PC Hocası Forum

Tam Versiyon: Mavi ekran
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4
Eğer slot arızalıysa çözümü anakartımı değişmek?
Slot tamiri bi ihtimal garantisi dolmadıysa,yaparlar.Ama acele etme ,slot olayı en son çözüm.
1 2 saat sonra tekrar verdi mavi ekran şimdi diğer slot takıcam
2 slot ta da ram var aynı şekilde 1 saat 50 dakika falan sonra mavi ekran verdi ama bu sefer hata kodu değişti (birde ısınmadan şüphe ettiğim için kasanın 1 kapağını çıkarttım ondan sonra hata kodu değişti)

Nvlddmkm.sys diye bir hata
(27/08/2018, Saat: 16:15)abisananeya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]2 slot ta da ram var aynı şekilde 1 saat 50 dakika falan sonra mavi ekran verdi ama bu sefer hata kodu değişti (birde ısınmadan şüphe ettiğim için kasanın 1 kapağını çıkarttım ondan sonra hata kodu değişti)

Nvlddmkm.sys diye bir hata
 o hata e.kartı ile ilgili. e.kartının sürücüsünü bi değiştirsene.
Slot haricinde RAM 'de kısa devre çekiyor olabilir yani arızalanmış olabilir. Diğer tüm yazdıklarımı kontrol ettin mi?

Nvlddmkm.sys hatasının çözümü şu şekilde;

Önce doğru ekran kartı sürücüsünü NVIDIA veya AMD 'den indirin ve bir USB 'ye atın sonrasında biraz sıkıntı olabilirsiniz bulmanız.

1. PC 'nizi Güvenli Modda çalıştırın.

Windows 10 için; Windows 10 Güvenli Modda başlatma bu bağlantıdan bakabilirsiniz. Sistem açılınca sürücünüzü tekrar kurun.
Windows 7 için;
  • Bilgisayarınızı yeniden başlatılırken Windows logosu gözükmeden F8 tuşuna üst üste basın.Güvenli mod ekranı gelmeden Windows logosu gözükürse başarılı olmadınız demektir ve yeniden başlatıp F8 tuşuna basmanız gerekecektir.
  • Bilgisayarınızda birden fazla işletim sistemi varsa, ok tuşlarını kullanarak güvenli modda başlatmak istediğiniz işletim sistemini vurgulayıp, ardından F8 tuşuna basın.
  • Gelişmiş Önyükleme Seçenekleri ekranında, ok tuşlarını kullanarak istediğiniz güvenli mod seçeneğine gelip ENTER tuşuna basın ve sistem açılınca sürücünüzü tekrar kurun.
Bunlar işe yaramaz ise Driver Booster ile sistemde ki tüm eksik sürücüleri taratıp kurun ve PC 'yi yeniden başlatın.
Driverı silip tekrar yükledim ama yine mavi ekran aldım tek hata kodu bu seferde 0x00000124 diye bir hata kodu var ??
hd tune programı ile tarama yaptım hızlı taramada bişey çıkmadı ama daha ayrıntılı tarayınca 1 tane sorun çıktı bu yüzden mavi ekran olabilirmi ?
Olabilir zaten size ilk önerilerimin arasında HDD 'nizi BAD Sectör için taratın demiştim HDD 'nizde ki o hata Windows 'un yazılı olduğu kısımda ise Mavi Ekran alırsınız o alan kullanılmaya başlandığında. BAD Sectör hatası onarımı yapılabilir sonucu olumlu yada olumsuz çıkar şansınız %50 civarında ancak elinizde başka bir disk varsa ona bir sistem kurup sorun disktemi anlayabilirsiniz.
1 adet bad sectör den sorun çıkmaması lazım.Aynı driveri yükleme. Farklı olsun.
Bir de bios ayarlarını ,biostan tekrar default yap.
Sayfalar: 1 2 3 4