Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamers Arena mağazasının yaptığı rezillik
#1
Exclamation 
Öncelikle herkese merhabalar, 11.11 kampanyasından yararlanarak 11.11.2020 tarihinde N11 üzerinden GAMERS_ARENA mağazasından ViewSonic VX2758-2KP-mhd 27" 2K 144Hz 1ms monitör aldım. Ürün geldi ve ürünün diğer aparatlarını çıkarmadan ürünün testlerini yaparken ürünün parlaklıkla alakalı birden yarı yarıya düştüğünü fark ettim. Cihazı fabrika ayarlarına alıp ve diğer ayarlarını da kontrol edip sonuç alamayınca KVK servisini aradım ürünü onlara yollamam gerektiğini söylediler. Bende ürün ışık sızması, color banding ve ölü piksel sorunları çıkmadığı için üründe değişim olursa bu durumları yaşamam halinde iade hakkımı kaybedeceğimi bahsettim. Onu satıcınızda görüşmeniz lazım dediler ve satıcıyla görüştüğümde 3 ölü pikselden aşağısını servis kabul etmediğini iadede problem olacağını söylediler. Bende riske girmek istemediğimi söyleyip ürünü iade etme sürecini başlattım.

Ürünü yolladıktan sonra bugün itibarıyla üründe iadeyi kabul etmediklerini gördüm neden olarak "üründe 3 adet derin çizik bulunmaktadır" diye yazmışlar. Bunun üstüne bende firmayı arayıp bilgi almak istedim ve fotoğraf talep ettim. Mail olarak fotoğrafı gönderdiklerinde şok oldum çünkü resmen falçata ya da kesici bir aletle aynı yerlerden derin çizikler mevcuttu. Resimini ekliyorum ek olarak zaten oradan da görebilirsiniz. Bunun üzerine bende satıcıya böyle bir şeyin mümkün olmayacağını bunun resmen bilerek yapıldığını söyledim ve bunun benim tarafından yapılmasını söz konusu olamayacağını mantık dışı olduğunu ilettim. Sonuçta iade edeceğim parasını almak istediğim bir ürünü böyle bir şeyi benim yapamayacağım açık ve net bellidir.

Firma kesinlikle kabul etmeyerek video çektiklerini ve fotoğraflarını da N11 ile paylaştıklarını söylediler. Ben de kendilerine videoyu ben sizin ürünü açıp çizip sonra tekrar kutusunu açıp bunu yapmayacağınızı nereden bileceğim dediğimde ise bir şey diyemediğini sadece biz gerekli şeyleri N11 ile paylaştık onlarla görüşün diyerek atlattılar. Sonuç da N11'i aradım ve tekrar iade süreci başlattılar eğer Red ederler ise bize haber verin bu konuyla daha detaylı ilgileneceklerini söylediler. Şu anda beklemedeyim durum hakkında. Bu olayı paylaşma nedenim ise benim yaşadığımı başka insanların yaşamasını istemediğimden kaynaklıdır. Süreci detaylı olarak açıkladım inşallah başka bir kişinin daha böyle mağdur düşmesini önlemiş olabilirim.

[Resim: mFA8NZ.jpg][Resim: ehneG0.jpg]
#2
Ürün ile ilgili şikayetinizi Tüketici hakları mahkemesine taşıyabilirsiniz sonuç için kesin bir şey diyecemeyecim ama şansınızı deneyin.
#3
Enes 'in dediği gibi Tüketici Hakem heyetine başvurmanız gayet mantıklı olur olumsuz bir sonuçlanma olursa. Firma bunu bilerek yaptıysa ki öyle görünüyor gibi duruyor sorunu devlet mahkemesi çözecektir.
Facebook bağlantısıugur.baki.g
#4
N11 sürecini bekliyorum şuanda olmazsa Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.
#5
Anladım sizin için hayırlısı olsun.Başka sorularınız için yine bekleriz.
  


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi