PC Hocası Forum


i5 6400 Sİstem Toplama
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 4
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 21-12-2016

Arkadaşlar ben bir sistem topladım i5 6400 Anakart olarak Msı pro vd tercih ettim ben ekran kartını yazın alacam şuanlık bütçem buna yetiyor ben yazın rx 470 alsam performans kaybı olur mu onu öğrenmek istiyorum yani gidip de B150m almak mı lazım yoksa bu yeterlimi.?

Cevapla
.
Konu: 33
Mesaj: 2,431
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

bize bütçeni bi sölermisin dostum belki daha iyi brşeyler çıkar.

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 4
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 21-12-2016

Bütçem 1900 merak etme en iyi parçaları olabildiğince seçmeye çalıştım.
Anakart: Msı h110m Pro vd
İşlemci:i5 6400
Ram: Kingston hyper 8 Gb 2133 mhz
HDD: Wd 1 Tb 64mb 72rpm
Kasa Ve PSU: Dark Hexagon ve high power 600+bronze

Cevapla
.
Konu: 53
Mesaj: 1,675
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

RX470'te bir performans kaybı yaşanmaz işlemciyi i5 alacağım diyorsun zaten yeterli beslemeyi sağlayacaktır..

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 4
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 21-12-2016

İşlemci rahat besler ben anakartı diyorum düşük kalmamış demi yani bir sıkıntı olmazmı ilerde diyorum.

Cevapla
.
Konu: 33
Mesaj: 2,431
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

http://www.teknobiyotik.com/donanim/anak...akart.html


bi buna bak derim

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 4
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 21-12-2016

Bu anakartı ilk defa görüyorum MSI h110m pro vd den farkı nedir karşılaştırma yaptığımızda sadece HDMI girişi var.

Cevapla
.
Konu: 33
Mesaj: 2,431
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

HDMI farkı var

Cevapla
.
Konu: 17
Mesaj: 3,082
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

Zaten anakart üzerinde ki HDMI yi kim kullanıyor ki ekran kartın dan alacağın için pek bir önemi yok bende display portu var ama ekran kartın da yok yani anakartta ki stabilitye avantajlarına bak

HDMI
8 kanal ses desteği
Farkı var sadece
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
(Son Düzenleme: 22/12/2016, Saat: 08:23, Düzenleyen: Expert.) .
Konu: 33
Mesaj: 2,431
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

harbi sesi yazmamısım PCI MB girişte var Big Grin teşekkürler @MSI

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  SİZCE BU SİSTEM EN ÜST DÜZEY OYUN İÇİN NASIL? Kağan Köse 1 18 7 saat önce
Son Yorum: Kaan Akgül
  GTX 1060 ve Ryzen 5 1600 Sistem Alper Bostan 5 53 9 saat önce
Son Yorum: Kaan Akgül
  Kaç paraya ileriye dönük bir sistem toplayabilirim Ahmet Ölmez 15 95 9 saat önce
Son Yorum: Kaan Akgül
Question 2000 - 2200 TL Sistem Mert Uysal 1 18 21/08/2017, Saat: 21:05
Son Yorum: Kaan Akgül
  Oyun ve iş amaçlı sistem toplama muhammedeksi 10 95 21/08/2017, Saat: 11:31
Son Yorum: Kaan Akgül

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım