PC Hocası Forum


Düşük bütçeli sistem tavsiyesi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 7
Mesaj: 850
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

Ercan üyemize şu makinayı önermiştik.
a095fd4a47.png


 Bu sisteme ,istemiş olduğu Ryzen 1200 işlemciyi koyarsak,ekran kartı almamız gerekir. Çünkü ,Ryzen in bu işlemcisinde  ,dahili ekran kartı yok,işlemcinin içinde. Ancak şu olabilir.

 Ryzen 2200G . Bu işlemci de ekran kartı var ve güç olarak 1200 ile aynı,hatta 1 tık önde. Smile

https://www.sinerji.gen.tr/amd-ryzen-3-2...-pmu408041

Alıntı
(Son Düzenleme: 05/11/2018, Saat: 08:30, Düzenleyen: Enes Değirmenci.) .
Konu: 4
Mesaj: 16
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 27-05-2018

Buna ilaveten ilerleyen zamanlarda Asus GeForce GT1030 Phoenix OC 2GB GDDR5 64 Bit Ekran Kartı eklemeyi düşünüyorum sisteme uyum sağlar mı anakart ve diğer bileşenlerle uyumlu olur mu bir de 120 GB ssd de yine daha sonra almayı düşünüyorum.kasaya bağlı güç adaptörü yeterli olur mu bunları da değerlendiriseniz sevinirim.

Alıntı
.
Konu: 11
Mesaj: 180
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 12-03-2018

(04/11/2018, Saat: 09:42)Ercan Kılıç Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Buna ilaveten ilerleyen zamanlarda Asus GeForce GT1030 Phoenix OC 2GB GDDR5 64 Bit Ekran Kartı eklemeyi düşünüyorum sisteme uyum sağlar mı anakart ve diğer bileşenlerle uyumlu olur mu bir de 120 GB ssd de yine daha sonra almayı düşünüyorum.kasaya bağlı güç adaptörü yeterli olur mu bunları da değerlendiriseniz sevinirim.


Zaten dandik everest 250w psu var ekran kartsız bile sınırda çalışır sen düşün gerisini. Bence kasayı yada psu'yu değiştir güzel bişey al

Alıntı
.
Konu: 4
Mesaj: 16
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 27-05-2018

Peki siz bu ekrankartı ve ssd yi de dahil ettiğimde sistemi besleyebilecek hangi güç kaynağını öneririsiniz 400w yeterli olur mu

Alıntı
.
Konu: 11
Mesaj: 180
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 12-03-2018

(04/11/2018, Saat: 11:02)Ercan Kılıç Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Peki siz bu ekrankartı ve ssd yi de dahil ettiğimde sistemi besleyebilecek hangi güç kaynağını öneririsiniz 400w yeterli olur mu

Kaliteli 400w-450w işinizi görecektir. Şuan ki PSU ile hiç bir şey yapamazsınız markası bile zaten ofsayt şuan ona sistem emanet edilmez. Dediğiniz ekran kartı için en düşük 300w PSU öneriliyor bunun bide yükte olma durumu da olacak zaten diğer bileşenlerin de düzgün çalışması için dediğim gibi 400w-450w bir PSU almanız gerekiyor. 

http://www.vatanbilgisayar.com/thermalta...ynagi.html bundan ya da ; 

http://www.vatanbilgisayar.com/xigmatek-...ynagi.html bundan alırdım ben olsam.

Alıntı
.
Konu: 4
Mesaj: 16
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 27-05-2018

Önerilerinizi dikkate alacağım peki bu sistemle uyumlu kasa olarak yine fiyatı da uygun ne önerebilirsiniz

Alıntı
.
Konu: 80
Mesaj: 2,602
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

Tam bütçeniz nedir?

p6gP8z.png


Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 850
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

Eversestin ilk yazdığım 250 wattlık kasası ancak,harici e.kartsız bi sisteme kullanılır.Bütçeyi iyice düşrmek için seçildi,zaten.
GTX 1030 alacağına göre yine en düşük bütçe ile;
şu iki kasadan birini almaya çalış.
https://www.sinerji.gen.tr/powerboost-vk...-pmu404495
https://www.sinerji.gen.tr/aerocool-cs11...-pmu406383

Alıntı
.
Konu: 4
Mesaj: 16
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 27-05-2018

Aslında ne kadar uygun olursa o kadar erken almış olurum fiyat arttıkça kasayı alma sürem uzayacak şöyle topladım
https://i.hizliresim.com/MDzyPa.png
Bu toplamaya yorum yazarsanız sevinirim

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 850
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

(04/11/2018, Saat: 13:32)Ercan Kılıç Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aslında ne kadar uygun olursa o kadar erken almış olurum fiyat arttıkça kasayı alma sürem uzayacak şöyle topladım
https://i.hizliresim.com/MDzyPa.png
Bu toplamaya yorum yazarsanız sevinirim
 Tamam,hiç bi sorun yok. Aerocool un o poweri markav e orta seviyede olsa kalitelidir.İşini fazlasıyla görür. Kasa  da hoşuna gittyse,tamam.
 Diğer bileşenler zaten belli.
Ancak madem harici e.kartını erteledik,;
2200G de ki dahili ,yani işlemciye gömülü e.kartı dual kanal dediğimiz,çift bellek kullanımı ile hızlanır.
 Çok ileri seviye oyunları zaten bu makina ile oynayamayacağına göre,ramleri 2x 4 yaparsak, gb makinanın oyun performansını arttırmış oluruz.
Videoya bi bak,fps ler görüldüğü giibi fark ediyor.
https://www.youtube.com/watch?v=qqnjRCsf7mY

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Apu sistem için yardim. akifenes20 16 113 3 saat önce
Son Yorum: met 61
  EKRAN KARTI TAVSİYESİ Ömer Güncü 8 83 10/11/2018, Saat: 21:45
Son Yorum: Enes Değirmenci
  15000 TL İş Amaçlı Sistem Toplama gncmslmn95 16 175 10/11/2018, Saat: 09:56
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Twitch Yayını İçin Sistem Toplama skywolf 15 152 05/11/2018, Saat: 23:47
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Yükseltme Tavsiyesi Yardım. tuura 29 249 04/11/2018, Saat: 20:43
Son Yorum: met 61

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım