PC Hocası Forum


Ses takılma
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 3
Mesaj: 5
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 08-10-2016

Merhaba arkadaşlar. Sorum şu olacak 2+1 hoparlörüm var ve 4 5 senedir kullanıyorum ilk defa başıma geldi. Youtube' den müzik dinler 10 saniye çalıyor takılıyor sonra tekrar çalıyor ama ses girişini telefonuma taktığımda hiç takılma olmuyor. Hoparlörden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Ses kartı güncellemeleride tamam orada hiç bir sıkıntım yok neden olabilir sizce. 8 GB RAM + 4GB EKRAN KARTI + 500GB HDD var.

Alıntı
(Son Düzenleme: 08/10/2016, Saat: 12:58, Düzenleyen: Yunus Özil.) .
Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

başka bir cihaz takınca sorun olmuyorsa hoparlördendir. Bir de 2+1 bulmuşken sorayım markası nedir acaba bende almayı düşünüyorum ancak istediğim şey kumandasına mikrofonlu kulaklık takılabilir olması ve RMS 20 + olması.

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Bilgisayar da normal müzik açınca takılıyor mu 
Sadece youtube da mı yapıyor bunu

Alıntı
.
Konu: 106
Mesaj: 833
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

kardeş mesut özil akrabanmı
ne 1 nede 0

Alıntı
.
Konu: 3
Mesaj: 5
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 08-10-2016

(08/10/2016, Saat: 13:23)WalterHolk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: başka bir cihaz takınca sorun olmuyorsa hoparlördendir. Bir de 2+1 bulmuşken sorayım markası nedir acaba bende almayı düşünüyorum ancak istediğim şey kumandasına mikrofonlu kulaklık takılabilir olması ve RMS 20 + olması.

CREATIVE hocam çok sağlam bayadır kullanıyorum. kardeşim ben pcden her yerden müzik dinleyince takılıyor ama telefona takınca hiç takılma olmuyor. sence hoparlördenmi ? Big Grin

(08/10/2016, Saat: 14:44)Lightning Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kardeş mesut özil akrabanmı
Var kardeşim akrabalık

(08/10/2016, Saat: 13:46)Teknosoftyazılım Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bilgisayar da normal müzik açınca takılıyor mu 
Sadece youtube da mı yapıyor bunu

hocam youtubeden dinle akılıyorç media playerden dinle takılıyor. kısaca nerden dinlersen dinle takılıyor

Alıntı
(Son Düzenleme: 08/10/2016, Saat: 14:56, Düzenleyen: Yunus Özil.) .
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Ya pc deki jak bozuk yada ses sisteminde sıkıntı var

Sessisteminde sıkıntı olsa telefon bağlayınca çalışmaz yani deneyerek görmek lazım

Alıntı
.


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım