PC Hocası Forum


Hangi ram?
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 22
Mesaj: 80
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 06-07-2017

Corsair ddr4 3000mhz c15 (2x8)=653tl
Kıngston hyperX ddr4 2133mhz c13 (2x8)=657
Kıngston hypreX fury ddr4 2666mhz (2x8)=661
Corsair vengeance ddr4 3200mhz (2x8)=670
Adata axpg dazzle ddr4 3000mhz (2x8)=683
Hocam aralarından hangisini seçmemi önerirsiniz?

Cevapla
(Son Düzenleme: 11/07/2017, Saat: 10:31, Düzenleyen: Bosnakk Bsnk.) .
Konu: 60
Mesaj: 749
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

Her Türlü Corsair
Asus 23,6' Full Hd HDMI Monitör---GSKILL 8GB DDDR4 2400MHz Ram-----Msi GTX1050Ti 4GB OC 128 Bit Ekran Kartı----İntel Core İ3 7100 3,9H,GHz İşlemci----Msi H110M PRO-VD 2133Mhz Anakart---Thermaltake Core v31 80+ Bronze 650W MidT ATX Kasa----WD 1TB 7200Rpm Harddisk-----WD 120GB SSD---

Cevapla
.
Konu: 22
Mesaj: 80
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 06-07-2017

Demin yanlışlıkla bastım Smile hepsini yazamadım.Şimdi yazdım hangisi 5i arasından?

Cevapla
.
Konu: 60
Mesaj: 749
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

Corsair vengeance ddr4 3200mhz (2x8)=670

hocam anakart modelinizi rica etsem atabilirmisiniz ?
Asus 23,6' Full Hd HDMI Monitör---GSKILL 8GB DDDR4 2400MHz Ram-----Msi GTX1050Ti 4GB OC 128 Bit Ekran Kartı----İntel Core İ3 7100 3,9H,GHz İşlemci----Msi H110M PRO-VD 2133Mhz Anakart---Thermaltake Core v31 80+ Bronze 650W MidT ATX Kasa----WD 1TB 7200Rpm Harddisk-----WD 120GB SSD---

Cevapla
(Son Düzenleme: 11/07/2017, Saat: 10:44, Düzenleyen: Kaan Akgül.) .
Konu: 22
Mesaj: 80
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 06-07-2017

Tabiki
ASUS Prime A320M-K Buyrun

Daha iyi bildiğiniz hesaplı varsa önerebilirmisiniz yoksa bu iyimi?

Cevapla
(Son Düzenleme: 11/07/2017, Saat: 10:52, Düzenleyen: Bosnakk Bsnk.) .
Konu: 60
Mesaj: 749
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

bunları öneririm ikiside led ama param olsa düşünmeden bunu alırdım >>> http://www.vatanbilgisayar.com/gskill-16...d-ram.html

Seçenek 2 (Led) >>>http://www.vatanbilgisayar.com/corsair-vengeance-led-kirmizi-led-li-ddr4-3200mhz-cl16-16gb-2x8gb-dual-1-35v.html
en üstteki rgb yani renk değiştiriyor habire güzel görüntü yaratır alttakide yanıp sönüyor oda led ama param olsa yukardakini alırrdım ayrıca bi öneri daha kasanızı camlı alın
Asus 23,6' Full Hd HDMI Monitör---GSKILL 8GB DDDR4 2400MHz Ram-----Msi GTX1050Ti 4GB OC 128 Bit Ekran Kartı----İntel Core İ3 7100 3,9H,GHz İşlemci----Msi H110M PRO-VD 2133Mhz Anakart---Thermaltake Core v31 80+ Bronze 650W MidT ATX Kasa----WD 1TB 7200Rpm Harddisk-----WD 120GB SSD---

Cevapla
.
Konu: 22
Mesaj: 80
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 06-07-2017

Aynen hocam bende ful ışıklı bi tema yapmayı düşünüyorum masaya rgb led yapıştrıcam klavye rgb mekanik olucak kasayı camlı alıcam ki remler ekran kartı ve amd nin stok fanındaki rgb ledler belli olsun diye.

Cevapla
.
Konu: 60
Mesaj: 749
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

O zaman ilk attığım RGB onu alırsanız daha iyi olur
Asus 23,6' Full Hd HDMI Monitör---GSKILL 8GB DDDR4 2400MHz Ram-----Msi GTX1050Ti 4GB OC 128 Bit Ekran Kartı----İntel Core İ3 7100 3,9H,GHz İşlemci----Msi H110M PRO-VD 2133Mhz Anakart---Thermaltake Core v31 80+ Bronze 650W MidT ATX Kasa----WD 1TB 7200Rpm Harddisk-----WD 120GB SSD---

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Lenovo Y510P hangi Ram? Ahmet Deniz 8 135 27/07/2017, Saat: 14:28
Son Yorum: Ahmet Doğukan G.
  Hangi Ram almalıyım Erennius 5 346 21/02/2017, Saat: 12:02
Son Yorum: PCMaster

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım