PC Hocası Forum


Sistem nasil
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 80
Mesaj: 2,610
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

Bu sistemi kesin toplicam işimi gorurmu iyimidir oyniyacagim oyunlar : legend online (Internet üzerinden oynanan online oyunlar) ets2 vb

RAM Bellek Boyutu:
4 GB

İşlemci:
Intel® Core™ i5-7200U 2.5-3.1 GHz

İşlemci Markası:
Intel®

İşlemci Modeli:
Core™ i5-7200U

İşlemci Sayısı:
7200U

İşlemci Hızı:
2.5 GHz

İşlemci Çekirdek Sayısı:
2

Turbo İşlemci Hızı:
3.1 GHz

Önbellek Boyutu:
3 MB

Ekran kartı:
NVIDIA GeForce GT920MX 2 GB

Grafik Kart Üreticisi:
NVIDIA

Grafik Bellek Tipi:
Paylaşımsız

Grafik Bellek Boyutu:
2 GB

Hard disk 1:
HDD , 1 TB

Sabit disk tipi:
HDD

Sabit disk kapasitesi:
1 TB

p6gP8z.png


Alıntı
.
Konu: 4
Mesaj: 155
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

Ekran kartına bakılırsa bunlar laptop özellikleri. Sistemi toplucam kelimesi biraz garip kaçmış. Eğer bu özelliklerde laptop almayı düşünüyorsan U serisi işlemciden uzak dur ve ekran kartı bana göre düşük. Bahsettiğin oyunların çalıştırmasına gelirsek çalıştırır. Fakat bana göre başka bir model baksan daha iyi olur.
2njv77n.jpg

Alıntı
.
Konu: 80
Mesaj: 2,610
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

Hocam şuan sadece Internet üzerinden tahautlu pcler alabilirim ( laptop) Casper excalibur düşünüyordum ancak aylık 510 TL fazla geldi şuan alabilceklerim Lenovo İdeapad 310 Asus F541 HP g250

p6gP8z.png


Alıntı
.
Konu: 13
Mesaj: 1,703
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-02-2017

Bütçeni 2500-3000 TL arasına çıkar ve minimum ekran kartı olarak 940m olan modellerden başla yoksa fazla götürmez.
WallpaperFusion-asus-republic-of-gamers-...0x1080.jpg

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Pc sistem önerisi malak1997 9 322 10/03/2018, Saat: 14:01
Son Yorum: malak1997
  Böyle bi sistem topladım yardım Harun Şahin 7 232 16/02/2018, Saat: 21:21
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Sistem Tavsiyesi Tesisatçı Gandalf 7 263 30/01/2018, Saat: 22:37
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Gaming Bilgisayar -(Hazır Sistem)- Alıcam venomakasa 5 373 31/10/2017, Saat: 21:36
Son Yorum: BilgisayarcıGenç
  Hazır sistem Önder Aksu 1 265 05/09/2017, Saat: 19:57
Son Yorum: BilgisayarcıGenç

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım