PC Hocası Forum


Ethernet Görmüyor Yardımcı Olun
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 7
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 08-06-2017

Merhaba. SmileSırf bu sorun için foruma üye oldum. Smile  Kaç haftadır bu sorunla uğraşıyorum. Ethernet internet sağlayamıyorum. Etherneti ne modem görüyor nede bilgisayar. Ağ ve İnternet > Ağ bağlantıları 'nda sadece Wifi görünüyor ethernet ile ilgili hiç bir şey yok.
Aynı zamanda Aygıt yöneticisi > Ağ bağdaştırıcılarında da sadece 802.11n KABLOSUZ LAN kartı yazıyor ve yine ethernet ile alakı hiç bir şey bulunmuyor. yani bu sarı soru işareti bilmem nede yok. Ethernet driver larını yükleyeyim dedim. Hata verdi hatanın çözümü için yine aygıt yöneticisine ağ bağdaştırıcılarına falan yönlendirdi. orda bişey olmadığı için driverlarıda yükleyemedim. Sistem geri yüklemeyi falan denedim driverla ilgilidir diye . Yine bir değişme yok. Angry  
  Ethernet ile bağlanmayınca ,modemi bilgisayarın içine de soksam ping oluyor. öyle bir sıknıtı var. Big Grin Big Grin
 
Pc özelliklerinide yazayım belki bişeye yaraRda sorarsınız diye. 

İşlemci: Intel® Core™ i7-4712MQ Cpu @ 2.30GHz (8 CPUs)
Bellek : 8192MB RAM
Ekran kartı : Intel® HD Graphics 4600
Ekran Kartı 2(Oluşturucu da yazıyor.): NVDIA GeForce 840M
İşletim Sistemi : Windows 8.1 
Sistem Türü: 64 bit
Ethernet ile alakalı zımbırtıların durumu: Modem Değişeli 1 ay olmadı .Önceki sıkıntı çıkarttı .Yeni yani. Ethernet Kablosuda 2 tane var 2 side olmuyor. Tekrar belirteyim Modem Edimax ve 4 slot var. Ethernet takınca bu slotların hiç biri yanmıyor. Modemde görmüyor yani. 
İNternet sağlayıcısı: Türknet - Kendilerine sordum sizden kaynaklı biz ne bilek tavrı verdiler. Big Grin Big Grin

HADİ YARDIMCI OLUN LÜTFEN. Angel Angel Angel Bu arada ethernet ile bağlanmayınca loldeki durumu göstereyim. https://i.hizliresim.com/6X6AvE.png

Cevapla
(Son Düzenleme: 08/06/2017, Saat: 00:25, Düzenleyen: taha.kocer317.) .
Konu: 13
Mesaj: 1,267
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-02-2017

Ethernet kablosunu takınca modem arayüzüne girebiliyor musunuz?

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 7
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 08-06-2017

(08/06/2017, Saat: 04:07)onur.firatt Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ethernet kablosunu takınca modem arayüzüne girebiliyor musunuz?

Hayır . Nasıl gireyim etherneti görmüyor ki. Undecided

Cevapla
.
Konu: 13
Mesaj: 1,267
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-02-2017

Tüm portları denediniz mi ve mevcut kablolardan farklı bir kablo denediniz mi?

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 7
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 08-06-2017

Tüm soketleri denedim. Başka kablolarda denedim durum aynı.

Cevapla
.
Konu: 13
Mesaj: 1,267
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-02-2017

Anakartta başka ethernet portu var mı yoksa başka bir bilgisayarda modemi dene.

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 7
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 08-06-2017

Başka ethernet portu yok. Ve modemi denemek için bir kasa var. Sadece fişini takıp rtherneti bağlasam anlayabilirmiyim?

Malesef deneyemiyorum. Kasayı prize bağlayacak kablo yok..

Cevapla
(Son Düzenleme: 08/06/2017, Saat: 05:14, Düzenleyen: taha.kocer317.) .
Konu: 33
Mesaj: 2,431
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

dostum. usb ethernet donusturucu al yada bı ethernet kartı al

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 7
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 08-06-2017

Sorun galiba ethernet kartında. Modemde olacağını düşünmüyorum çünkü bilgisayarda ethernet bağlantısına dair hiç bir şey yok. Normalde ağ bağlantılarına girince ethernet görünmesi lazım fakat görünmüyor. Sağolun yinede

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ethernet bağlıyken internete bağlanmıyor Koan Velt 4 119 02/07/2017, Saat: 15:06
Son Yorum: Ahmet Doğukan G.
  Wi-Fi Adaptörü interneti görmüyor? Azılı Kurt 1 207 26/02/2017, Saat: 12:43
Son Yorum: Expert

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım