PC Hocası Forum


Ram Sorunu
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 5
Mesaj: 9
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 22-01-2017

Beyler ben 4 gblık ram takdım ama 4 gb hepsini kullanmıyo 3.25 kullanıyo nasıl hepsini kullandıra bilirim yorumlarınızı bekliyorum abilerim kardeşlerim Big Grin

Cevapla
(Son Düzenleme: 14/02/2017, Saat: 22:17, Düzenleyen: PCMaster.) .
Konu: 17
Mesaj: 3,027
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

Bilgisayara sağ tık yap özellikler de bak 32 bit mi yüklü ki öyle düşünüyorum yada senin anakartin en fazla onu destekliyor 2 seçenek var 32 ise 64 bit format atsan düzelecektir
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
.
Konu: 5
Mesaj: 9
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 22-01-2017

abi 64 bit Smile

Cevapla
(Son Düzenleme: 14/02/2017, Saat: 23:19, Düzenleyen: Gökay.) .
Konu: 13
Mesaj: 1,268
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-02-2017

Dxdiag ı açıp ekran görüntüsü alıp yorum ata bilirsen daha fazla yardımcı olabiliriz.

Cevapla
.
Konu: 17
Mesaj: 3,027
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

AnakartIn en fazla desteklediği limit 3.25 demek oluyor bu biosa girip bakabilir misin kaç gözüküyor
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
.
Konu: 5
Mesaj: 9
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 22-01-2017

(14/02/2017, Saat: 23:44)onur.firatt Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dxdiag ı açıp ekran görüntüsü alıp yorum ata bilirsen daha fazla yardımcı olabiliriz.

Buyur kardeşim

 

Cevapla
.
Konu: 13
Mesaj: 1,268
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-02-2017

Ram 4 gb olarak okunuyor.

Cevapla
.
Konu: 3
Mesaj: 6
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-12-2016

(15/02/2017, Saat: 18:38)Gökay Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(14/02/2017, Saat: 23:44)onur.firatt Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dxdiag ı açıp ekran görüntüsü alıp yorum ata bilirsen daha fazla yardımcı olabiliriz.

Buyur kardeşim

 


Ramın 4 gb olarak gözüküyor zaten

Cevapla
.
Konu: 3
Mesaj: 9
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 04-12-2016

Masa üstünde sağ tıkla-Ekran çözünürlüğünü seç, karşına gelen ekrandan gelişmiş ayarları tıkla, orada bilgisayarındaki mevcut ekran kartlarını gösteriyor. Sisteminde bir sıkıntı yok 64 bit. Windows'un Xp değil xp olsaydı 2 gb ram'den fazla verim alamıyorsun.
Herhangi bir sıkıntı olsa dxdiag 4096 tanımış. 1gb 1024 megabayt zaten. problem yok dediğim gibi Ram miktarının bir kısmını ekran kartı kullanıyor.
Örnek olarak bendede 4 gb ram var. 3.75 gb kadarını kullanabiliyorum(Bilgisayarım-Sistem özellikleri). Gerisini de ekran kartı ram'den alıyor ve kullanıyor.

Cevapla
.
Konu: 5
Mesaj: 9
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 22-01-2017

Hepinize çok teşekkur ederim.

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  hp pavilion g6 ısınma ve sistem güncellemesi sorunu Deltax3 3 26 16/08/2017, Saat: 14:17
Son Yorum: Expert
Question Monster Abra V5.2 bluetooth cihazı görmeme sorunu DokuzSekiz 4 69 16/08/2017, Saat: 12:00
Son Yorum: Expert
  Ekran karıncalanma sorunu Ömer Faruk Keçer 1 48 10/08/2017, Saat: 23:08
Son Yorum: Expert
Wink laptop kasma sorunu yardım abiler EmiXE 12 179 09/08/2017, Saat: 14:59
Son Yorum: Expert
  R9 290 Darboğaz sorunu frezpack976 2 61 23/07/2017, Saat: 15:03
Son Yorum: Ahmet Doğukan G.

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım