PC Hocası Forum


Zenfone 3 Deluxe
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

Açıkçası beni gerçekten şaşırtan bir telefon. Yani alınacaklar listesine eklenebilir bence. Önce özelliklerini verelim daha sonra konuşmaya devam edelim.

Snapdragon 820 işlemci 2.15 GHz
Adreno 530 grafik birimi
Full HD SUPER AMOLED gorilla glass 4 5.7 inç ekran
4/6GB RAM, 64/128/256GB depolama ve microSD kart desteği
23 megapiksel arka kamera-f2.0 diyafram-4K video-çift LED flaş-lazer otofokus-OIS-Sony IMX318 sensörü
8 megapiksel ön kamera
USB Type-C
3.000 mAh batarya (Quick Charge 3.0)
Android 6.0.1 Marshmallow-Zen UI 3.0 arayüz
Parmak izi tarayıcısı
Cat.6,802.11 a,b,g,n,ac,Bluetooth 4.2,NFC,USB Type - C

499 Dolarlık fiyatı öngörülen delux bir de güçlendirilmiş 823'lü sürümü gelmesi bekleniyor onun fiyatı ile ilgi henüz bilgi bulunmuyor.
Açıkçası ben telefonu gayet tatmin edici buldum eğer ki vergiler ile coşturulmaz ise 2000 lira altında telefonu Türkiye pazarında görebiliriz ancak vergiler ile boğdurulursa 2300 düzeyine çıkacağını ve bu fiyatı ile de satışlarının düşeceği görüşündeyim.

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

görüntülü görüşmeyi neden koymuyorlar hala anlamış değilim
o yüzden sevmiyorum
şimdi diyeceksiniz ki artık internet üzerinden konuşma var tamam eyvallah
peki arkadaş
1 paket bitti ne olacak dklar boşuna gidecek
2 karşıdakinin paketi yok o ne olacak
Smile

Alıntı
.
Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

valla benim o konu ilgimi çekmediğinden aradığım bi özellik degl Big Grin

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Bende olmazsa olmaz

Alıntı
.
Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

görüntülü görüşme derken tam anlamadım aslında bu telefonun ücretsiz verdiği bişey mi yoksa hat üzerinden görüntülü arama yapmak mı. Eğer öyle ise ön kamera mevcut olacaktır.

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Alıntı
.
Konu: 54
Mesaj: 1,699
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 15-04-2016

Cihazın 5.7 inç olması beni bozuyor. Her ne kadar büyük bir ele sahip olsam da, 5.5'den sonraki telefonları tek elde kullanırken zorlanıyorum. Sırf bu yüzden Zenfone 3 Deluxe benim gözümde alınmayacaklar listesindedir Smile

Alıntı
.
Konu: 75
Mesaj: 1,758
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-04-2016

4.7 kullanan biriyim ellerim de 5.5 5.7 vs için kücük ama tablet gibi güzel oluyor Big Grin Özellikle note serisi çok hoş. mesleğim icabı da kalemiyle rahat kullanım bana çok iyi olacak. elimle çiziyorum tabi parmakla olmuyor Big Grin delux alınabilir ancak benim asıl beklediğim note 7 Big Grin

İletişim:bahadir@pchocasi.com.tr
(Lütfen Soru-İstek-Öneri taleplerinizi forumdan sorunuz.)

Alıntı
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Kamera sağlam

Alıntı
.
Konu: 0
Mesaj: 1
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-01-2017

Ne dersiniz arkadaşlar

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 2,613
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-09-2016

ne için ne deriz kanka

Alıntı
.


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım