Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İşlemci anakart ve ekran kartı uyumu.Yardım arkadaşlar.
#11
Athlon X4 880 çok yetersiz o ekran kartı için söylemiş oluyum ben. Şöyle bir örnek vereyim daha üstün bir işlemci olan Athlon X4 950 3.8 Ghz O.C. ile 1080p de ekran kartını besleyebiliyor oda işlemci yükü %60-100 aralığında çalışarak. Ben böyle bir şeyi önermem.
Facebook bağlantısıBaki.Ugur.Gozaydin
#12
Hocam gördüğüm bi kaç yerde 1050 filan desteklediğini söylüyordu ama
kesin bilginiz varsam ustam ona göre yolumu çizidem ama fazla nakitim yok yani en fazla 1000 tl oda 2.el eder.sizin dedıklerınız ıcın
#13
2.el i5 4460 yada i5 4690 ve h81m anakart alarak bütün sorunu çözebilirsin
[Resim: ub6GUp.png]
#14
i5 4460 işlemci + H81 çipsetli anakart al sen 2. el filaz nasıl almayı tercih edersin bilemem 1270 TL yapıyor sıfır alıcaksan. Anakart ucuzda işlemci çok pahalı. 2. el alabilirsin konuş temiz kullanılmış sorunsuz bir işlemci ve bu arada sor aldığın kişiye O.C. yapılmamış olsun bu işlemcide destek yok O.C. yapıp işlemcinin ömründen yemiş olmasınlar.
Facebook bağlantısıBaki.Ugur.Gozaydin
#15
Tamamdır arkadaşlar önerinizi dikkate alıcağım intel dizeceğim teşekkürler.
#16
Biz teşekkür ederiz hocam başka sorularınız için foruma yeniden bekleriz.....
[Resim: ub6GUp.png]
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation Yeni ekran kartı alıcam yardımcı olabilirimisiniz. Emre Demirezer 10 134 Dün, Saat: 19:53
Son Yorum: ugur.gozaydin
  YARDIM BK075 23 299 24/09/2019, Saat: 20:47
Son Yorum: ugur.gozaydin
Question Anakart Tavsiyesi Arbores 5 86 12/09/2019, Saat: 14:29
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Ekran kartı sorunu GncrMert01 3 79 30/08/2019, Saat: 15:01
Son Yorum: ugur.gozaydin
  yardım edin asus p5gc-mx 1333 ana karta Intel Core i3 2,4 GHz takarsak ne olur D Mustafa Iren 2 59 24/08/2019, Saat: 01:50
Son Yorum: ugur.gozaydin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi