Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Android 7 Şebekede Çarpı İşareti?
#1
Arkadaşlar az önce telefonuma güncelleme geldi 1200mb civarında (Sony Xperia Z5) güncellemeyi yaptım andorid 7 oldu her şey iyi güzel özellikleri var ama sağ üstteki şebeke simgesinde çarpı işareti var ama hat 2 diş çekiyor nasıl düzelticem bunu
#2
Çarpı işareti şebekenin var olduğunu ancak mobil verinin açık olmadığını gösteriyor. Mobil veriyi açarsan işaret kaybolur ve muhtemelen 3G, LTE tarzı yazar ya da indirme-yükleme okları belirir. Yani çarpı işaretinin olması aramalarını filan etkilemez.
#3
(17/02/2017, Saat: 18:55)Quadro Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çarpı işareti şebekenin var olduğunu ancak mobil verinin açık olmadığını gösteriyor. Mobil veriyi açarsan işaret kaybolur ve muhtemelen 3G, LTE tarzı yazar ya da indirme-yükleme okları belirir. Yani çarpı işaretinin olması aramalarını filan etkilemez.

Bak bunu bilmiyordum iyi oldu
#4
Güncelleme yaptıktan sonra telefona bir kereye mahsus format atmanızı öneriyorum
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hangi android tv box lsengul 4 714 08/06/2018, Saat: 23:21
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Android Telefonumdan WiFiye bağlanamıyorum. (İP ADRESİ ALINIYOR DÖNGÜSÜ) Lustral 1 1,081 10/09/2017, Saat: 00:15
Son Yorum: smart38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi