PC Hocası Forum


Çekilişe Fake Hesapla katılan Zeki arkadaş
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 1
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 25-06-2017

Arkadaşlar sans eseri internette gezerken bi fake mail generator sitesinden bu çekilişe fake maille katıldığını gördüm . bunlar çekilişte direkt ekleniyor mu? Elenmiyorsa boyle bir çekilişin olması manasız. Adamın 30 kere daha fazla kazanma şansı oluyor. Valla o kadar sinirlendim ki konuyu nereye açtım bilmiyorum. Özür dilerim.

Buyrun SSler ve link

https://emailfake.com/x.fackme.gq/khalil...c41a095204

Önerim:

Fake mail hesaplarını son kısımdan anlayabilirsiniz.
Fackme.qq diye mail hesabida yoktur.
Bu emek hırsızının ismi facesi falan hepsi yazıyor

Cevapla
(Son Düzenleme: 25/06/2017, Saat: 16:19, Düzenleyen: Kaleh.) .
Konu: 4
Mesaj: 10
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

Kardeşim çekilişe youtubeye abone olup facebooktan beğenince katilmiyormuyuz brn mail filen hiç görmedim

Cevapla
.
Konu: 17
Mesaj: 3,082
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

youtube abone sistemi sayesinde fake olup olmadığı belli oluyor oradan bakıp devam ediliyor
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
.


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım