PC Hocası Forum


camtasia'da bir video yaptım ama kalite çok düşük
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 15
Mesaj: 52
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-07-2016

Çok kıymetli Pc Hocası severleri, üyeleri, ekibi ve ailesi. herkese bol bol selamlar.
 Çok Yakın bir arkadaşım için bir video yaptık (sevgili,manita muhabbetleri ) türlü türlü videolar çekip birleştirelim dedik.
camtasia studio 8.5'i kullandık. programda herşey akıcı on numara. sesler görüntü falan. 
kayıt edelim dedik. ama kayıt ettikten sonra tam bir fiyasko. Görüntü bildiğiniz 144pixel falan. sanki hesap makinesi ile 
video çekmişiz. o kadar da 1080p ayarında kayıt yap dedik olmadı. 720p yap dedik olmadı. 
youtube'dan gördük custom ayar yaptık yine olmadı. 
bu işten sağlam anlayan dostların bir el atmasını temenni ederim . 
saygılar sevgiler Smile

Alıntı
.
Konu: 14
Mesaj: 140
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 20-09-2016

(19/11/2016, Saat: 21:00)Yakup Altundal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok kıymetli Pc Hocası severleri, üyeleri, ekibi ve ailesi. herkese bol bol selamlar.
 Çok Yakın bir arkadaşım için bir video yaptık (sevgili,manita muhabbetleri ) türlü türlü videolar çekip birleştirelim dedik.
camtasia studio 8.5'i kullandık. programda herşey akıcı on numara. sesler görüntü falan. 
kayıt edelim dedik. ama kayıt ettikten sonra tam bir fiyasko. Görüntü bildiğiniz 144pixel falan. sanki hesap makinesi ile 
video çekmişiz. o kadar da 1080p ayarında kayıt yap dedik olmadı. 720p yap dedik olmadı. 
youtube'dan gördük custom ayar yaptık yine olmadı. 
bu işten sağlam anlayan dostların bir el atmasını temenni ederim . 
saygılar sevgiler Smile

bi ara bende uğraşmıştım öyle bi olay ile ama camtasia yanlış hatırlamıyorsam ücretli sürüm olmadığı için  kaydetmemişti benimkinide  Big Grin movie maker kullanmıştım sonra  Big Grin

Alıntı
.
Konu: 53
Mesaj: 1,689
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

Camtasia'da render sorunlu gerçekten kaliteyi çok düşürüyor. Şu ayarları deneyin derim olmaz ise Sony Vegas Studio 13 öneririm;

❱ 720p için 1280x720
❱ 1080p için 1920x1080

Seçtikten sonra, produce and share tıklayın ileri deyin, ardından "Custom production settings" deyin MP4 formatını seçin. Sonra ileri - ileri - son dedikten sonra renderi daha kaliteli alabilirsiniz.

Alıntı
.
Konu: 15
Mesaj: 52
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-07-2016

(19/11/2016, Saat: 21:04)Hüseyin Bütüner Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19/11/2016, Saat: 21:00)Yakup Altundal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok kıymetli Pc Hocası severleri, üyeleri, ekibi ve ailesi. herkese bol bol selamlar.
 Çok Yakın bir arkadaşım için bir video yaptık (sevgili,manita muhabbetleri ) türlü türlü videolar çekip birleştirelim dedik.
camtasia studio 8.5'i kullandık. programda herşey akıcı on numara. sesler görüntü falan. 
kayıt edelim dedik. ama kayıt ettikten sonra tam bir fiyasko. Görüntü bildiğiniz 144pixel falan. sanki hesap makinesi ile 
video çekmişiz. o kadar da 1080p ayarında kayıt yap dedik olmadı. 720p yap dedik olmadı. 
youtube'dan gördük custom ayar yaptık yine olmadı. 
bu işten sağlam anlayan dostların bir el atmasını temenni ederim . 
saygılar sevgiler Smile

bi ara bende uğraşmıştım öyle bi olay ile ama camtasia yanlış hatırlamıyorsam ücretli sürüm olmadığı için  kaydetmemişti benimkinide  Big Grin movie maker kullanmıştım sonra  Big Grin

hey canınna yandığımın programı. ne uğraştırmıştı bizi Big Grin

(19/11/2016, Saat: 21:10)OceanLaB Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Camtasia'da render sorunlu gerçekten kaliteyi çok düşürüyor. Şu ayarları deneyin derim olmaz ise Sony Vegas Studio 13 öneririm;

❱ 720p için 1280x720
❱ 1080p için 1920x1080

Seçtikten sonra, produce and share tıklayın ileri deyin, ardından "Custom production settings" deyin MP4 formatını seçin. Sonra ileri - ileri - son dedikten sonra renderi daha kaliteli alabilirsiniz.

ya abi konuyu açalı dakika olmadı. hemen cevap geldi. rüyanızda mı gördünüz konu açacaığımı. bu ne hız. bu nasıl bir kalite helal olsun Smile. teşekkür ederim deneyip sonuçları yazarım :Smile     Teşekkür ederim
Big Grin

Alıntı
(Son Düzenleme: 19/11/2016, Saat: 21:16, Düzenleyen: Yakup Altundal.) .
Konu: 14
Mesaj: 146
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-08-2016

Valla ben video cekerkende camtasiadan renderliyodum aynen öyle pixel pixel oldu sonra sony vegasa gectim efsane. Bisey kesinlikle tavsiye ederim sony vegas ?

Alıntı
.
Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

Eğer biliyorsanız biraz karmaşıktır ama MEGUI önerebilirim. Camtasia baya çamur edebiliyor. En kaliteli after effect gibi programlar tabi ki

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Render da Cyberlink Sony Vegas after effect gibi programlarla yapabilirsin

Alıntı
.
Konu: 15
Mesaj: 52
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-07-2016

techno lab'ın dediğini yaptım. oldu arkadaşlar. teşekkür ederim.

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

oceanlab o bro Smile

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 2,603
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

(21/11/2016, Saat: 00:27)Yakup Altundal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: techno lab'ın dediğini yaptım. oldu arkadaşlar. teşekkür ederim.
Angry Angry Exclamation
(21/11/2016, Saat: 00:43)expert Adlı Kullanıcıdan Alıntı: oceanlab o bro Smile

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Windows 7-64bit Ramler Düşük Gösteriyor Kerimcan Göycıncık 2 255 18/02/2017, Saat: 14:42
Son Yorum: onur.firatt
Video Video düzenlemek için program CihanKaldık 3 308 10/02/2017, Saat: 03:04
Son Yorum: OceanLaB
  Camtasia Studio 8 - Parlama Efekti Azılı Kurt 5 583 24/12/2016, Saat: 10:37
Son Yorum: PCMaster
  Video kayıt programı önerisi cizci007 4 450 22/12/2016, Saat: 09:57
Son Yorum: WalterHolk
  Hitim Düşük Theredor 14 986 07/11/2016, Saat: 15:26
Son Yorum: Theredor

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım