PC Hocası Forum


General mobile GM 5Plus Tavsiye
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 30
Mesaj: 298
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-05-2016

Merhaba arkadaşlar  ben General Mobile 4G kullanıyorum aslında memnunum fakat GM 5 Plus modelini de merak ediyorum alıp  kullanan var mı tavsiyeleri görmek  dinlemek isterim

Cevapla
.
Konu: 53
Mesaj: 1,675
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

General Mobile 4G ne kadara almıştın ve ne kadardır kullanıyorsun ? Ben LG'ciyim ancak General Mobile kullanan arkadaşlarımız çıkacaktır Smile

Cevapla
.
Konu: 30
Mesaj: 298
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-05-2016

750 liraya geldi hocam tarifeye ek almıştım 6 aydır kullanıyorum aslında memnunum telefondan ama ne bileyim bir GM Tutkusu yaşıyorum yeni telefonun özellikleri de cezbediciSmile

Cevapla
.
Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

bende efsanesini kullanıyorum. discovery yani. memnundum ama artık 1gb ram falan az geliyor yetmiyor, yavas kalıyor vs vs de işte bi note 7 çıkaydı da göreydik değişim vakti geldi emektarın Big Grin
Sana tavsiyem discoveryden uzaklaş neden dersen discovery güncellemesinde biliyosundur hatalar vardı ve adamlara bunların düzeltilmesi için guncelleme gelip gelmeyeceğini sordum adamlar güncelleme vs gelmeyeceğini söylediler. He çok mu kötü yoo aksine yeterince iyi ama ben tavsiye etmem.

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Cevapla
.
Konu: 30
Mesaj: 298
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-05-2016

(01/06/2016, Saat: 16:22)Rurouni Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bende efsanesini kullanıyorum. discovery yani. memnundum ama artık 1gb ram falan az geliyor yetmiyor, yavas kalıyor vs vs de işte bi note 7 çıkaydı da göreydik değişim vakti geldi emektarın Big Grin
Sana tavsiyem discoveryden uzaklaş neden dersen discovery güncellemesinde biliyosundur hatalar vardı ve adamlara bunların düzeltilmesi için guncelleme gelip gelmeyeceğini sordum adamlar güncelleme vs gelmeyeceğini söylediler. He çok mu kötü yoo aksine yeterince iyi ama ben tavsiye etmem.

Gm 4G Modelleri Discovery Serisine Dahil Değil Diye Biliyordum Hocam  Huh

Cevapla
.
Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

discovery dediğim GM yani. Bütünleştiği için o şekilde yazmışım. Smile alt satırları GM diye editlesem mi acaba Smile

Sana tavsiyem GMden uzaklaş neden dersen discovery güncellemesinde biliyosundur hatalar vardı ve adamlara bunların düzeltilmesi için guncelleme gelip gelmeyeceğini sordum adamlar güncelleme vs gelmeyeceğini söylediler. He çok mu kötü yoo aksine yeterince iyi ama ben tavsiye etmem.

küçük bir araştırma yaptım ve inceleme videolarını izledim oyun performansı çok yok ancak ultra segment oyunlar dışında hepsini rahatlıkla oynatabiliyor. ram yeterli düzeyde batarya da ona keza fiyata diyecek yok. kameralar müthiş. ısı 42 dereceleri görüyor oyunlar sonrasında. yani normal bir kullanıcı için yeterli bir telefon. He 1 sene sonra desteğini kesecek muhtemelen. Benim tavsiye etmediğim nokta burası yazılımlarını hatalarını düzeltmeden bırakması. Onun dışında telefon gayet güzel.

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Cevapla
(Son Düzenleme: 01/06/2016, Saat: 17:18, Düzenleyen: WalterHolk.) .
Konu: 30
Mesaj: 298
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-05-2016

(01/06/2016, Saat: 17:05)Rurouni Adlı Kullanıcıdan Alıntı: discovery dediğim GM yani. Bütünleştiği için o şekilde yazmışım. Smile alt satırları GM diye editlesem mi acaba Smile

Sana tavsiyem GMden uzaklaş neden dersen discovery güncellemesinde biliyosundur hatalar vardı ve adamlara bunların düzeltilmesi için guncelleme gelip gelmeyeceğini sordum adamlar güncelleme vs gelmeyeceğini söylediler. He çok mu kötü yoo aksine yeterince iyi ama ben tavsiye etmem.

küçük bir araştırma yaptım ve inceleme videolarını izledim oyun performansı çok yok ancak ultra segment oyunlar dışında hepsini rahatlıkla oynatabiliyor. ram yeterli düzeyde batarya da ona keza fiyata diyecek yok. kameralar müthiş. ısı 42 dereceleri görüyor oyunlar sonrasında. yani normal bir kullanıcı için yeterli bir telefon. He 1 sene sonra desteğini kesecek muhtemelen. Benim tavsiye etmediğim nokta burası yazılımlarını hatalarını düzeltmeden bırakması. Onun dışında telefon gayet güzel.

Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim hocam zaten pek telefondan oyun oynamayı sevmeyen bir insanım onun dışında genelde sosyal medya ve diğer uygulamaları rahat açması sebebiyle gerek kamera gerek diğer özellikleri ve fiyatı beni cezbetti açıkçası Smile

Cevapla
.
Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

aradığın özellikler için yeterli bir telefon Smile

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Telefon tavsiye edin smart38 6 577 14/10/2016, Saat: 21:41
Son Yorum: Leandro Markos
  General Mobile 4G Alıcam Ömer Özyılmaz 14 1,204 04/09/2016, Saat: 23:17
Son Yorum: Ömer Özyılmaz
  General Mobile 4G ile ilgili soru Ömer Özyılmaz 10 742 18/08/2016, Saat: 16:52
Son Yorum: Ömer Faruk İmir

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım