PC Hocası Forum


PC toplayacam bi bakarmisiniz?
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 3
Mesaj: 8
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 26-12-2016

PC toplayacağım sizce nasıl??

Anakart:
MSI INTEL Z170A TOMAHAWK Z170 DDR4 VGA GLAN 1151P
Ekran kartı=
MSI GTX1060 GAMING X 6G 6GB 192Bit GDDR5
Islemci=
İntel i7 4.0Ghz 6700K 8mb 1511pin
Ram=
Cosair 3000mhz 16Gb ram(1×16)
Islemci Soğutucu
Dark aquaforce w240
Kasa%
Dark N10
SSD=
480Gb kingstone
Hardisk=
2TB deskop......
Power konusunda supheliyim sizce kac W bana yeter aklimda 850W high power tam moduler guc kaynagi var? Ve sizden sistemi yorumlamanizi istiyorum

Alıntı
.
Konu: 18
Mesaj: 3,549
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

750 wat 80 bronz bile yeter ama 850 wat 80 bronz daha iyi olur ileriye dönük için high power 750 wat 80 bronz kullanıyorum 4 yıl oldu Teknobiyotikten almıştım taş gibi maşallah
Ekran kartı da iyidir geri kalan herseyi iyi diyecek bir şey yok

Alıntı
.
Konu: 106
Mesaj: 825
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

Kanka İ7 ile 1060 mı alıyorsun yapma gözünü seveyim i5 ile 1060 alırsın anlarım ama i7 bu hemde 6700 k
ne 1 nede 0

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 2,571
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

dostum gpudan darbogaza duser bu sistem sen bize limit sölermisin

http://forum.pchocasi.com.tr/konu-darbog...-olur.html

darboğaz konusunu okursan nedemek istediğimi anlayacaksın

Alıntı
(Son Düzenleme: 27/12/2016, Saat: 07:53, Düzenleyen: PCMaster.) .
Konu: 18
Mesaj: 3,549
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

1060 ile darboğaz mı yaşar Smile Smile

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 2,571
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

konuyu okumanı tavsıye ederım MSI

Alıntı
.
Konu: 47
Mesaj: 1,058
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 27-12-2016

hocam 6700k alıp 1060 almak çok saçma bütçe aralığın nedir ona göre bir pc toplayayım sana.

Alıntı
.
Konu: 18
Mesaj: 3,549
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

Konuyu çok iyi biliyorum bence sen yine oku şunu diyebilirsin yanına yakışmaz fakat dar boğaz biraz saçma oldu maalesef

Alıntı
.
Konu: 3
Mesaj: 8
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 26-12-2016

Ileride gelisecek 1080 falan simdilik boyle

Alıntı
.
Konu: 18
Mesaj: 3,549
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

Bütçe suan buna uygunsa hiç sıkıntı olmaz kardeşim

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  bi bakarmisiniz sizce bu iyimi Uğur Can 10 393 30/05/2017, Saat: 08:10
Son Yorum: UzmanPC

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım