PC Hocası Forum


java hata veriyor!!
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 2
Mesaj: 10
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 25-09-2016

Arkadaşlar ben burada yeniyim dün ne yaptım ettim birşey bulamadım sorunum şöyle javayı sildim baştan yükleyecektim ancak yükleyemedim hata verdi ben bi klasörün içine atmıştım orda kurardım lazım olunca açtım hata verdi googledan indireyim dedim bütün sitelere girdim ancak sürekli Acces Denied adlı hatayı verdi en son aklıma PC Hocası geldi Big Grin  bende sorayım dedim buraya geldim cevap verirseniz çok ama çok mutlu olurumSmile

Alıntı
.
Konu: 2
Mesaj: 10
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 25-09-2016

yardım edecek kimse yokmu Sad

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

(25/09/2016, Saat: 10:31)Str4fe114 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yardım edecek kimse yokmu Sad

buradan indir

Alıntı
.
Konu: 2
Mesaj: 10
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 25-09-2016

deniyorum hocam Smile

hocam inş olur cevabınız için teşekkürler Smile Smile Smile

Alıntı
(Son Düzenleme: 25/09/2016, Saat: 10:47, Düzenleyen: Str4fe114.) .
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

rica ederim kendi sitesinde hata veriyor

Alıntı
.
Konu: 2
Mesaj: 10
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 25-09-2016

evet görmüştüm bu arada hocam çok coolsunuz Big Grin

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

tşk ederim Smile

Alıntı
.
Konu: 2
Mesaj: 10
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 25-09-2016

rica ederim Big Grin

hocam yüklendi açtım falan ama java virtual machine diye bi hata verdi başka yere mi kaydedeyim ne yapayım?

error loading diyor CTonguerogramfiles bilmem ne bilmem ne hocam facebooktan bakarsanız fotografını atayım

Alıntı
(Son Düzenleme: 25/09/2016, Saat: 11:25, Düzenleyen: Str4fe114.) .
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

sistemden komple kadırman gerekiyor c diskinde program files da javaa yı bul klasörü sil

Alıntı
.
Konu: 2
Mesaj: 10
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 25-09-2016

ya şaka gibi şimdide oyunu açıyorum java 1.7.0 diyor

hocam environment surumu yokmu?

Alıntı
(Son Düzenleme: 25/09/2016, Saat: 12:02, Düzenleyen: Str4fe114.) .


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hata verip kapanma Suphi Kart 3 64 19/11/2017, Saat: 19:17
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Win 10 mavi hata Ali Seyran 4 417 03/02/2017, Saat: 08:27
Son Yorum: PCMaster
  Sürekli hata uyarısı Suphi Kart 3 449 06/01/2017, Saat: 23:54
Son Yorum: UzmanPC
  Raidcall konuşma programında aldığım hata Ömer Özyılmaz 7 842 11/09/2016, Saat: 14:19
Son Yorum: expert
  Bilgisayar Açılışında Hata Hasan Yaşar 9 683 23/08/2016, Saat: 21:18
Son Yorum: expert

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım