PC Hocası Forum


Laptopta Ekran Kartı Değişimi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 3
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 06-02-2018

Merhabalar. Benim 15-bc001nt model bir HP marka laptobum var. Bu laptopta 960M ekran kartı mevcut. Ben bu ekran kartını değiştirip yerine GTX1060 takmak istiyorum. Gömülü ekran kartlarını değiştirebilir miyim ? Ve de değişse bile GTX1060 benim bilgisayarımın ekran kartı yerine takılabilir mi. Pc Hocası'nın Youtube kanalında ki videoyu izledim ancak bilgisayarla pek aram yok. O yüzden pek anlamadım. Şimdiden Teşekkürler.

Alıntı
.
Konu: 57
Mesaj: 184
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 04-05-2016

Kardeşim uğraşma onla YouTube da harici ekran kartı bağlama var ordan bi bak süper oluyor
Bunu sokemezsin mxm slotu olması lazım yani ekran kartının mxm slotu olması lazım senin Laptop da o olmadığı için ısıl işlem yaptırırsin ama oda iyi olmaz
Senin yapacağın YouTube da laptop a harici ekran kartı bağlama var en güzel ı o

Alıntı
.
Konu: 4
Mesaj: 190
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 29-01-2018

Maalesef hocam anakarta gömülü oldukları için değişim şansları yok. Egpu diye bir olay var ama biraz meşakkatlidir uğraşmak ister misiniz bilemem birde %10-15 performans düşüşü var diye biliyorum bu şekilde. Sormak istediğiniz başka konu varsa elimden geldiğince yardımcı olabilirim.

Alıntı
.
Konu: 1
Mesaj: 3
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 06-02-2018

(06/02/2018, Saat: 20:16)armaged01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim uğraşma onla YouTube da harici ekran kartı bağlama var ordan bi bak süper oluyor
Bunu sokemezsin mxm slotu olması lazım yani ekran kartının mxm slotu olması lazım senin Laptop da o olmadığı için ısıl işlem yaptırırsin ama oda iyi olmaz
Senin yapacağın YouTube da laptop a harici ekran kartı bağlama var en güzel ı o

Biraz daha bahseder misin ? Anlamadım dediğinden

Alıntı
.
Konu: 4
Mesaj: 190
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 29-01-2018

Bir cihaz var Egpu diye masa üstü ekran kartlarını pcı girişiyle laptop'a bağlıyorsun(cihazdan cizaha pcı giriş yerleri farklı olduğu için alt kasada delik açma veya tam kapatmama gibi durumlarda olabiliyor.) tabi ekran kartı için bir güç kaynağı da oluyor böylelikle o ekran kartını laptopumuzda kullana biliyoruz.
Ek:Bazı cihazlarda bios beyaz liste oluyor o slotlar sadece listedeki parçaları destekliyor dolayısıyla bizim ekran kartı o listede bulunmuyor, bunu da düzenlenmiş bioslarla aşıyorlar diye biliyorum. Başka sorunuz var mı ?

Alıntı
.
Konu: 1
Mesaj: 3
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 06-02-2018

(06/02/2018, Saat: 20:54)Oğuzhan Gündüz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir cihaz var Egpu diye masa üstü ekran kartlarını pcı girişiyle laptop'a bağlıyorsun(cihazdan cizaha pcı giriş yerleri farklı olduğu için alt kasada delik açma veya tam kapatmama gibi durumlarda olabiliyor.)  tabi ekran kartı için bir güç kaynağı da oluyor böylelikle o ekran kartını laptopumuzda kullana biliyoruz.
Ek:Bazı cihazlarda bios beyaz liste oluyor o slotlar sadece listedeki parçaları destekliyor dolayısıyla bizim ekran kartı o listede bulunmuyor, bunu da düzenlenmiş bioslarla aşıyorlar diye biliyorum. Başka sorunuz var mı ?
Peki Bunu Tekrar Tekrar Çıkartıp Kullanabiliyor muyuz ? Sonuçta Laptop Bazı Zamanlar da Yani En Az 2 Ayda Bir Falan 
Bi Yerlere Götürüyorum Laptobumu. O Zaman Çıkartıp Sonra Tekrar Takabiliyor Muyum ?

Alıntı
.
Konu: 4
Mesaj: 190
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 29-01-2018

Evet hocam takarsınız lakin taşınma sırasında sıkıntı olabilir, Ekran kartınıza zarar gelebilir taşırken.

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 5,862
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

(06/02/2018, Saat: 20:59)SeeMe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06/02/2018, Saat: 20:54)Oğuzhan Gündüz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir cihaz var Egpu diye masa üstü ekran kartlarını pcı girişiyle laptop'a bağlıyorsun(cihazdan cizaha pcı giriş yerleri farklı olduğu için alt kasada delik açma veya tam kapatmama gibi durumlarda olabiliyor.)  tabi ekran kartı için bir güç kaynağı da oluyor böylelikle o ekran kartını laptopumuzda kullana biliyoruz.
Ek:Bazı cihazlarda bios beyaz liste oluyor o slotlar sadece listedeki parçaları destekliyor dolayısıyla bizim ekran kartı o listede bulunmuyor, bunu da düzenlenmiş bioslarla aşıyorlar diye biliyorum. Başka sorunuz var mı ?
Peki Bunu Tekrar Tekrar Çıkartıp Kullanabiliyor muyuz ? Sonuçta Laptop Bazı Zamanlar da Yani En Az 2 Ayda Bir Falan 
Bi Yerlere Götürüyorum Laptobumu. O Zaman Çıkartıp Sonra Tekrar Takabiliyor Muyum ?

her laptop desteklemiyor bunu pcı ekspres yuvasından hallediliyor wifi kartını iptal ediyorsun ve öyle kullanmaya başlıyorsunuz istediğiniz zaman çekme işlemi tabikide var
2aEm5j.jpg

Alıntı
.
Konu: 0
Mesaj: 1
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 06-02-2018

HP 15-r111nt model dizüstü bilgisayarım var bunda ekran kartı değişimi yapılırmı veya nasıl ve nereden yapılır bga makineleri ile yapılanlar nerede bulunur

Alıntı
.
Konu: 33
Mesaj: 5,862
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 16-09-2017

laptobunuz un ekran kartı gömülü hıocam ekran kartı değişmi mümkün değil
2aEm5j.jpg

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Gt 1030 ekran kartı vga monitörde görüntü sorunu prokaan78 3 25 6 saat önce
Son Yorum: prokaan78
  Ekran Kartı Fani BaRa 3 41 13/12/2018, Saat: 19:44
Son Yorum: Enes Değirmenci
  itopyadan ekran kartı alma Cemalettin Bayraktar 3 37 13/12/2018, Saat: 19:44
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Ekran Karti Yusif Eyvazli 2 49 08/12/2018, Saat: 23:41
Son Yorum: Enes Değirmenci
  EKRAN KARTI DRIVER SORUNU Cbr_berkan53 1 28 06/12/2018, Saat: 22:02
Son Yorum: ugur.gozaydin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım