Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fotoğraf Kamerası Flash Tamiri ve SD Kart Hakkında Soru
#1
Konuyu nereye açacağımı bulamadığım için buraya açıyorum. Konunun yeri varsa oraya taşırsanız sevinirim Smile

Merhaba arkadaşlar. Benim Canon 600D fotoğraf makinem var fakat bunun flash'ı bozuk. Yani şöyle; flash patlıyor ama aydınlatacağı yerde fotoğrafları daha da karanlık hale getiriyor. O şekilde bir sorunum var. Birde size şöyle bir soru sormak istiyorum. Ben bu makine ile dışarıda çekimler yapıyorum bazen. Sürekli çekim yapıyorum. Mesela bugün 600 adet fotoğraf çektim. Fotoğraf makinesi bir süre sonra kasmaya başlıyor. Bunun hafıza kartı ile bir alakası var mı? Yani şu yanında Class 10, Class 4 tarzı (10), (4) şu şekilde yuvarlak içine alınmış rakamlar bu makinenin fotoğraf performansını veya makinenin genel performansını, fotoğraf kalitesini falan artırır mı? Ona göre class 10 kart alacağım. Çünkü video çekimi bile yapamıyorum. Video modun da rekorum 1:30 dakika Big Grin 4-10 saniye arasında videoyu otomatik duraklatıyor. Bunun kart ile alakalı olduğunu öğrendim. Sorularım bunlar.

Özetle ;
Flash tamiri ücreti tahmini ne kadar olur?
SD Kart Class hızı makine performansını, fotoğraf kalitesini artırır mı?
#2
tamir ücretini bilmiyorum ama yapan yerlerde uygun yaparlarmı yapmazlar mı bilmiyorum tahmini 100 den aşağı olacağını zannetmiyorum
Sd kartta okuma yazma hızı tabi ki çok önemli fotoğraf çekerken kayıt zamanı cihazın performansını etkiliyor fakat video da o kadar kısa sürmesi tuhaf
kalite kısmında çok aşırı bir değişiklik olmayabilir
#3
(18/04/2018, Saat: 00:31)UzmanPC Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tamir ücretini bilmiyorum ama yapan yerlerde uygun yaparlarmı yapmazlar mı bilmiyorum tahmini 100 den aşağı olacağını zannetmiyorum
Sd kartta okuma yazma hızı tabi ki çok önemli fotoğraf çekerken kayıt zamanı cihazın performansını etkiliyor fakat video da o kadar kısa sürmesi tuhaf
kalite kısmında çok aşırı bir değişiklik olmayabilir

Evet bende en az 100-200 arası tahmin ediyorum flash için. SD kart önemli ise bi class 10 sd kart alayım. Önerdiğiniz var mı acaba?
#4
kaç gb istersin
#5
(18/04/2018, Saat: 16:26)UzmanPC Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kaç gb istersin

16 iyi olur
#6
Güncel. Dün itibari ile oto focus da bozuldu Smile Makineye bir şeyler oluyor.
#7
Hocam teknik servise cihazı bırak sen git gide bozulmaya başladı Big Grin
[Resim: ub6GUp.png]
#8
(22/04/2018, Saat: 16:36)Enes Değirmenci Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam teknik servise cihazı bırak sen git gide bozulmaya başladı Big Grin

Hocam garantisi falan var mı bilmiyorum. Amcamdan almıştım makineyi kullanmıyor diye. Kendisi fotoğrafçı. En iyisi ona ulaşmak olacak
#9
Mantıklı olan Smile
[Resim: ub6GUp.png]
#10
Class 10 U 3 bakmalısın samsung pro plus önerebilirim
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Egpu Hakkında Oğuzhan Göl 1 41 01/11/2019, Saat: 05:54
Son Yorum: ugur.gozaydin
  DONANIM HAKKINDA KENDİMİ NASIL GELİŞTİRİRİM Mustafa Pişirici 1 72 21/09/2019, Saat: 15:05
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Sd kart Görmeme Sorunu canlol4 21 1,104 30/09/2018, Saat: 16:00
Son Yorum: ugur.gozaydin
  qp bilişim hakkında Riel Sama 1 547 20/09/2018, Saat: 01:27
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Çok acil yardım MODEM hakkında Riel Sama 4 453 03/09/2018, Saat: 14:55
Son Yorum: Garezm

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi