Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Müşteri Hizmerleti Şikayet
#1
Evde internet alacaktım superonline ve turktelekom arasında kaldım. Bayiliklere sordum superonlıne daha mantıklı geldi. Neyse aldım işte 16mbps sınırsız akk siz 12 ay taahüt. ilk 3 ay 60 tl 9 ay 75 tl ek masraf yok dediler. 2-3 gün sonra kurulumda yapıldı. 1 gün sonra fark ettim ki benim aldığım tarifeyle kurulanın alakası yok. Müşteri hizmetleri aracılığıyla şikayet ettim çünkü bana anlatılanla alakası yok abla bile şaşırdı dalga geçiyorum sandı. Hata onlardan kaynaklık ama benim için olumsuz sonuçlanabilir dedi. 12 ay boyunca 120 lira vermem gerekecek zaten alt yapı yok ,vazgeçsem ayrı dert. 

Sorum şu bu duruma göre olumsuz sonuçlanırsa nerelere şikayet ((cimer ve tüketici haklarına ek olarak)) etsem sonuç alırım. 

Böyle bir durumlar karşılaşan varsa eğer ne yaptı bilmek isterim.
[Resim: Orr5A5.png]
#2
Eğer sözleşme vaatleri yerine getirilmediyse ve size vaat edilen tarife sağlanmadıysa Tüketici Mahkemesi aracılığı ile olumlu sonuç alırsınız. Evraklarınız sözleşmeniz ve şuan ki sorununuz ile ilgili bilgileri ister mahkeme sonuç olumlu yada olumsuz ki çoğunlukla sizin için olumlu sonuçlanır.
Facebook bağlantısıBaki.Ugur.Gozaydin
#3
İnşallah dediğin gibi olur.
[Resim: Orr5A5.png]
#4
Yaptığım araştırma sonucu şube bana Sivas'ta geçerli olmayan paketi ayarlamış. Sivas'ta alt yapısı olmadığından bunu koz olarak kullanıp , 2 haftalık mücadelenin sonucunda 16mbps/AKK'siz/Limitsiz interneti önce 85-95 TL ye ardından da ilk anlaşılan fiyat olmasa da 65-75 TL'ye indirttim Smile 5 TL'nin peşine düşsem mi bilemedim 3 ayda 15 TL ediyor Smile Smile Smile Smile
[Resim: Orr5A5.png]
#5
İndirim indirimdir 5 TL az gelebilir ama damlaya damlaya göl olur. Big Grin H.olsun diyorum yeni internetiniz.

Başka sorularınız için foruma yine bekleriz.
Facebook bağlantısıBaki.Ugur.Gozaydin
  


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi