Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1050Tİ marka farkı
#1
Tekrar selamlar arkadaşlar iyi forumlar.
Dün açtığım konuda beni gayet iyi aydinlattiniz teşekkür ederim fakat aklıma birşey takıldı örnek olarak ben 1050Tİ 4gb alicam fakat msi veya galax gibi herhangi marka almam fps konusuna etki edermi?
#2
(06/12/2018, Saat: 22:25)aknyLmz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tekrar selamlar arkadaşlar iyi forumlar.
Dün açtığım konuda beni gayet iyi aydinlattiniz teşekkür ederim fakat aklıma birşey takıldı örnek olarak ben 1050Tİ 4gb alicam fakat msi veya galax gibi herhangi marka almam fps konusuna etki edermi?
 Hiç bi şey olmaz. Her marka aralarında, bi kaç fps oynar. Onun sebebi de üreticiler ,referans saat hızlarıyle biraz oynayabiliyorlar.
 1050 Ti ,az watt çeken bu nedenle de ısınmayan bi ie.kartıdır. ayrıyeten,zaten. En ucuz ,neyi buldunuz,onu alın,geçin. Smile
#3
(06/12/2018, Saat: 22:43)met 61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06/12/2018, Saat: 22:25)aknyLmz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tekrar selamlar arkadaşlar iyi forumlar.
Dün açtığım konuda beni gayet iyi aydinlattiniz teşekkür ederim fakat aklıma birşey takıldı örnek olarak ben 1050Tİ 4gb alicam fakat msi veya galax gibi herhangi marka almam fps konusuna etki edermi?
 Hiç bi şey olmaz. Her marka aralarında, bi kaç fps oynar. Onun sebebi de üreticiler ,referans saat hızlarıyle biraz oynayabiliyorlar.
 1050 Ti ,az watt çeken bu nedenle de ısınmayan bi ie.kartıdır. ayrıyeten,zaten. En ucuz ,neyi buldunuz,onu alın,geçin. Smile

Eğer marka takıntın yok ise en ucuz olanı seç gitsin Big Grin
[Resim: ub6GUp.png]
#4
Anlaşıldı teşekkür ederim konu kilit ?
#5
Başka sorularınız için yine bekleriz.
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Laptop 60 Hz ve 144 Hz Farkı Onur19_19 3 145 31/12/2018, Saat: 02:45
Son Yorum: ugur.gozaydin
  rx570 almak varken 1050ti almanın bir mantığı var mı ? Canderin01 3 270 27/12/2018, Saat: 19:56
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Ekran kartı performans farkı ? Nebican Edi 6 274 08/10/2018, Saat: 20:34
Son Yorum: Enes Değirmenci
  2 ekran kartınn farkı nedir ? tremple006 7 447 30/08/2018, Saat: 20:15
Son Yorum: ugur.gozaydin
  GTX 1050Tİ OC AYARLARI Demırcan Celık 1 333 14/04/2018, Saat: 20:17
Son Yorum: ugur.gozaydin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi