PC Hocası Forum


Ekran Kartı Tavsiyeleri
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 14
Mesaj: 74
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-06-2016

Abiler arkadaşlar Bişi sorucam  dual core e5700 işlemci var 3 ghz 2 çekirdek ram 4gb ddr2 ben şimdi bi ekran kartı alıcam darbogaz olur mu olmaz mı oynıcagım oyunlarda nasıl fps verir bildiklerinizi yazarsanız cok memnun olurum 

http://www.vatanbilgisayar.com/msi-r7-24...enel-bakis

http://www.vatanbilgisayar.com/asus-r7-2...240-2GD3-L

http://www.vatanbilgisayar.com/msi-r7-25...GD3%20OCV1

Evet Abiler ekran kartı bunlar en önemlisi darboğaz yapar mı ve oyun performanslarım nasıl olur genellikle cs go infestation ETs2 gibi oyunlar oynıcagım ama pubg gta5 falan kaldırır mı kaldırsa nasıl olur diyer donanımlar sıkıntı çıkarır mı

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 1,121
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

O e.kartı ile ,işlemciniz pek darboğaz olmaz . Ancak ,işlemciniz de epeY zayıf maalesef. 2. ELDEN ,Q SERİSİ 4 çekirdek bi işlemci ve yine 2 elden,bi e.kartı düşünün derim. Yoksa, 500 TL verip de ,bu e,kartını almanızın size bi getirisi olmayacak bence.

Alıntı
.
Konu: 5
Mesaj: 31
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 06-07-2018

pubg,gta5 gibi oyunları akıcı oynayamassın çok kasar gtx 1050ti var pubg orta ayarlar 60-90 arası fps sen düşün

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 5,807
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

Böyle sistemlere yatırım yapmak mantıklı değil hocam elinizdekileri elden çıkartıp 2.el bir sistem toplayabilirsiniz
2aEm5j.jpg

Alıntı
.
Konu: 14
Mesaj: 74
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-06-2016

Şimdi yatırım yapmak degilde doların seviyesi de malum ilerde sistemi yukselttigim zaman aldigim ekran kartiyla kisa sure ordan da devam ederim de beni simdilik oynamak istedigim oyunlar tatmin eder mi yeterli olur mu darbogaz yapar mı sıkıntı çıkar mı en iyi performansı hangisinden alırım şuan sistem toplama işi biraz sonraya kalacak gibi duruyor

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 1,121
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

r7 240 ekran kartı için, 500 TL para vereceksin. GTA 5 ,PUBG gibi oyunlar için ,yetersiz.
2 elde bu paraya, çok rahat elindekiden daha iyi bi işlemci ve e,kartı bulursun.

Alıntı
.
Konu: 14
Mesaj: 74
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 18-06-2016

Tamam da abi 2. El alırken bana kimse garanti vermiyor ki aldigim malin hasarlı mi degil mi arizasi var mi yok mu ben daha sonra sistem toplayacagim zaten bu beni somdilik idare edicek ben pubg veya gta5 oynicam diye yazmadim da misal kac fps verir gibisinden sormak için

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 5,807
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

2.el urun alırken dikkat edilmesi gerekenlerle alâka bir makele hazırlıyorum yakında biter yayınlarım hocam
2aEm5j.jpg

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 1,121
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

gta 5 medium ayarlar,şu bi fikir verebilir,ama işlemci yüzünden,
bu değerlerin altına düşürecektir. Undecided

https://www.youtube.com/watch?v=RneAIIyJRaM

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 5,807
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

Bence biraz daha beklemelisiniz dolarda ciddi düşüşler olucak
2aEm5j.jpg

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ekran kartı ve işlemci mehmetcan46 8 249 18/09/2018, Saat: 22:58
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Ekran kartı ve işlemci uyumu BayramKALEM 0 124 31/08/2018, Saat: 02:36
Son Yorum: BayramKALEM
  Ekran kartı ve İşlemci mehmetcan46 2 152 15/08/2018, Saat: 23:27
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Ekran kartı alıcam ama güç kaynağım!!! Nazmi 16 756 16/05/2018, Saat: 16:35
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Ekran kartı Njord 5 387 09/02/2018, Saat: 07:33
Son Yorum: Enes Değirmenci

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım