PC Hocası Forum


gta v kaldırırmı?
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 9
Mesaj: 25
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 09-12-2016

 İşlemci
 Intel Core i3-6100 Skylake 3M 3.70Ghz 1151
 Anakart
 Asus H110M-D D4 2133Mhz mATX 1151
 Bellek
 Kingston HyperX Fury 8GB DDR4 2133Mhz CL14 (HX421C14FB/8)
 Ekran Kartı
 Asus  PH-GTX1050Ti-4G 4GB 128B GDDR5
 Sabit Disk
 Western Digital Blue 1TB 64MB 7200Rpm (WD10EZEX)
 Kasa
 Deep Cool Smarter/LED Kasa
 Fan
 1xÖn (Mavi Ledli) - 1xArka (Mavi Ledli)
 Güç Kaynağı
 Zalman ZM500-LEII 500W Güç Kaynağı
 Montaj ve Test
 Kablolama dahil tüm montajı ve testleri yapılmıştır. Bilgisayarı oluşturan tüm bileşenlerin kutu ve  kutu  içerikleri de  size yollanmaktadır.
 Garanti
 Tüm bileşenler 2 yıl yasal marka garantisi altındadır ve faturalıdır.
 Kargo 
 Türkiye'nin heryerine kargo ücretsizdir.
 Diğer Özellikler
 USB 3.0 - Gigabit Lan
 Ölçüler 
 42 cm Derinlik - 20,1 cm Genişlik  - 36,5cm Yükseklik



gta v kaldırırmı? hangi ayarlarda açar?

Cevapla
(Son Düzenleme: 21/01/2017, Saat: 18:29, Düzenleyen: Oktay38581.) .
Konu: 47
Mesaj: 1,037
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 27-12-2016

Elbette kaldırır hocam, ultra ayarlarda rahatlıkla oynarsın.

Cevapla
.
Konu: 17
Mesaj: 3,044
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

Kaç fps verir diye soru gelmedi ilerleme var artık
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
.
Konu: 9
Mesaj: 25
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 09-12-2016

Bide şöyle 450-500 liralık bi monitör önerirmisiniz görüntü kalitesi falan iyi olan ultra ayarların hakkını verebilecek bi monitör

Bu arada cevaplarınız için teşekkürler...

Cevapla
.
Konu: 17
Mesaj: 3,044
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

(21/01/2017, Saat: 21:56)Oktay38581 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bide şöyle 450-500 liralık bi monitör önerirmisiniz görüntü kalitesi falan iyi olan ultra ayarların hakkını verebilecek bi monitör

Bu arada cevaplarınız için teşekkürler...
Dolar yüksek o yüzden anca bu tarz monitör var 
Asus VP228DE 21.5 5ms 1920x1080 465tl
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
.
Konu: 9
Mesaj: 25
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 09-12-2016

Eywallah kardeşim

Cevapla
.
Konu: 17
Mesaj: 3,044
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

rica ederim kardeşim
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
.


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım