PC Hocası Forum Bilgisayar ve İnternet Sorunları İnternet Sorunları Download hızım 4 kat düştü ve arada internet arada kopuyor
Download hızım 4 kat düştü ve arada internet arada kopuyor
enes.Çağlar
Download hızım 4 kat düştü ve arada internet arada kopuyor
11
1222
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
enes.Çağlar Yeni Üye
*
  • Konular1
  • Mesajlar6
  • Rep puanı 0
ASUS AC750 model modem kullanıyorum, servis sağlayıcım TurkNet. İnternet sık sık kopuyor ve 32 Mbps download alırken 8 alıyorum, modemin DSL ışığı yanmıyor ama internetimiz var. Ne yapmalıyım? TurkNet destek ilgisiz ya da suçu kendilerinde bulmuyor. Suç kimde? Bu olayda biz modemi yukarı kata taşıdık, ondan sonra oldu. Acaba bir ilgisi var mı?
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ugur.gozaydin < Fiyasko Hayat >
*
  • Konular3
  • Mesajlar26,031

  • Konum: 34 | İstanbul Anadolu
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 3,336
Modem kaynaklı sorun olabilir. Farklı bir modem ile deneme şansınız varsa yapın. Ayrıca kablosuz bağlantı kullanıyorsanız sorun büyük ihtimalle kablosuz bağlantıdan ki oda modemden kaynaklıdır.
WWW
İletişim : Facebook ugur.baki.g / Discord : Ugur_Gozaydin#7181

Sistem Bileşenleri : Intel Core i7 5820K + Gigabyte X99-UD3-CF + ASUS GTX 760 4GB ROG Striker Platinum + Corsair LPX 16GB(2x8GB) 2400MHz CL14 + MPG GUNGNIR 100P + PNY CS3030 250GB M.2 + WD Green 3TB HDD + WD Blue 1TB x2 HDD+ Arctic Freezer 34 eSports DUO + Cougar CGR-BXM-700 700W 80+ Bronze
Şuan Offine!
Şuan Offine!
enes.Çağlar Yeni Üye
*
  • Konular1
  • Mesajlar6
  • Rep puanı 0
(24/03/2021, Saat: 16:52)ugur.gozaydin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Modem kaynaklı sorun olabilir. Farklı bir modem ile deneme şansınız varsa yapın. Ayrıca kablosuz bağlantı kullanıyorsanız sorun büyük ihtimalle kablosuz bağlantıdan ki oda modemden kaynaklıdır.

farklı modemden denedim hala 8 mpbs alıyorum ve kabloluyum
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ugur.gozaydin < Fiyasko Hayat >
*
  • Konular3
  • Mesajlar26,031

  • Konum: 34 | İstanbul Anadolu
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 3,336
Hat odaklı sorun olabilir. Farklı modem ile aynı sonucu alıyorsanız. Aşağıdaki yöntemi bir deneyin Windows odaklıysa çözülür ama değilse hat odaklıdır ki bunu servis sağlayıcınız ile çözeceksiniz.

Tüm ağ ayarlarınızı sıfırlamak ve Cache dosyalarını silmek işe yarayabilir. İşlemler için aşağıdakileri uygulayın.
  • @echo off
  • netsh winsock reset
  • netsh winhttp reset proxy
  • netsh int ip reset a.txt
  • ipconfig /flushdns
  • ipconfig /registerdns
  • ipconfig /release
  • ipconfig /renew
  • netsh advfirewall reset
  • netsh int tcp set global autotuninglevel=normal
  • netsh interface tcp set heuristics disabled
  • del /s /f /q %userprofile%\Recent\*.*
  • del /s /f /q C:\Windows\Prefetch\*.*
  • del /s /f /q C:\Windows\Temp\*.*
  • del /s /f /q %userprofile%\appdata\local\temp\*.*
  • exit
Birkaç yöntem ile bunları girebilirsiniz. Birincisi CMD yani Komut istemini yönetici olarak çalıştırıp ilk satır ve son satır hariç tek tek her satırı el ile yazıp her satır sonunda ENTER tuşuna basıp komutun tamamlanmasını beklemek ve sonraki satıra geçmek. Diğer yöntem ise bir Not Defteri açın ve yukarıdaki kodları yazın yada kopyala yapıştır yapın. Dosya / Kaydet deyip Masaüstünü seçin ve Kayıt türü ayarını Tüm dosyalar yapın. Daha sonra dosyaya bir isim verin. Örneğin Reset.bat burada Reset dosya adı .bat dosya tipi oluyor. Yani bir isin verip sonuna .bat yazacaksınız. Daha sonra Kaydet deyin. Bu oluşan dosyayı masaüstünde bulup sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştıracaksınız ve bir siyah DOS ekranı açılacak. İşlemleri uygulayacak ve DOS ekranı kapanacak. Eğer bir onay vs. isterse yada bir işlemde çok uzun süre takılırsa ki 1 dk. sürecektir en uzun işlem bundan uzun sürerse bir tuşa basıp geçebilirsiniz. İlk boşluğa kadar olan kod kısmı interneti komple sıfırlayacak ve diğer kısım sistemdeki kalıntı dosyaları temizleyecek. İşlemlerden sonra DOS ekranı kapanacak ve siz sistemi yeniden başlatacaksınız. Sistem açıldığında biraz bekleyin yeniden ayarlamalar yapılacak otomatik olarak sonra internet gelecek. Tekrar deneyin sorun devam ediyor mu bakın.
WWW
İletişim : Facebook ugur.baki.g / Discord : Ugur_Gozaydin#7181

Sistem Bileşenleri : Intel Core i7 5820K + Gigabyte X99-UD3-CF + ASUS GTX 760 4GB ROG Striker Platinum + Corsair LPX 16GB(2x8GB) 2400MHz CL14 + MPG GUNGNIR 100P + PNY CS3030 250GB M.2 + WD Green 3TB HDD + WD Blue 1TB x2 HDD+ Arctic Freezer 34 eSports DUO + Cougar CGR-BXM-700 700W 80+ Bronze
Şuan Offine!
Şuan Offine!
enes.Çağlar Yeni Üye
*
  • Konular1
  • Mesajlar6
  • Rep puanı 0
(24/03/2021, Saat: 17:49)ugur.gozaydin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hat odaklı sorun olabilir. Farklı modem ile aynı sonucu alıyorsanız. Aşağıdaki yöntemi bir deneyin Windows odaklıysa çözülür ama değilse hat odaklıdır ki bunu servis sağlayıcınız ile çözeceksiniz.

Tüm ağ ayarlarınızı sıfırlamak ve Cache dosyalarını silmek işe yarayabilir. İşlemler için aşağıdakileri uygulayın.
  • @echo off
  • netsh winsock reset
  • netsh winhttp reset proxy
  • netsh int ip reset a.txt
  • ipconfig /flushdns
  • ipconfig /registerdns
  • ipconfig /release
  • ipconfig /renew
  • netsh advfirewall reset
  • netsh int tcp set global autotuninglevel=normal
  • netsh interface tcp set heuristics disabled
  • del /s /f /q %userprofile%\Recent\*.*
  • del /s /f /q C:\Windows\Prefetch\*.*
  • del /s /f /q C:\Windows\Temp\*.*
  • del /s /f /q %userprofile%\appdata\local\temp\*.*
  • exit
Birkaç yöntem ile bunları girebilirsiniz. Birincisi CMD yani Komut istemini yönetici olarak çalıştırıp ilk satır ve son satır hariç tek tek her satırı el ile yazıp her satır sonunda ENTER tuşuna basıp komutun tamamlanmasını beklemek ve sonraki satıra geçmek. Diğer yöntem ise bir Not Defteri açın ve yukarıdaki kodları yazın yada kopyala yapıştır yapın. Dosya / Kaydet deyip Masaüstünü seçin ve Kayıt türü ayarını Tüm dosyalar yapın. Daha sonra dosyaya bir isim verin. Örneğin Reset.bat burada Reset dosya adı .bat dosya tipi oluyor. Yani bir isin verip sonuna .bat yazacaksınız. Daha sonra Kaydet deyin. Bu oluşan dosyayı masaüstünde bulup sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştıracaksınız ve bir siyah DOS ekranı açılacak. İşlemleri uygulayacak ve DOS ekranı kapanacak. Eğer bir onay vs. isterse yada bir işlemde çok uzun süre takılırsa ki 1 dk. sürecektir en uzun işlem bundan uzun sürerse bir tuşa basıp geçebilirsiniz. İlk boşluğa kadar olan kod kısmı interneti komple sıfırlayacak ve diğer kısım sistemdeki kalıntı dosyaları temizleyecek. İşlemlerden sonra DOS ekranı kapanacak ve siz sistemi yeniden başlatacaksınız. Sistem açıldığında biraz bekleyin yeniden ayarlamalar yapılacak otomatik olarak sonra internet gelecek. Tekrar deneyin sorun devam ediyor mu bakın.
Çok Teşekkür Ederim Yazmadığım Yer Kalmadı Cidden Minnettarım Ama 2 Metre Ötemde Kardeşim Var O da Kablolu Ve 6mpbs gibi değer alıyordu onada bu komutu girdim 9 a çıktı ama neden böyle oldu ona ne yapabilirim onun kablosu 10 15 m gibi uzaklıkta ve arada bi internet kopuyor şuan yaşamadım ama olursa ne yapabilirim.
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ugur.gozaydin < Fiyasko Hayat >
*
  • Konular3
  • Mesajlar26,031

  • Konum: 34 | İstanbul Anadolu
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 3,336
Windows ağ ayarlarınıza müdahale eden bir trojen veya yazılım olabilir. Size tavsiyem haftalık olarak son 4 konumları %userprofile%\RecentC:\Windows\PrefetchC:\Windows\Temp%userprofile%\appdata\local\temp temizleyin. Ayrıca yine tavsiyem iyi bir antivirüs yazılımı kullanın. Önerim Kaspersky Total Security , Bitdefender Total Security , Malwarebytes yazılımları olur.

Ayrıca kablo kaliteniz ve uzunluğu ağ hızını düşürebilir. Kablo kalitesi ve uzunluğun olabildiğince kısa olması önemlidir.
WWW
İletişim : Facebook ugur.baki.g / Discord : Ugur_Gozaydin#7181

Sistem Bileşenleri : Intel Core i7 5820K + Gigabyte X99-UD3-CF + ASUS GTX 760 4GB ROG Striker Platinum + Corsair LPX 16GB(2x8GB) 2400MHz CL14 + MPG GUNGNIR 100P + PNY CS3030 250GB M.2 + WD Green 3TB HDD + WD Blue 1TB x2 HDD+ Arctic Freezer 34 eSports DUO + Cougar CGR-BXM-700 700W 80+ Bronze
Şuan Offine!
Şuan Offine!
enes.Çağlar Yeni Üye
*
  • Konular1
  • Mesajlar6
  • Rep puanı 0
(24/03/2021, Saat: 21:57)ugur.gozaydin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Windows ağ ayarlarınıza müdahale eden bir trojen veya yazılım olabilir. Size tavsiyem haftalık olarak son 4 konumları %userprofile%\RecentC:\Windows\PrefetchC:\Windows\Temp%userprofile%\appdata\local\temp temizleyin. Ayrıca yine tavsiyem iyi bir antivirüs yazılımı kullanın. Önerim Kaspersky Total Security , Bitdefender Total Security , Malwarebytes yazılımları olur.

Ayrıca kablo kaliteniz ve uzunluğu ağ hızını düşürebilir. Kablo kalitesi ve uzunluğun olabildiğince kısa olması önemlidir.

Dostum Sabah Kalktım Yine Aynı Sorun Mevcut Tekrar Çalıştırdım Programı Lakin Etki Etmedi.

(25/03/2021, Saat: 09:30)enes.Çağlar Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24/03/2021, Saat: 21:57)ugur.gozaydin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Windows ağ ayarlarınıza müdahale eden bir trojen veya yazılım olabilir. Size tavsiyem haftalık olarak son 4 konumları %userprofile%\RecentC:\Windows\PrefetchC:\Windows\Temp%userprofile%\appdata\local\temp temizleyin. Ayrıca yine tavsiyem iyi bir antivirüs yazılımı kullanın. Önerim Kaspersky Total Security , Bitdefender Total Security , Malwarebytes yazılımları olur.

Ayrıca kablo kaliteniz ve uzunluğu ağ hızını düşürebilir. Kablo kalitesi ve uzunluğun olabildiğince kısa olması önemlidir.

Dostum Sabah Kalktım Yine Aynı Sorun Mevcut Tekrar Çalıştırdım Programı Lakin Etki Etmedi.
Ama Telden 5ghz bağlandığımda 32 mpbs alabiliyorum sanırım bilgisayarda bi sorun var.

(25/03/2021, Saat: 09:30)enes.Çağlar Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24/03/2021, Saat: 21:57)ugur.gozaydin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Windows ağ ayarlarınıza müdahale eden bir trojen veya yazılım olabilir. Size tavsiyem haftalık olarak son 4 konumları %userprofile%\RecentC:\Windows\PrefetchC:\Windows\Temp%userprofile%\appdata\local\temp temizleyin. Ayrıca yine tavsiyem iyi bir antivirüs yazılımı kullanın. Önerim Kaspersky Total Security , Bitdefender Total Security , Malwarebytes yazılımları olur.

Ayrıca kablo kaliteniz ve uzunluğu ağ hızını düşürebilir. Kablo kalitesi ve uzunluğun olabildiğince kısa olması önemlidir.

Dostum Sabah Kalktım Yine Aynı Sorun Mevcut Tekrar Çalıştırdım Programı Lakin Etki Etmedi.

(25/03/2021, Saat: 09:30)enes.Çağlar Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dostum Sabah Kalktım Yine Aynı Sorun Mevcut Tekrar Çalıştırdım Programı Lakin Etki Etmedi.
Ama Telden 5ghz bağlandığımda 32 mpbs alabiliyorum sanırım bilgisayarda bi sorun var.
Şuan teldede aynı durum oldu
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ugur.gozaydin < Fiyasko Hayat >
*
  • Konular3
  • Mesajlar26,031

  • Konum: 34 | İstanbul Anadolu
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 3,336
Modeminizde yada ağ sağlayıcınızda sorun var gibi duruyor.
WWW
İletişim : Facebook ugur.baki.g / Discord : Ugur_Gozaydin#7181

Sistem Bileşenleri : Intel Core i7 5820K + Gigabyte X99-UD3-CF + ASUS GTX 760 4GB ROG Striker Platinum + Corsair LPX 16GB(2x8GB) 2400MHz CL14 + MPG GUNGNIR 100P + PNY CS3030 250GB M.2 + WD Green 3TB HDD + WD Blue 1TB x2 HDD+ Arctic Freezer 34 eSports DUO + Cougar CGR-BXM-700 700W 80+ Bronze
Şuan Offine!
Şuan Offine!
enes.Çağlar Yeni Üye
*
  • Konular1
  • Mesajlar6
  • Rep puanı 0
bilgisayar,modem,kablo,turknet ve bir sürü sıkıntının sahibi olucak şey var ve fikrim yok bu hoş değil.
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ugur.gozaydin < Fiyasko Hayat >
*
  • Konular3
  • Mesajlar26,031

  • Konum: 34 | İstanbul Anadolu
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 3,336
Windows odaklı sorun olsaydı ilk önerdiğim şeyden sonra tekrar sorun olmazdı. Sorun tekrarlamış ve ayrı olarak WiFi ile telefondan bağlanırkende sorun yaşamışsınız buda direkt modem, eve gelen hat veya ağ sağlayıcınızdan kaynaklı sorun var demektir.
WWW
İletişim : Facebook ugur.baki.g / Discord : Ugur_Gozaydin#7181

Sistem Bileşenleri : Intel Core i7 5820K + Gigabyte X99-UD3-CF + ASUS GTX 760 4GB ROG Striker Platinum + Corsair LPX 16GB(2x8GB) 2400MHz CL14 + MPG GUNGNIR 100P + PNY CS3030 250GB M.2 + WD Green 3TB HDD + WD Blue 1TB x2 HDD+ Arctic Freezer 34 eSports DUO + Cougar CGR-BXM-700 700W 80+ Bronze


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İnternet servis sağlıyıcısı önerisi HasanX 5 146 26/01/2022, Saat: 22:06
Son Yorum: HasanX
  Cayma Bedeli Ödemeden İnternet Aboneliği Fesih Yolu. Kerem Hot 0 67 18/01/2022, Saat: 21:48
Son Yorum: Kerem Hot
  Yeni internet sağlayıcısı COMNET ramazanjk34 1 385 01/01/2022, Saat: 14:06
Son Yorum: HasanX
  Vdsl internet masterofpc 1 121 08/12/2021, Saat: 21:56
Son Yorum: ugur.gozaydin
  İnternet Sağlayıcısı Önerisi PunkiesT 5 451 30/07/2021, Saat: 21:38
Son Yorum: ugur.gozaydin

Hızlı Menü: