Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
70x30 Mouse Pad
#1
Bu ürünü almayı düşünüyorum. Yorumlar da çok olumsuz bir şey görmedim kokusu dışında. O da bir süre sonra geçer diye düşünüyorum. 

Bu fiyat aralığında önerebileceğiniz 70x30 mouse pad var mı?
#2
Ofiste ben medium modelini kullanıyorum. Ancak gördüğüm kadarı ile bu ürün orjinal değil. Çok uzun süre sizi idare edeceğini sanmıyorum ama sonuçta fiyatı ile cezbediyor.
[Resim: logo1.png]
#3
(11/06/2018, Saat: 11:05)OceanLaB Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ofiste ben medium modelini kullanıyorum. Ancak gördüğüm kadarı ile bu ürün orjinal değil. Çok uzun süre sizi idare edeceğini sanmıyorum ama sonuçta fiyatı ile cezbediyor.

Medium modeli derken hocam? Evet orjinal Razer 15 liraya satılmaz zaten :Smile Ama kullanışlı olabilir ya. Ne kadar götürür tahminen?
#4
Yani orta boy modelini kullanıyorum. Razer'ın orjinal modelleri gerçekten iyi tavsiye ediyorum ama bu tip ürünler bir müddet sonra ya üzerindeki desenler atar, ya boyası akar. Ucuz etin yahnisi hesabı Smile ortalama 1 yıl götürür diye düşünüyorum..
[Resim: logo1.png]
#5
(11/06/2018, Saat: 11:40)OceanLaB Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yani orta boy modelini kullanıyorum. Razer'ın orjinal modelleri gerçekten iyi tavsiye ediyorum ama bu tip ürünler bir müddet sonra ya üzerindeki desenler atar, ya boyası akar. Ucuz etin yahnisi hesabı Smile ortalama 1 yıl götürür diye düşünüyorum..

Razer orjinal alamam ya masraf yapıyorum zaten klavye falan alacağım. Belki başka zaman Big Grin  Desen falan önemli değil o kadar düz siyah da kullanırım maksat fareyi kullanırken falan sıkıntı çıkarmasın, altı kaymasın rahat ettirsin yeter. 1 yıl da gayet iyi bir süre bence yeterli olur  Rolleyes
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  90 Liraya Oyuncu Mouse Önerisi ComeBacK 2 25 4 saat önce
Son Yorum: Enes Değirmenci
  +/- 500TL civarı oyuncu mouse önerisi AiR 3 84 18/03/2019, Saat: 22:54
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Oyuncu Mouse Tavsiyesi F/P Kralı Enes Değirmenci 0 86 17/03/2019, Saat: 00:37
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Yeni Alınan Mouse ve Kırmızı Işık Kaan Sagan 3 91 11/03/2019, Saat: 18:44
Son Yorum: ugur.gozaydin
  100TL Bütçe İle Mouse wollexer 3 237 11/02/2019, Saat: 14:25
Son Yorum: ugur.gozaydin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi