PC Hocası Forum


İ3 8100
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 32
Mesaj: 182
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-12-2017

Yukarıda yazan işlemci rx 580 8gb veya 1060 6gb ile darboğaz yaparmı

.
Konu: 32
Mesaj: 5,575
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

Hayır yapmıyor hocam youtube da çeşitli testleri mevcut
2aEm5j.jpg

.
Konu: 32
Mesaj: 182
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-12-2017

Bir yerde okudum 6gb versiyonunu zar zor besliyormuş işlemcinin dengi zar zor 3gb versiyonuna yetiyormuş

.
Konu: 1
Mesaj: 2,447
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-10-2017

RX 580 8GB ve GTX 1060 i3 8100 'ün sınır sayılan kartlarıdır sorunsuz kullanabilirsiniz bu kartları bu işlemci ile ancak 1080p için sadece 2K filan denerseniz darboğaz olur.

.
Konu: 32
Mesaj: 182
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-12-2017

Arkada bir kaç uygulama daha açık olunca yapmazmı bi konu daha sorcam bunla ilgili deyil burdanmı sorsyım yeni konumu açayım

.
Konu: 1
Mesaj: 2,447
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-10-2017

Buradan sorun yanıt veririz. Arkadaki işlemler eğer kayıt yazılımı gibi bir şey olacaksa darboğaz olacaktır işlemci sadece 4 saf çekirdek sanal yok ve 3.6 Ghz ile maksimum çalışıyor bu sorun çıkma ihtimali var anlamına gelir bu şekilde.

.
Konu: 32
Mesaj: 182
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-12-2017

Video kaydı filan olmaz steam google spotify filan bunlar arka pilanda çalışır bide 8100 yerine 8300 alsak kayıt alırken yine sıkıntı olurmu bir sorum daha olucak sonra

.
Konu: 1
Mesaj: 2,447
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-10-2017

Kayır aynı anda kayıt vs. için minimum 4 çekirdek 8 izlek veya 6 çekirdek 8 izlek bir işlemciye ihtiyacın var. Kayıt yazılımları GPU 'yu kullanır ancak işlemcinin çoklu çekirdek sayısındanda faydalanır. Bu işlemciler yetmez sana AMD bakabilirsin bunun için. AMD Ryzen 5 1400 veya 1500X alabilirsin i3 8350k ile aynı paraya denk geliyorlar.

(Son Düzenleme: 30/08/2018, Saat: 17:10, Düzenleyen: ugur.gozaydin.) .
Konu: 32
Mesaj: 182
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-12-2017

Yani 8300 yetmez kayıt için bide ben şimdi 1060 6gb 8100 fps video izliyordum ekran kartını %100 kullanıyor ama işlemciyi %45 46 kullanıyor oyun pubg ultra ayarlarda normalmi yoksa işlemci yetmiyormu

(Son Düzenleme: 30/08/2018, Saat: 17:27, Düzenleyen: canlol4.) .
Konu: 1
Mesaj: 2,447
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-10-2017

Oyunlarda işlemcinin kullanımı az olması gerek zaten onun %80 'in altında olması gerek ki darboğaz olmuyor anlamına geliyor bu yani ekran kartını sorunsuz besleyebiliyor demek bu işlemci demek oluyor o değer ne kadar az ise bir sonraki ekran kartına geçersen sorun olmayacak anlamına gelir düz mantık veya arka planda başka işler yaprığında işlemcinin yarısı boşta oluyor olacak anlamına gelir bu ama kayıt programları fazla yorar işlemciyi bu sıkıntı çıkartır işlemcinin her zaman %20 lik bir kısmı boşta kalmalı sınıra ne kadar dayanırsa o kadar sıkıntılı bir durum çıkar. Örneğin GTX 1060 kullanırken %50 kullanılıyor ekran kartı ve GTX 1070 olsaydı %90-100 'ü geçebilir hatta yetmeyecek olacaktı buda ucu ucuna FPS verecek ama ekran kartına darboğaz olacaktı onuda kaldırır anlamına gelmiyor yani bu durumda çalıştırıyor ama performası ekran kartına yetmiyor demek olurdu anlatabilmişimdir umarım.

(Son Düzenleme: 30/08/2018, Saat: 17:41, Düzenleyen: ugur.gozaydin.) .


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Wink i3 8100 veya ryzen 1300x hangisi Burak Pektaşlı 9 330 23/04/2018, Saat: 16:08
Son Yorum: ugur.gozaydin
  i3 8100 Erkut Yüksel 7 724 18/01/2018, Saat: 12:11
Son Yorum: Enes Değirmenci

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım