PC Hocası Forum


laptop kasma sorunu yardım abiler
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 6
Mesaj: 16
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 05-04-2017

abiler benim bir laptopum var 5 yıllık  içini hiç temizlemedim dururken bile kasıyor fan hızlı dönyor youtubede video izlerken durdura tıklıyorum 2-3 saniyo sonra duruduruyor googleye ilk açdığım da 3-4 saniye beyaz ekran geliyo sonra google geliyor bunun sorunu ne veya çözümü  ne abiler bir yardım edin

Alıntı
.
Konu: 62
Mesaj: 1,101
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

içini temizle termal macunu yenile hwmonitor ve hdsentinel ile kontrolet resim at
Asus 23,6' Full Hd HDMI Monitör---GSKILL 8GB DDDR4 2400MHz Ram-----Msi GTX1050Ti 4GB OC 128 Bit Ekran Kartı----İntel Core İ3 7100 3,9H,GHz İşlemci----Msi H110M PRO-VD 2133Mhz Anakart---Thermaltake Core v31 80+ Bronze 650W MidT ATX Kasa----WD 1TB 7200Rpm Harddisk-----WD 120GB SSD---

Alıntı
.
Konu: 6
Mesaj: 16
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 05-04-2017

(06/08/2017, Saat: 16:22)Kaan Akgül Adlı Kullanıcıdan Alıntı: içini temizle termal macunu yenile hwmonitor ve hdsentinel ile kontrolet resim at

bilgisayarcılar termal macunu değiştirirmi

Alıntı
.
Konu: 62
Mesaj: 1,101
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

önce testlerin resmini bi at termal macun sonraki iş
Asus 23,6' Full Hd HDMI Monitör---GSKILL 8GB DDDR4 2400MHz Ram-----Msi GTX1050Ti 4GB OC 128 Bit Ekran Kartı----İntel Core İ3 7100 3,9H,GHz İşlemci----Msi H110M PRO-VD 2133Mhz Anakart---Thermaltake Core v31 80+ Bronze 650W MidT ATX Kasa----WD 1TB 7200Rpm Harddisk-----WD 120GB SSD---

Alıntı
.
Konu: 18
Mesaj: 3,550
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

Değiştirir kaanın istediği testleri yapıp Rasim at bakalım

Alıntı
.
Konu: 6
Mesaj: 16
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 05-04-2017

(06/08/2017, Saat: 18:15)Kaan Akgül Adlı Kullanıcıdan Alıntı: önce testlerin resmini bi at termal macun sonraki iş

abi bunlar 
https://i.hizliresim.com/r24nGa.png
https://i.hizliresim.com/BAn3kL.png

Alıntı
(Son Düzenleme: 07/08/2017, Saat: 20:32, Düzenleyen: EmiXE.) .
Konu: 13
Mesaj: 1,364
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-02-2017

(07/08/2017, Saat: 20:32)EmiXE Adlı Kullanıcıdan Alıntı: abi bunlar 
https://i.hizliresim.com/r24nGa.png
https://i.hizliresim.com/BAn3kL.png

Sistem yükte iken yani oyun oynarken 5 dk sonra oyun açıkken testleri yap eğer yine aynı derecelerde ise işlemcin eski o sebeple yapabilir ayrıca bakım yaptırırsan biraz daha hızlanma olur.

Alıntı
.
Konu: 6
Mesaj: 16
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 05-04-2017

(07/08/2017, Saat: 21:41)onur.firatt Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(07/08/2017, Saat: 20:32)EmiXE Adlı Kullanıcıdan Alıntı: abi bunlar 
https://i.hizliresim.com/r24nGa.png
https://i.hizliresim.com/BAn3kL.png

Sistem yükte iken yani oyun oynarken 5 dk sonra oyun açıkken testleri yap eğer yine aynı derecelerde ise işlemcin eski o sebeple yapabilir ayrıca bakım yaptırırsan biraz daha hızlanma olur.

abi yaklaşın 10 dk oyun nfs oynadım sonuç bu 
https://i.hizliresim.com/y3a54a.png
https://i.hizliresim.com/ZEBkMZ.png

abi pc oyun oynarken felan kasma yok ama google girince kasıyor internetlenmi kaynaklı modeme reset atımmı

Alıntı
.
Konu: 13
Mesaj: 1,364
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-02-2017

İşlemci eski kasmalar normaldir. Ama sistem bakımını yaptırırsan biraz daha iyileşebilir.

Alıntı
.
Konu: 6
Mesaj: 16
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 05-04-2017

(08/08/2017, Saat: 20:01)onur.firatt Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İşlemci eski kasmalar normaldir. Ama sistem bakımını yaptırırsan biraz daha iyileşebilir.

 saol abi

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Laptop TV yi görmuyor venomakasa 3 194 15/10/2017, Saat: 20:44
Son Yorum: onur.firatt
  ses kartı sorunu legolas45 1 38 11/10/2017, Saat: 16:34
Son Yorum: onur.firatt
  Lütfen yardım Suphi Kart 1 36 10/10/2017, Saat: 22:24
Son Yorum: UzmanPC
  Ekran Kartı Garantiden geldi hala bozuk. Sorunu nedir? burakturhan 8 153 07/10/2017, Saat: 19:25
Son Yorum: BilgisayarcıGenç
Question HOCALAR BU İKİ PCDE ISINMA SORUNU OLUR MU ? ALINIR MI FİYAT PERFORMANS NASILDIR? Ali Özcan 2 53 05/10/2017, Saat: 16:23
Son Yorum: BilgisayarcıGenç

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım