PC Hocası Forum


LAPTOP ISINMASINA KESİN ÇÖZÜM ÇALAN OLURSA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 106
Mesaj: 826
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

Evet değerli hocalar başlıkta anlattığım gibi bugun wcdyken aklıma geldi boşuna dememişler türkün aklına ya kaçarken yada oturuken  aga şimdi ufak bir parça 4 kibrit kutusu ebatında dikdörtgen şeklinde düşün alıyosun kuru buzu laptopun alt hava girişine ufak 10 cm 7 cm boyutlarında bir fan altınada kuru buz kucağınıza almayın mazallah çocuk falan olmaz ve tamamdır sistem hazır bende denemedim ama mantık olarak tamam sonuçta laptopun içine -85 derece soğuk hava üflüyorsunuz ısınması çok zor kuru buz satın alınca kesin birşey söylicem babası dondurmacı olan pm atsın fikrimi çalıp ticarete döken olursa hakkımı helal etmiyorum  kazandığı para evlatlarından çıksın
ne 1 nede 0

Alıntı
.
Konu: 3
Mesaj: 44
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

güzel kardeşim iyi güzelde o fandan hava içeriye girmiyor içerdeki sıcak havayı dışarıya üflüyor.

Alıntı
.
Konu: 106
Mesaj: 826
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

laptopun içindeki fan değil dışına ek bir fan
ne 1 nede 0

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

İyi fikir

Alıntı
.
Konu: 106
Mesaj: 826
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

babası dondurmacı yokmu
ne 1 nede 0

Alıntı
.
Konu: 3
Mesaj: 44
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

(28/04/2016, Saat: 01:33)Lightning Adlı Kullanıcıdan Alıntı: laptopun içindeki fan değil dışına ek bir fan

senin dediğin şekil içerden dışarı çıkması gereken sıcak havayı tekrar içeri üfletmek olur.

ha altına felan başka bi yere fan koyulacak dersen o işi yapan laptop soğutucular var zaten ama seninki farklı icat gibi geldi bana Smile

Alıntı
.
Konu: 106
Mesaj: 826
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

(28/04/2016, Saat: 01:54)Hanedan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28/04/2016, Saat: 01:33)Lightning Adlı Kullanıcıdan Alıntı: laptopun içindeki fan değil dışına ek bir fan

senin dediğin şekil içerden dışarı çıkması gereken sıcak havayı tekrar içeri üfletmek olur.

ha altına felan başka bi yere fan koyulacak dersen o işi yapan laptop soğutucular var zaten ama seninki farklı icat gibi geldi bana Smile



senmi anlayamadın benmi anlatamadım aga bak şimdi normal laptop soğutucusu varya onu düşün hava çeken taban kısmına kuru buz koyuyosun
ne 1 nede 0

Alıntı
.
Konu: 3
Mesaj: 44
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

(28/04/2016, Saat: 12:33)Lightning Adlı Kullanıcıdan Alıntı: senmi anlayamadın benmi anlatamadım aga bak şimdi normal laptop soğutucusu varya onu düşün hava çeken taban kısmına kuru buz koyuyosun

bi denemek lazım Big Grin

Alıntı
.
Konu: 46
Mesaj: 353
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 23-04-2016

Allaha şükür öle bi sorun yok masaüstü Big Grin Big Grin

Alıntı
.
Konu: 1
Mesaj: 6
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 28-04-2016

Güzel Mümin Kardeşim Buzdolabına Koy Isınmaz Smile Güneşde Fazla Bekletme Big Grin Big Grin

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  CASPER LAPTOP ISINMA tolga123213 3 108 10/09/2017, Saat: 14:34
Son Yorum: PCMaster
  Laptop İade Etme Egemen Çakmak 3 155 03/09/2017, Saat: 14:47
Son Yorum: UzmanPC
  Laptop aniden kapanma Mert Bektaş 8 358 26/05/2017, Saat: 18:16
Son Yorum: UzmanPC
  Laptop soğutucu önerisi Mustafa Ender 5 728 20/11/2016, Saat: 11:22
Son Yorum: expert
  LAPTOPUMUN EKRANI KAPANIYOR AMA LAPTOP AÇIK garip_kont 6 580 04/11/2016, Saat: 09:20
Son Yorum: expert

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım