biz de insanız olmaz ki bu kadar da

Sizce o laptopmu yoksa http://www.vatanbilgisayar.com/hp-pavili...b-w81.html  bu linkteki laptopda kasmadan rahatça gta 5 ve yeni çıkan oyunları oynarım ? Ve fps değeri tahminen ne olur ikisindede.
Teşekkürler şimdiden.

2. bilgisayarı alman daha mantıklı gibi  sistem olarak biraz daha yüksek gibi
GELİŞEN TEKNOLOJİYİ TAKİP EDEN FAKAT AYAK UYDURAMAYAN Nevi şahsına münhasır KİŞİ <PCMaster> İttire Kaktıra <PCMaster> Cool

Alıntı
.
Konu: 8
Mesaj: 35
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-07-2016

(10/09/2016, Saat: 09:46)mehmets Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10/09/2016, Saat: 08:05)brk5688 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sizce o laptopmu yoksa http://www.vatanbilgisayar.com/hp-pavili...b-w81.html  bu linkteki laptopda kasmadan rahatça gta 5 ve yeni çıkan oyunları oynarım ? Ve fps değeri tahminen ne olur ikisindede.
Teşekkürler şimdiden.

2. bilgisayarı alman daha mantıklı gibi  sistem olarak biraz daha yüksek gibi

High yada medium ayarlarda kasmadan sıkıntısız oynatırmı ? Bide bi bilginiz varsa kaç fps de oynatır teşekkürler

Alıntı
.
Konu: 8
Mesaj: 35
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-07-2016

(10/09/2016, Saat: 09:46)mehmets Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10/09/2016, Saat: 08:05)brk5688 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sizce o laptopmu yoksa http://www.vatanbilgisayar.com/hp-pavili...b-w81.html  bu linkteki laptopda kasmadan rahatça gta 5 ve yeni çıkan oyunları oynarım ? Ve fps değeri tahminen ne olur ikisindede.
Teşekkürler şimdiden.

2. bilgisayarı alman daha mantıklı gibi  sistem olarak biraz daha yüksek gibi

High yada medium ayarlarda kasmadan sıkıntısız oynatırmı ? Bide bi bilginiz varsa kaç fps de oynatır teşekkürler

(09/09/2016, Saat: 22:51)WalterHolk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09/09/2016, Saat: 19:15)Teknosoftyazılım Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Smile sen yoksun diye sormuyorlar kanka

Ban cezaları ve uyarıları vermeye gelicem bu nedir yahu her konuda başlık düzelt yazdım nerdeyse ne konuda arama yapmak var ne kural okumak. üye olurken sen bunları kabul ediyorsun işlem yapsak e naptım ben olur kötü biz oluruz. E be insan evladı biz de insanız olmaz ki bu kadar da

Sizce o laptopmu yoksa http://www.vatanbilgisayar.com/hp-pavili...b-w81.html  bu linkteki laptopda kasmdadan gta 5 ve yeni çıkan oyunları rahatça oynarım
Teşekkürler şimdiden.

Alıntı
(Son Düzenleme: 10/09/2016, Saat: 11:54, Düzenleyen: brk5688.) .


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Topladığım sistemle HP OMEN 15 Karşılaştırma Osman Yılmaz 5 35 14/12/2017, Saat: 09:20
Son Yorum: Enes Değirmenci
  analiz ve tasarım programları ayrıca oyunları kaldıracak bir pc ne olmalı Melek Mendi 15 308 15/10/2017, Saat: 01:45
Son Yorum: onur.firatt
  Hangi oyunlari oynayabilirim ve gta 5 te fps kac olur Yusuf Krd 1 129 14/09/2017, Saat: 23:22
Son Yorum: UzmanPC
  Bu PC Bu Oyunları Çalıştırır Mı? Muhammed Aybakan 0 204 03/06/2017, Saat: 06:27
Son Yorum: Muhammed Aybakan
  Parça Listesi güncel oyun bilgisayarı Ahmet Baygül 16 1,118 06/02/2017, Saat: 09:53
Son Yorum: PCMaster

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım