Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1080 SLI veya 1080Ti
#1
Merhaba arkadaşlar,
şuanda elimde Asus 1080 Strix var bir tane. Fiyatı düştüğü için ya SLI yapacağım ya da elimdekini satıp Ti alacağım. Şuan sanırım Ti daha fazla satılsın diye saçma bir politika izliyorlar, en son 2300'e düşmüştü şimdi yine 2800'e çıkmış ve arasındaki fark yaklaşık 1000 TL. Sizce ne yapmam daha uygun olur, satıp Ti almam mı yoksa SLI yapmam mı?
#2
Hocam biraz geç cevap vermiş olacam ancak SLI konusunda emin misin ya da nedeniyle birlikte daha detaylı anlatabilir misin? Başka teknoloji forumlarında 1080Ti al dedi herkes ama seninde fikrini duymak istiyorum tam olarak.
#3
ti normal 80 ne göre %35 lik bir performans farkı var yanlış bilmiyorsam ama slı 1080 1080ti den çok daha iyi performans verecektir.
güç tüketimi yükselecektir işlemci ve monitörü de iyi seçmen gerekiyor ki slı performansını alabilesin
#4
(09/05/2017, Saat: 15:24)Expert Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ti normal 80 ne göre %35 lik bir performans farkı var yanlış bilmiyorsam ama slı 1080 1080ti den çok daha iyi performans verecektir.
güç tüketimi yükselecektir işlemci ve monitörü de iyi seçmen gerekiyor ki slı performansını alabilesin

Hocam işlemci i7 7700K, monitör Asus PG278QR (27'' - 2K - 165Hz) ancak bir monitör daha alcam 27'' lik. Şimdi diğer forumlarda AMD Vega'yı bekleyip düşük fiyatla 1080Ti al diyen var. SLI desteği çoğu oyun sunmuyor, mantıklı değil SLI sistem yapmak satıp 1080Ti'a yönel diyen var. Herkes farklı ağızdan konuşunca da kafam haliyle karışıyor. 1080Ti SLI yaparsın ilerde diyen bile var ancak ben yeni mimarı çıkınca onu alırım Ti SLI çok geç olur yani ondan bu perşembe 1080 almayı düşünüyorum eğer mantıklı derse buradaki hocalar. Big Grin
#5
SLI yapman ti den her türlü daha iyi performans alırsın amd tarafından da doğru düzgün bir bilgi yok suan karar senin beklerim dersen çıkınca ona göre karar verirsin
#6
(09/05/2017, Saat: 19:57)Expert Adlı Kullanıcıdan Alıntı: SLI  yapman ti den her türlü daha iyi performans alırsın amd tarafından da doğru düzgün bir bilgi yok suan karar senin beklerim dersen çıkınca ona göre karar verirsin

Anladım hocam bugün alacağım diğer kartı ancak bazı yorumlar gördüm araştırırken aklım biraz karıştı.

Şimdi X99 anakart olmadan tam verim alamazsın diyeninden tut, SLI Bridge HB olmadığı sürece yine aynı performansı alamazsın diyen var. Benim anakarttan çıkan (Z270E Strix), https://www.asus.com/Motherboard-Accesso...GE2-WAY-M/ bunun görünümünde aynen. Her şey tamam dersen bugün alıyorum.
#7
(11/05/2017, Saat: 02:58)Zusth Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09/05/2017, Saat: 19:57)Expert Adlı Kullanıcıdan Alıntı: SLI  yapman ti den her türlü daha iyi performans alırsın amd tarafından da doğru düzgün bir bilgi yok suan karar senin beklerim dersen çıkınca ona göre karar verirsin

Anladım hocam bugün alacağım diğer kartı ancak bazı yorumlar gördüm araştırırken aklım biraz karıştı.

Şimdi X99 anakart olmadan tam verim alamazsın diyeninden tut, SLI Bridge HB olmadığı sürece yine aynı performansı alamazsın diyen var. Benim anakarttan çıkan (Z270E Strix), https://www.asus.com/Motherboard-Accesso...GE2-WAY-M/ bunun görünümünde aynen. Her şey tamam dersen bugün alıyorum.

SLI Bridge HB sizdeki saten 10 serisi için o fazla sorun yapmaz fakat x99 anakart ve minimum 6850k 16x16 çalıştırır. Evet tek kart performansı %20-30 düşer ama toplamda gayet güçlü olur sizin sistemde 8x8 olarak çalıştıracak.
[Resim: WallpaperFusion-asus-republic-of-gamers-...0x1080.jpg]
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  MAG241C vs GTX 1080 GAMİNG X Kayhan Öztürk 9 338 02/12/2018, Saat: 23:00
Son Yorum: ugur.gozaydin
  MSİ GTX 1080 GAMİNG X 60 hz Monitör Kayhan Öztürk 11 487 22/11/2018, Saat: 16:43
Son Yorum: Kayhan Öztürk
  Gtx 1080 Alinirmi ? Malom96 4 441 16/04/2018, Saat: 06:24
Son Yorum: Malom96
  1080ti seçim önerisi abdullahysf95 4 461 04/02/2018, Saat: 00:20
Son Yorum: Enes Değirmenci
  1080ti önerisi abdullahysf95 13 843 01/02/2018, Saat: 20:29
Son Yorum: Enes Değirmenci

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi