PC Hocası Forum


2.el pc alıcamda bakmam gereken yerler neresidir
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 26
Mesaj: 90
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 09-08-2018

https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-e...266/detay/

bu pc alıcamda 2 sene garantisi var alırken bakmam gereken yerler bilgisini verirmisinz yoksa direk deneyıp alıymmı oc fılan yapmadm sadece lol oynadm dıyor ama.

.
Konu: 1
Mesaj: 6
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 26-07-2018

Ekran kartına fazlaca bakman gerekir eğer sanal madencilik yapıldıysa ve normalden ucuzsa alma

.
Konu: 2
Mesaj: 2,671
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-10-2017

Parçalar iyi ancak denemeden bir şey anlayamazsınız test edip alma şansınız varsa öyle yapın anlaşılmaz yoksa sorunu var mıdır yok mudur. Test ederken sıcaklıklara bakın CPU / GPU sıcaklıklarına ve ayrıca bir oyunda test edin takılma vs. var mıdır bakın sorun yoksa alabilirsiniz.

.
Konu: 33
Mesaj: 5,678
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

bu sistemde mining yapıldığını pek zannetmiyorum uğurun dediklerini yaparsan zaten geriye bir pürüz kalmayacaktır....
2aEm5j.jpg

.
Konu: 7
Mesaj: 782
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

Şahsi fikrim,ekran kartına dikkat edin,özellkle.Testini yapma imkanınız olacaksa,iyi olur.

İşlemciye overclock yapsan bile ,kolay kolay bozamazsın. Fazla voltaj verirsen,zaten yanar gider,hiç açılmaz.

.
Konu: 33
Mesaj: 5,678
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

Alıyormusunuz ? Smile
2aEm5j.jpg

.
Konu: 26
Mesaj: 90
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 09-08-2018

aldım kardeşim pc ' i getirdim cok güzel masllah enes cok saol bu seçimi yaptırdın için valla güle güle kullanıyorm

.
Konu: 33
Mesaj: 5,678
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

Ne demek hocam hayırlı olsun güle güle kullanın başka sorularınız için forumumuza yeniden beklerim Smile
2aEm5j.jpg

.


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım