Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Isınınca Çok Fazla Ses Çıkıyor
#1
Çok ısınınca böyle bi ses çıkıyor işlemci fanı oldugunu düşünüdüm söktüm baktım fanda bişi yok gibi tozdan olmustur dedim temizledim taktım ses aynı ses nedir bu sorun ?
video aşağıda dinleyebilrisiniz



https://www.youtube.com/watch?v=OWb0S2_c_9E
#2
Bana daha çok elektriksel atlama sorunu gibi geldi. Uğultu gibi olan fan sesi ama diğer patpat olan ses genelde elektriksel atlamalarda olan bir şey. Büyük ihtimalle bir bileşendeki güç bileşenlerinden geliyor ses. bence garantisi varsa garantiye verin çünkü sizin yapacak pek bir şeyiniz yok gibi duruyor.
Facebook bağlantısıugur.baki.g
#3
Garantisi mevcut değil maalesef
#4
Bir tamirciye götürmeniz gerek o halde. Yada ürünün kendi servisi ücretli olarak bakıyorsa o yol daha mantıklı olabilir.
Facebook bağlantısıugur.baki.g
#5
Servis çok yüksek fiyatlar istiyorlar iç temizleme ve termal macun işlemine 200 tl istediler buna kim bilir ne kadar isterler, tamirciyr götürücrm sanırım :/
#6
Yani macun ve temizlik genel olarak bakım ücreti olarak 200 TL de yuh dedirtecek kadarmış. Siz çevrenizden veya bildiğiniz iyi bir firmaya götürün mantıklı olan bu sanırım. Yardımcı olmak isterdim ama ses normal değil cihazın açılıp bakılması gerek.
Facebook bağlantısıugur.baki.g
#7
Aynen açılıp kontrol edilmesi gerekli leptop zaten çok sağlam 6 7 yaşında leptop o süreç içerisinde ilk defa açıldı (bakımları saymazsak tabi tamir için ilk defa) çok sağlam ve iyi bir leptop tam da ekonomik olarak en kötü zamanıma denk gelmesi ayrı bir olay umarım en iyi şekilde bu sorunu düzeltebilirim.
#8
Dediğiniz gibi daha uygun biyer bulup kontrol ettirin.Başka bir sorununuz var mıdır yardımcı olmak isteriz ?
#9
Bunlar dışında bir sorunum yok suanlık, tek derdim bunu çözüme ulaştırmak çünkü çok can sıkıcı bir şey ayrıca insan korkuyor bu sesten bilgisayara bir şey olur mu olmaz mı. Sıkıntı ya, neyse ilginiz için çok teşekkür ederim.
#10
Başka sorularınız için yine bekleriz.
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bilgisayardan gelen fazla ses KeshKaan 2 717 12/04/2018, Saat: 17:50
Son Yorum: KeshKaan
  Masaüstünden Fazla ses gelmesi HackYediTekDedi 8 1,031 19/03/2018, Saat: 15:27
Son Yorum: OceanLaB

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi