PC Hocası Forum

Tam Versiyon: internet aşırı derecede yavaş !!!!!
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
merhaba hocalar.Ben 1 ay önce bilgisayarıma format attım.Format atmadan önce internetimde bi sıkıntı yoktu 700 800 kbytslardaydı.Bilgisayara format attıktan sonra 1 2 hafta kullanamadım pcyi. Şimdi kullanmaya başladım ama internet berbat interneti ortak kullanıyoruz akrabamla ona söyledim durumu bende öyle bi sıkıntı yok diyor internet hızlıydı onda ama bende berbat şekilde ağır program filan indiremiyorum neden böyle acaba bilen varmı ???

cewap yazan yokmuuuu ????????????????????

expert

bağlantıda problem olabilir
veya ttnet dnslerini girin
O sorun bizde de var ve günlerdir kendimizi yırtıyoruz bir türlü sonuç alamadık
abi size yemin ediyorum az önce düzeldi biraz bende bişey indiriyodum 700kb/sndeydi pc ısınmıştı soğutucuyu koydum altına bi baktım 50kb/snyeye düştü soğutucuyu kaldırdım tekrar pcyi yere koydum indirme hızı tekrar 700kb/sn oldu Big Grin bu ne biçim iştir ya
(24/09/2016, Saat: 18:08)hunkar dogan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]abi size yemin ediyorum az önce düzeldi biraz bende bişey indiriyodum 700kb/sndeydi pc ısınmıştı soğutucuyu koydum altına bi baktım 50kb/snyeye düştü soğutucuyu kaldırdım tekrar pcyi yere koydum indirme hızı tekrar 700kb/sn oldu Big Grin bu ne biçim iştir ya

Demek ki sıcak seviyor Big Grin
(24/09/2016, Saat: 18:21)OceanLaB Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(24/09/2016, Saat: 18:08)hunkar dogan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]abi size yemin ediyorum az önce düzeldi biraz bende bişey indiriyodum 700kb/sndeydi pc ısınmıştı soğutucuyu koydum altına bi baktım 50kb/snyeye düştü soğutucuyu kaldırdım tekrar pcyi yere koydum indirme hızı tekrar 700kb/sn oldu Big Grin bu ne biçim iştir ya

Demek ki sıcak seviyor Big Grin

Big Grin Big Grin
1.akk ya girilmiş olabilir

2. ağında yabancı birisi bir cihaz veya birşekilde birisi sömürüyor olabilir

3. cihazında bir program interneti sömürüyor olabilir

4. dnsleri kontrol et

5. ttneti ara

6 modemi aç kapa

7 ttneti ara bağır çağır söv

8 ttnete baya baaya söv

9 ttneti ALLAH bildiği gibi yapsın

10 neden akk var

11 neden ttnet nedeeeen

expert

Smile
(24/09/2016, Saat: 22:05)Lightning Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]1.akk ya girilmiş olabilir

2. ağında yabancı birisi bir cihaz veya birşekilde birisi sömürüyor olabilir

3. cihazında bir program interneti sömürüyor olabilir

4. dnsleri kontrol et

5. ttneti ara

6 modemi aç kapa

7 ttneti ara bağır çağır söv

8 ttnete baya baaya söv

9 ttneti ALLAH bildiği gibi yapsın

10 neden akk var

11 neden ttnet nedeeeen


1 Akkye girmedim 
2 ağımda kimse yok 
3 pc formattan geldi diyorum ? 
4 dnsleri nasıl kontrol edicem ? 
5 internet türkcell süperonline
6 denedim olmadı 
7 açsalar sövecem zaten 
8 telefonu açmıyooo 
9 bencede 
10 haklısın 
11 nedeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnn

expert

modeme reset at
Sayfalar: 1 2