PC Hocası Forum


Asus vp247h hdmi logosu yamuk
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-09-2017

Bundan  1 hafta önce Keçiören vatan bilgisayar şubesinden Asus VP247H model monitör aldım, eve gittim kurdum ve farkettim ki monitör ön sol altındaki HDMI yazısının 2mm gibi yamuk basıldığnı gördüm. Ondan sonraki gün monitörü kutuladım vatan bilgisayar müşteri hizmetlerine götürdüm ve bana bunun ayıplı mal sayılmıyacağını söylediler. Dedim benim simetri hastalığım var. Ben bunu 5 yıl kullanacağım ama yinede kabul etmediler. Ellerindeki son mal olduğnu söylediler gülerek karşıladılar beni. Sizce ayıplı mala girmiyor mu ASUS teknik servise göndersem değişim kararı gelir mi yoksa olumsuz karar mı gelir ? kafama çok takılıyor bu yamukluk :/ bide elinde stok olsa beni üzememek için değiştireceklerini söylediler ama stok olmadığı için bişey yapamayız servise göndermekten başka , söğütözü şubesine yönlendirdiler ama o şubede  çok uzak evime. Dodgy ve yazı silinmez bir baskı , üstüne siyah bant falan çek dediler  Angry

Alıntı
.
Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-09-2017

ama herşey donanım değildir tasarımda önemlidir bunu dikkate almazlarmı ?

Alıntı
.
Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-09-2017

hmm anladım ama buna benim bi çare bulmam lazım, yanlız ordaki müşteri hizmetleri aynen bana şöyle dedi seni kırmamak için stokda olsak değiştirdik dedi acaba dediği doğrumuydu yoksa yalanmıydı müdürüde aynı cevabı verdi yapabileceğimiz bişey yok sadece servise yollıyabiliriz dediler ama çok saçma be içim içimi yiyor şu saçma fabrikasyon hata yüzünden 100 tane alsan 1 tane böyle yamuk çıkar heralde naapalım artık sticker falan yapıştırcaz. Sad

Alıntı
.
Konu: 80
Mesaj: 2,607
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

Sayılmaz büyük ihtimalle büyük ihtimalle değişimde yapmıyacaklardır ancak daha sonra şansını bidaha dene

Alıntı
.
Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-09-2017

daha sonra derken ne zamanı kastediyorsunuz ?

Alıntı
.
Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-09-2017

yokmu başka yardım edicek ,biliyorum saçma bi hata ama böyle şeylerde geliyo başımıza malesef servise göndermelimiyim göndermeyip üstüne sticker falanmı yapıştırıyım ??

Alıntı
.
Konu: 80
Mesaj: 2,607
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

ürün stokta oldugu zamanlarda götürün bide msi yada asusun stickerini alıp yapıstırabilirsiniz

Alıntı
.
Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-09-2017

stoklar git gide bitiyor ve götürmek sıkıntı önceden arayıp götürürüm büyük ihtimalle vede msi sevmiyorum Big Grin
hyperx stickeri tam bu yazının boyutunda ama ramlerim corsair :/ neyse bakıcaz bi çaresine artık Asus fanboyuyum ama asusu bu hatasından dolayı kınıyorum ve stickeri bir yerden alamam ürünlerin içinden çıkıyo malesef

Alıntı
.
Konu: 80
Mesaj: 2,607
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

ekran kartının içinden çıkmadımı ? herhangi bir sticker

Bunlar var ancak
: http://www.ebay.com/itm/ASUS-STRIX-Unlea...2484003739
: http://www.ebay.com/itm/Asus-Republic-of...2089466669
: http://www.ebay.com/itm/Asus-3D-Effect-1...2119676773

Alıntı
(Son Düzenleme: 20/09/2017, Saat: 18:55, Düzenleyen: BilgisayarcıGenç.) .
Konu: 9
Mesaj: 39
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-09-2017

ya ekran kartının içinden çıktıda pc yi toplayalı 1.5 yıl olduğu için kasaya yapıştırdım ve çerçeveden daha büyük sticker sendede galiba benim monitörden var varmı böyle bi kusuru monitörün ?

attığın ilk link teki stickerden var dediğim gibi kasaya yapıştırılı ve 10 dolar verilmez bi stickere

Alıntı
(Son Düzenleme: 23/09/2017, Saat: 10:53, Düzenleyen: Mehmet Emin.) .


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ASUS 144 Hz monitör aldım yardım pls Niyazi Ergazi 7 90 30/03/2019, Saat: 22:28
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Asus MG248QR Monitörü Sağlam Diye Geri Yolladılar megaster 3 90 17/02/2019, Saat: 00:01
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Asus vp228qg siyah renkte cızırtı sorunu prokaan78 23 452 17/12/2018, Saat: 23:28
Son Yorum: ugur.gozaydin
  ASus vp228qg monitör sorunmu bu ? prokaan78 4 191 30/11/2018, Saat: 23:09
Son Yorum: prokaan78
  Msi Vs Asus ZaGor26 6 328 15/10/2018, Saat: 22:04
Son Yorum: ugur.gozaydin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım