PC Hocası Forum


Ses Kartı
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 2
Mesaj: 14
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-06-2016

Merhaba öncelikle sayın PCHOCASI Yetkilileri benim şöyle bir sorunum var  Everest Ultimate den baktıgım zaman 2 tane PCI olarak bi ATI Radeon HDMI gözüküyor bidee intel ibex peak pch gözüküyor şimdi ben oyun videoları falan çekiyorum mikrafon ayarlarından gelen bi sorun oluyor gürültü tutmuyor sürekli cızırtı bende araştırdm falan kayıt cihazlarında mikrafon ayarında geliştirmeler olması gerekiyormuş olmayanlar 2dk realtek yükleyip yapıyorlar benim kart realtek görmüyor uğraştım falan en sonunda driver booster programından Via indirdim geliştirmeler çıktı sekmesi çıktı ama ayarları hala yok sadece sekmesi var ve sorunum devam ediyor yardımcı olursanız cok iyi olur nasıl hallederim bilmiyorum uzun zamandır çabalıyorum.

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

ses kartı modeli ve mikrofon modelini yazar mısınız !

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 14
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-06-2016

Abi ses kart modeline EVEREST programından bakıyorum 2 tane PCI gösteriyor bana 1 tanesi @ ATI RV710/73/740 biri bu şekilde diğeride İntel ıbex peak PCH mikrafon kulaklıgın içinde oda kalitesiz ucuz birşey zaten

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Daha önce böyle bir sorun var mıydı arti mikrofon kalitesi de etki ediyor

DxdİaG yazıp çıkan pencereye evet de tarama bitsin yukarıda ki menüde sese tıkla ekran görüntüsü at bakalım modele

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 14
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-06-2016

(18/06/2016, Saat: 01:43)system3276 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Daha önce böyle bir sorun var mıydı arti mikrofon kalitesi de etki ediyor

DxdİaG yazıp çıkan pencereye evet de tarama bitsin yukarıda ki menüde sese tıkla ekran görüntüsü at bakalım modele

Ss yi koyamıyorum manuel yazıyım 2 ses var 
1. Ad:Hoparlör (Via Hd Audio(Compatible))



2. Ad:Hd Audio HDMI out (VIA HD Audio(compatible))

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

kartın modeli lazım

kartın üstüne bak

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 14
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-06-2016

üstünde lotes yazıyor doğrumu baktım bilmiyorum ama o olması lazım

Anakart P7H55-M LX  internet den baktım ses driverlerı hep via birkac tane daha buldum onlarıda denicem olsun artık ya tek ihtiyacım mikrafon ayarlarında geliştirmeler menüsü  Confused Confused

Cevapla
(Son Düzenleme: 18/06/2016, Saat: 14:52, Düzenleyen: Garezm.) .
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

dene olmasa yine çözüm buluruz

(18/06/2016, Saat: 14:13)Garezm Adlı Kullanıcıdan Alıntı: üstünde lotes yazıyor doğrumu baktım bilmiyorum ama o olması lazım

Anakart P7H55-M LX  internet den baktım ses driverlerı hep via birkac tane daha buldum onlarıda denicem olsun artık ya tek ihtiyacım mikrafon ayarlarında geliştirmeler menüsü  Confused Confused

lotes 32 bit driver

lotes 64 bit driver

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 14
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-06-2016

(18/06/2016, Saat: 14:54)system3276 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dene olmasa yine çözüm buluruz

(18/06/2016, Saat: 14:13)Garezm Adlı Kullanıcıdan Alıntı: üstünde lotes yazıyor doğrumu baktım bilmiyorum ama o olması lazım

Anakart P7H55-M LX  internet den baktım ses driverlerı hep via birkac tane daha buldum onlarıda denicem olsun artık ya tek ihtiyacım mikrafon ayarlarında geliştirmeler menüsü  Confused Confused

lotes 32 bit driver

lotes 64 bit driver

ben bunu denedimde sorunsuz yükleniyor pc ye yeniden başlatıyorum ama pc görmüyor driveri görmesi için birşey yapmak lazımmıdır acaba tek gördüğü via onuda driver programıyla yükledim anakartın asus un driverını yüklesem olurmu denesem yada farklı realtek driverları varmıdır acaba ?

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

özelden team ıd şifre atarsanız bakarım

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ekran kartı ile ilgili Cengiz Kar 6 110 23/07/2017, Saat: 22:29
Son Yorum: Expert
  Ekran kartı Emre555 16 342 16/07/2017, Saat: 00:38
Son Yorum: onur.firatt
  Ekran kartı overclock lember 9 158 08/07/2017, Saat: 08:02
Son Yorum: Expert
  Ekran kartı hakkında. Bhdr Mrve Değirmenci 1 83 24/06/2017, Saat: 03:12
Son Yorum: onur.firatt
  Ses kartı RedDalton 6 356 01/06/2017, Saat: 16:15
Son Yorum: Masaki Kaku

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım