PC Hocası Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Site kurma reklam verme
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba hocalar aklımda bir site kurmak ve örnek pc toplama yazıları yazmak istiyorum öneri klavye hoparlor gamer ekipman v.b bi bakıma foruma benzer bişey bunu ücretsiz yapmak istiyorum ve siteme reklam koyup az da olsa para kazanmak istiyorum ücretsiz nasıl site kurarım ve geliştiririm teşekkrler
programlama bilgin yoksa wordpress hazır ücretsiz hazır şablonlar var onları inidirip kendine site açabilirisin alan adı ve hosting satın alman gerekecek
hocam ücretsiz para ödemeden açamammı site
ücretsiz hosting ve alan adı veren firmalr var araştır
peki hocam ücretsizlerden reklam vererek para kazanabilirmiyim
reklam alırsan sitenne gömersen ve tıklanma alırsan kazanırsın ama bunun için iyi bir seo çalışması özgün içerik ve iyi reklam mecrası
lazım
Bu tarz işlerde,
1. Olarak ilgi çekici ve sayfan ile alakalı domain bulmak. (ücretsiz olanlar sizi sıralama da çok düşürür)
2. Olarak forum ise tek yönetemezsiniz ekip olmalısınız ve bilgi sahibi olanlar ile iş yapmalısınız, haber sayfası gibi yani makale paylaşacağınız yer gibi ise sayfa düzeni çok önemlidir gereksiz eklenti vb. kullanılmaz ve aşırı reklam da konulmaması gerekir.
3. Olarak sıralamalarda gözükme istiyorsanız çok iyi SEO çalışması yapmalısınız eğer siz yapamıyorsanız yaptırmalısınız.
4. Olarak sosyal medya şart çoğunluk hit sosyal medyalardan gelir sosyal medya kanadınız çok iyi olmalı.
5. Olarak bu işlerin bir kısmı maliyet gerektirir.
Ama bunları göze alırsanız imkansız diye bir şey yoktur.