PC Hocası Forum


yurt interneti ve magduriyeti
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 5
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-03-2017

Hocalar ben yurtta kaliyorum malum wifi ile baglaniyorum fakat beni habire arp spoofing ile atiyolar bunu nasil engellerim bunun bi yolu yok mudur bi süre sonra pc cokuyo habire format atmak zorunda kaliyorum arp spoofong nasil onlenkr yurt mudurune söylüyorum adam tinlamiyo internet paradini sizden almiyoz sadece var dedik var ki var diyo salliyo ne yapmam gerekir bunun yaninda vaat ettikleri seyleri bile yapmiyolar interneti nasil hallederim hocalar bi yardim edin gözünüzü seviyim biktim artık

Cevapla
.
Konu: 17
Mesaj: 3,055
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

(30/03/2017, Saat: 17:18)kloroben3 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocalar ben yurtta kaliyorum malum wifi ile baglaniyorum fakat beni habire arp spoofing ile atiyolar bunu nasil engellerim bunun bi yolu yok mudur bi süre sonra pc cokuyo habire format atmak zorunda kaliyorum arp spoofong nasil onlenkr yurt mudurune söylüyorum adam tinlamiyo internet paradini sizden almiyoz sadece var dedik var ki var diyo salliyo ne yapmam gerekir bunun yaninda vaat ettikleri seyleri bile yapmiyolar interneti nasil hallederim hocalar bi yardim edin gözünüzü seviyim biktim artık

Denetim Masası-Ağ ve Internet-Ağ ve Paylaşım Merkezine gir wifinin bağlı olduğu ağa tıkla özellikleri tıkla yapılandıra tıkla 



seçimi yap 000000 yazan yere kafana göre sayı ve rakam yaz doldur 
tamam de bu mac adresini değiştiriyor belki çözüm olur
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 5
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-03-2017

Hocam o dedigin bende yok wifiden bağlandığim icin oyle aayi girilcek bir yer yok wowlan falan var bir de aro offload for wowlan vardi enabled olan degerini diaabled yaptım yine ayni

Cevapla
.
Konu: 17
Mesaj: 3,055
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

seni engelliyor mu bağlandığın modem
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
.
Konu: 4
Mesaj: 142
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

MAC adresini değiştirmek için Technitium MAC Address Changer kullanabilirsin. Programı buradan indirebilirsin.
2njv77n.jpg

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 5
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-03-2017

Aynen on bellegime virus atarak o internete baglanmama engel oluyor simdi indirip deneyecegim

Cevapla
.
Konu: 17
Mesaj: 3,055
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

İnternette başka arkadaşında oluyor mu

İp adresini elle gir otomotik almasın statik olsun
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
(Son Düzenleme: 30/03/2017, Saat: 20:00, Düzenleyen: Expert.) .
Konu: 1
Mesaj: 5
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-03-2017

Herkesi atiyor programda ip adresim ve mac adresim gozukuyo

Cevapla
.
Konu: 17
Mesaj: 3,055
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

O zaman ana istemci de sorun olma ihtimali yüksek
i7 6700.msı z170a pro.evga gtx 1070 sc.16 gb ram corsair,hyperx.750 wat 80 broz psu.22 inç samsung 60 hz monitör.850 evo 256 gb ssd


Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 5
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-03-2017

Ne yapabilirim yani yapacak bisey var mi hocam

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Wi-Fi Adaptörü interneti görmüyor? Azılı Kurt 1 207 26/02/2017, Saat: 12:43
Son Yorum: Expert

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım