PC Hocası Forum Bilgisayar Bileşenleri Bilgisayar İç Donanım Birimleri İşlemci Overclock
İşlemci Overclock
Ficoress
İşlemci Overclock
5
498
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Ficoress Yeni Üye
*
  • Konular9
  • Mesajlar24

  • Konum: 78 | Karabük
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 0
Laptopun işlemcisine oc yapmayı düşünüyorum ama hemen ön yargılı olmayın Angry  Sleepy . Çünkü laptopun söktüm ve masanın altına monte ettim, bakır borulara falan ekstra mini soğutucu bloklar ekledim ve 12cm lik 2 tane fan ile piskopat gibi soğutuyorum pc yi.
Yani anlayacağınız pc boşta 70dereceyi falan görürken şimdi 35-40'larda falan takılıyo ve yük altında 85i anca görüyo.
Eskiden valoranta girdiğimde tak diye kapanıyodu, hemde biostan kapanma derecesini 110a çekmeme rağman. Şimdi ise sabit 120 fps alabiliryorum. Yani yine anlayacağınız ısınmayla ilgili sorunum yok. 
İşelmci: i7 2670qm
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ugur.gozaydin < Fiyasko Hayat >
*
  • Konular3
  • Mesajlar25,959

  • Konum: 34 | İstanbul Anadolu
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 3,320
Laptop gibi sistemlerde genelde CPU için OC ayarları yoktur. Zaten işlemcinizin çarpan kilidi kapalı yani OC yapılamayan modellerden.
WWW
İletişim : Facebook ugur.baki.g / Discord : Ugur_Gozaydin#7181

Sistem Bileşenleri : Intel Core i7 5820K + Gigabyte X99-UD3-CF + ASUS GTX 760 4GB ROG Striker Platinum + Corsair LPX 16GB(2x8GB) 2400MHz CL14 + MPG GUNGNIR 100P + PNY CS3030 250GB M.2 + WD Green 3TB HDD + WD Blue 1TB x2 HDD+ Arctic Freezer 34 eSports DUO + Cougar CGR-BXM-700 700W 80+ Bronze
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Ficoress Yeni Üye
*
  • Konular9
  • Mesajlar24

  • Konum: 78 | Karabük
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 0
Ekran kartına oc yapamayı denedim ama tam uygun ayarları bulamadım, internetteki bütün değerleri denedim ama hep bi sıkıntı çıktı bazen oyuna girmedi bazen bulduğum değerlere çekilmiyodu. Gpu ma uygun değerleri nasıl bulurum
GPU: gt 630m 2gb
Şuanda pc bozuk olduğj için en son clock hızını falan yazamıyorum, yarın yazarım
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ugur.gozaydin < Fiyasko Hayat >
*
  • Konular3
  • Mesajlar25,959

  • Konum: 34 | İstanbul Anadolu
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 3,320
9Laptop ekran kartları düşük TDP değeri ile gelirler yani güç tüketimleri oldukça düşüktür. Buna bağlı olarak çok bir OC performansı elde edebileceğinizi de düşünmüyorum. En uygun ayar diye bir şey yoktur OC işlerinde. Her işlemci her ekran kartı birebir aynı model bile olsa aynı OC değerleri ile stabil çalışmaz. %99 oranla bu böyledir. Yani OC ayarınızı siz dene yanıl yöntemi ile bulacaksınız.
WWW
İletişim : Facebook ugur.baki.g / Discord : Ugur_Gozaydin#7181

Sistem Bileşenleri : Intel Core i7 5820K + Gigabyte X99-UD3-CF + ASUS GTX 760 4GB ROG Striker Platinum + Corsair LPX 16GB(2x8GB) 2400MHz CL14 + MPG GUNGNIR 100P + PNY CS3030 250GB M.2 + WD Green 3TB HDD + WD Blue 1TB x2 HDD+ Arctic Freezer 34 eSports DUO + Cougar CGR-BXM-700 700W 80+ Bronze
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Ficoress Yeni Üye
*
  • Konular9
  • Mesajlar24

  • Konum: 78 | Karabük
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 0
(05/04/2021, Saat: 21:17)ugur.gozaydin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 9Laptop ekran kartları düşük TDP değeri ile gelirler yani güç tüketimleri oldukça düşüktür. Buna bağlı olarak çok bir OC performansı elde edebileceğinizi de düşünmüyorum. En uygun ayar diye bir şey yoktur OC işlerinde. Her işlemci her ekran kartı birebir aynı model bile olsa aynı OC değerleri ile stabil çalışmaz. %99 oranla bu böyledir. Yani OC ayarınızı siz dene yanıl yöntemi ile bulacaksınız.
Bilgilendirdiğin için teşekkürler  Heart
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ugur.gozaydin < Fiyasko Hayat >
*
  • Konular3
  • Mesajlar25,959

  • Konum: 34 | İstanbul Anadolu
    Cinsiyet: Bay
  • Rep puanı 3,320
Başka sorularınız için foruma yine bekleriz.
WWW
İletişim : Facebook ugur.baki.g / Discord : Ugur_Gozaydin#7181

Sistem Bileşenleri : Intel Core i7 5820K + Gigabyte X99-UD3-CF + ASUS GTX 760 4GB ROG Striker Platinum + Corsair LPX 16GB(2x8GB) 2400MHz CL14 + MPG GUNGNIR 100P + PNY CS3030 250GB M.2 + WD Green 3TB HDD + WD Blue 1TB x2 HDD+ Arctic Freezer 34 eSports DUO + Cougar CGR-BXM-700 700W 80+ Bronze


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yayın için işlemci seçimi Onurhank58 1 130 22/12/2021, Saat: 00:59
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Ryzen 5 4650G Pro ve Patriot Steel Ram overclock xlinus 16 539 04/11/2021, Saat: 22:43
Son Yorum: xlinus
  250₺ İşlemci Soğutucu tavsiyesi msiarmor06 6 943 12/01/2021, Saat: 22:14
Son Yorum: ugur.gozaydin
  2.el alacağım işlemci iyimi Serdar Berat 1 362 18/12/2020, Saat: 11:00
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Ekran kartı işlemci uyumu Lampayo Lampiao 1 333 14/12/2020, Saat: 18:29
Son Yorum: ugur.gozaydin

Hızlı Menü: