PC Hocası Forum


Laptop Ekran / Ekran kartı sorunu ?
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 2
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 22-02-2017

Merhaba arkadaşlar dizüstü bilgisayarımı kardeşim kullanıyordu daha önce böyle bir sorun olmuştu ve ekranını değiştirtmişti. Daha sonra buna benzer bir şey oldu ve ekran kartı chipsetini ısıttılar. Şimdi yine böyle oluyor sorun ekran kartında mıdır yoksa ekranın mı değişmesi gerekiyor? Yazılımsal sebeplerden midir bilemiyorum bilgisayar açılmıyor mavi ekran verip sürekli reset atıyor kendine.

Dizüstü bilgisayarımın modeli : HP Pavilion dv6-1105ee


Alıntı
(Son Düzenleme: 22/02/2017, Saat: 10:35, Düzenleyen: Özgür Tan.) .
Konu: 33
Mesaj: 2,563
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

invertör sorunu gibi gözüküyor. menteşe tarafında bulunan bağlantı çıkmış olabilir.

Alıntı
.
Konu: 18
Mesaj: 3,549
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

Bga tamiri gibi duruyor ekran kartı chipsetin den kaynaklı olacağını düşünüyorum harici bir monitöre bağlayın yine aynı sorun varsa tamir olmazsa eğer ekran data kablosunu kontrol etmek lazım

Alıntı
.
Konu: 1
Mesaj: 2
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 22-02-2017

VGA kablo ile monitöre bağladım yine aynı görüntü arkadaşlar. Kardeşim bunu bilgisayarcıya götürdüğünde ekran kartı chip setini ısıtmışlardı diye hatırlıyorum. Ama kalıcı çözüm olmadığını söylemişler yine aynı sorun olabilir demişler. Ne yapmam gerekir arkadaşlar sorun için ? Ekran kartı mı değişmeliyim onun için? Anakart falan da değişmesi gerekiyor diye duymuştum bilgisi olan var mı?

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 2,563
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

notebooklarda ekran kartı değiştirmek yeni bir notebook almak gibi bişeydir dostum. masraflı olur.

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Laptop TV yi görmuyor venomakasa 3 185 15/10/2017, Saat: 20:44
Son Yorum: onur.firatt
  Aşırı ekran parlaklığı ve bulanıklık Suphi Kart 11 105 11/10/2017, Saat: 22:19
Son Yorum: onur.firatt
  ses kartı sorunu legolas45 1 36 11/10/2017, Saat: 16:34
Son Yorum: onur.firatt
  ekran ayarları gelmiyo win 10 Polat Öztürk 1 33 10/10/2017, Saat: 10:42
Son Yorum: UzmanPC
  Ekran Kartı Garantiden geldi hala bozuk. Sorunu nedir? burakturhan 8 148 07/10/2017, Saat: 19:25
Son Yorum: BilgisayarcıGenç

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım