PC Hocası Forum


Mavi ekran
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 5
Mesaj: 31
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-08-2018

bios ayarlarını nasıl default yapıcağımı bilmiyorum

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 1,903
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

Genelde çoğu biosta ,F7, OPTİMİZED Defaults yazar. yani biosta iken F7 tuşuna basıp, F10 Save,yes deyip çıkacaksınız. Optimized default ' un hangi tuş olduğu, biosta yazar yani.


Ayrıca,bütün kablolarınızı,e,kartınızı söküp ,tekrar takın. Bazen hiç olmayacak bi kısa devre,yani elektriksel bi sorun mavi ekranlara sebebiyet verebiliyor. Bunu  da,mutlaka yapın.


Alıntı
(Son Düzenleme: 28/08/2018, Saat: 14:15, Düzenleyen: met 61.) .
Konu: 5
Mesaj: 31
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-08-2018

Şimdi en baştan başlayalımSmile

Elimde 2x2 ddr2 ram var ikisinide windows bellek taramsında sorun çıkmadı hatta emin olmak için tek tek de taradım ama sorun yok ekran kartım 8400 gs eski bir ekran kartı hdd de sorun olabilir anakarttada olabilir yani 5-6 aydır çözemedim çıldırıcam en son bilgisayarı balkondan aşağı atıcam vallaha

Ha bu arada ekran kartı söktüm geri taktım başka driver yükledim eskisini silip bazen dediğim gibi 10 satte bazende 1.30 saatte oluyor

Alıntı
(Son Düzenleme: 28/08/2018, Saat: 19:59, Düzenleyen: abisananeya.) .
Konu: 1
Mesaj: 5,398
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-10-2017

HDD 'de ki sorun buna sebep olabilir onuda başka bir HDD ile test edip sorun listesinden çıkartmanız gerek.

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 1,903
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

(28/08/2018, Saat: 19:58)abisananeya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şimdi en baştan başlayalımSmile  

Elimde 2x2 ddr2 ram var ikisinide windows bellek taramsında sorun çıkmadı hatta emin olmak için tek tek de taradım ama sorun yok ekran kartım 8400 gs eski bir ekran kartı hdd de sorun olabilir anakarttada olabilir yani 5-6 aydır çözemedim çıldırıcam en son bilgisayarı balkondan aşağı atıcam vallaha

Ha bu arada ekran kartı söktüm geri taktım başka driver yükledim eskisini silip  bazen dediğim gibi 10 satte bazende 1.30 saatte oluyor
şUNUN Bİ KOMPLE KABLOLARINI SÖKÜP TEKRAR TAKSANA. hdd NİN ANAKARTTAKİ SATA YERİNİ DE DEĞİŞTİR.

Alıntı
.
Konu: 5
Mesaj: 31
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-08-2018

Bilgisayarı boşta 2 saat kadar çalıştırdım mavi ekran vermedi ama bilgisayar açıldıktan 1.30 saat sonra mavi ekran verebiliyor oyun oynarken bu neden acaba

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 1,903
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

(28/08/2018, Saat: 22:23)abisananeya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bilgisayarı boşta 2 saat kadar çalıştırdım mavi ekran vermedi ama bilgisayar açıldıktan 1.30 saat sonra mavi ekran verebiliyor oyun oynarken bu neden acaba
 Yani şimdi sadece oyunda verirse,o zaman driverde veya power yetmiyor vs .gibi şeyler düşünülebilir.

Alıntı
.
Konu: 5
Mesaj: 31
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-08-2018

250 w power var bide bütün bileşenlerin kaç watt olduğunu nasıl anlıcam program vs bişey var mı

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 1,903
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

Eski, teneke tabir ettiğimiz powerlerden. E.kartın ve işlemcin nedir. Sistemde kaç tane HDD var.

Alıntı
.
Konu: 5
Mesaj: 31
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 24-08-2018

Ekran kartım geforce 8400 gs, işlemcim q9400 2.66 GHz işlemci ve 1 tane hdd var

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ekran Kartı Fan Açmıyor LordOfTheZalim 7 79 17/04/2019, Saat: 14:46
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Alacağım ekran kartı anakartıma uyum sağlar mı? Maliaslan 1 56 05/04/2019, Saat: 19:01
Son Yorum: ugur.gozaydin
  EKRAN KARTI YARDIMMMM Okan Akcoskunn 1 63 15/03/2019, Saat: 15:22
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Anakart Ekran Kart Uyumu hiraburak 4 125 17/02/2019, Saat: 20:04
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Ekran Kartı Fanlarım Sürekli Çalışıyor Melik Olgun 5 159 08/02/2019, Saat: 20:02
Son Yorum: Enes Değirmenci

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım