PC Hocası Forum


Îşlemci fanı duruyo sonra calısıyor
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 13
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 31-01-2018

Arkadaşlar merhaba yeni bi sistem topladım herşey iyi güzel fakat pc açılırken cpu fanı bazen çalışmıyor bazende aralıksız dönüyo yük altında denedim çalışmadı bazende bostayken dönüyo bazen tekliyo dönmüyor bu sorunu ne yaptıysam çözemedim bi bilgisi olan lütfen yardım etsin
Sistem
I5 8600k
Msi z370 a pro
Cpu fan dark freezer x120

Videoda çektim umarım soruma cevap da yardımcı olur

https://youtu.be/0bXOHF4AHB8
Pc kapanmıyor herşeyin fanı dönüyor açılırken bi hata yok hiç bişe yok sorunsuz ama fan bazen bu şekil tekliyor bazen de dönüyor Sad

Alıntı
.
Konu: 32
Mesaj: 5,585
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

Hocam tam takılı olduğundan eminmisiminiz kablo olarak eğer takılı ise aldığınız yere ulaşın
2aEm5j.jpg

Alıntı
.
Konu: 1
Mesaj: 13
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 31-01-2018

Tam takılı valla yani fanın ışıkları yaniyo ama işte bu şekil yapıyo yani bi çözüm bulamadım toplama aldım aldığım yer direk anakart diyo ama anakart olsa sys fanlar da çalışır yani onlara bile taktığım da bi çalışıyo bi çalışmıyo

Alıntı
.
Konu: 32
Mesaj: 5,585
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

anladım başka bir fan varmı elinizde deneyebilmek için
2aEm5j.jpg

Alıntı
.
Konu: 1
Mesaj: 13
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 31-01-2018

Başka bi fan yok elimde ama anlamadığım nokta cpu fanı bazen saatlerce sorunsuz dönüyor bazende pc açarken aynen bu şekil yapıyo oyuna giriyorum belki yukte çalışır diye 55 60 dereceye geliyor banamisin demiyor bi türlü çözemedim ekran kartı çalişıyor kasa fanlari gayet güzel çalışıyor ramler sorunsuz çalışıyor kablo bağlantıları doğru ama sürekli bunu yapıyor bi ara 2 gün sorunsuzdu sonra tekrar başladı

Sistem detaylı bilgi veriyim

Gtx 1060 6gb g1
Intel i5 8600k
Hyperx 16gb 2400 mhz
Anakart msi z370 a pro
Psu hydro fsp 600w +80 bronze
Kasa dark n10

Yani psu yetersiz dicemde psu iyi ve yeterli bi türlü çözüm bulamadım ekstra bi fan nerden alabilirim denemek için

Alıntı
.
Konu: 80
Mesaj: 2,597
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

(31/01/2018, Saat: 15:32)ozkaen Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başka bi fan yok elimde ama anlamadığım nokta cpu fanı bazen saatlerce sorunsuz dönüyor bazende pc açarken aynen bu şekil yapıyo oyuna giriyorum belki yukte çalışır diye 55 60 dereceye geliyor banamisin demiyor bi türlü çözemedim ekran kartı çalişıyor kasa fanlari gayet güzel çalışıyor ramler sorunsuz çalışıyor kablo bağlantıları doğru ama sürekli bunu yapıyor bi ara 2 gün sorunsuzdu sonra tekrar başladı

Sistem detaylı bilgi veriyim

Gtx 1060 6gb g1
Intel i5 8600k
Hyperx 16gb 2400 mhz
Anakart msi z370 a pro
Psu hydro fsp 600w +80 bronze
Kasa dark n10

Yani psu yetersiz dicemde psu iyi ve yeterli bi türlü çözüm bulamadım ekstra bi fan nerden alabilirim denemek için

Sokette kırılma varmı ? tam oturttugunuza eminmisiniz başka bir fan ile deneyin işe yararsa garantiye yollayabilirsiniz fanı bence fanın kendi sorunu

p6gP8z.png


Alıntı
.
Konu: 1
Mesaj: 13
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 31-01-2018

Sokette herhangi bi kırılma yok cpu fan dışında sys fanlarda denedim onlarda tam devirde çalıştı sonra yine durdu çalışır vaziyette çıkarıp sys fana taktım ledleri yandı ama yine böyle tekledi. Herhangi bi kasa fanı alsam olurmu radyatorun üstüne ? Yada onerebilirmisiniz

Alıntı
.
Konu: 80
Mesaj: 2,597
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

(31/01/2018, Saat: 16:41)ozkaen Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sokette herhangi bi kırılma yok cpu fan dışında sys fanlarda denedim onlarda tam devirde çalıştı sonra yine durdu çalışır vaziyette çıkarıp sys fana taktım ledleri yandı ama yine böyle tekledi. Herhangi bi kasa fanı alsam olurmu radyatorun üstüne ? Yada onerebilirmisiniz

büyük ihtimalle fanda sorun servise gidicek bütçeniz varmı ?

p6gP8z.png


Alıntı
.
Konu: 1
Mesaj: 13
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 31-01-2018

Bütçe varda şuan ki radyotorun üzerine bi kasa fanı alsam denesem olmazmı

Alıntı
.
Konu: 32
Mesaj: 5,585
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

Yerinizde olsam garantiye yollardım ürünü
2aEm5j.jpg

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İşlemci sogutucusu Aykut Paksoy 7 349 21/06/2018, Saat: 21:45
Son Yorum: ugur.gozaydin
  i7 İşlemci için sıvı soğutma önerisi rookiebabush 13 1,720 27/11/2017, Saat: 08:04
Son Yorum: Enes Değirmenci
  İşlemci önerisi yapabilecek gelsin Kemal Sungur 5 484 07/09/2017, Saat: 07:39
Son Yorum: UzmanPC
  Laptop Alti Fani armaged01 2 571 29/06/2017, Saat: 08:58
Son Yorum: armaged01
  işlemci fanı yavaş çalışıyor(ÇÖZÜLDÜ) sefakrgz 4 2,561 12/01/2017, Saat: 23:01
Son Yorum: sefakrgz

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım