PC Hocası Forum


Oyun ve İş için Sistem Tavsiyesi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 4
Mesaj: 14
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-07-2018

2. nesil Ryzen bir sistem kurmaya karar verdim. Aklımdaki parçalar aşağıdaki gibi. Parçalar için şu daha doğru tercih olur dediklerinizi yazabilirsiniz.
  • AMD Ryzen 2700X
  • Gigabyte X470 AORUS Ultra Gaming AMD X470
  • GSkill 16gb (2x8GB) Trident Z DDR4 3200Mhz CL14
  • Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti AORUS
  • Toshiba P300 2TB 7300 RPM HDD
  • Samsung 970 PRO 512GB M.2 SSD
  • Corsair RM750x 750W Güç Kaynağı
  • Corsair Crystal 570x Kasa
  • Corsair Hydro Serisi H115i Pro Sıvı Soğutucu
  • Cooler Master VGA Vertical Card Holder
Sistem vertical yani dikey olacak. Şimdiden teşekkürler.

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 816
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

Overclock falan yapma düşünüyormusunuz.
İş derken hangi programlar veya ne amaçla kullanmayı düşünüyorsunuz.

Alıntı
(Son Düzenleme: 30/07/2018, Saat: 09:10, Düzenleyen: met 61.) .
Konu: 2
Mesaj: 2,680
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-10-2017

Sistem gayet başarılı bir sorun yok O.C. yapmayacaksanız X470 bir anakarta ihtiyacınız yok B serisi çipsetli bir anakart alın B350 var şuan ama bu anakart 1. nesil Ryzen 'ler için çıkmıştı soket uyumu var çalışıyor B350 ile ancak bu önümüzde ki ay Ağustos ayı yani B450 anakartlar gelecek 2. nesil Ryzen 'ler için ve yeni B serisi bir anakart alırsınız iş için RAM 'i 32 GB 'a çıkartırsınız anakarttan artan parayı RAM 'e yatırırsınız. Ayrıca 13 Ağustos 'ta yeni 2. nesil Threadripper işlemcileri çıkacak mevcut Threadripper 1. nesillerin fiyatların oynama olabilir iş için daha makul bir işlemci serisi olur Threadripper işlemciler. Bekleyin derim 1-2 ay hepsi çıksın çıkışından 1 ay sonra satışta olurlar zaten.

Alıntı
(Son Düzenleme: 30/07/2018, Saat: 09:25, Düzenleyen: ugur.gozaydin.) .
Konu: 4
Mesaj: 14
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-07-2018

(30/07/2018, Saat: 09:09)met 61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Overclock falan yapma düşünüyormusunuz.
İş derken hangi programlar veya ne amaçla kullanmayı düşünüyorsunuz.
Ağırlıklı olarak adobe programları kullanıyorum, ilk etapta olmasa da ilerleyen zamanlarda OC yaparım.

(30/07/2018, Saat: 09:21)ugur.gozaydin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sistem gayet başarılı bir sorun yok O.C. yapmayacaksanız X470 bir anakarta ihtiyacınız yok B serisi çipsetli bir anakart alın B350 var şuan ama bu anakart 1. nesil Ryzen 'ler için çıkmıştı soket uyumu var çalışıyor B350 ile ancak bu önümüzde ki ay Ağustos ayı yani B450 anakartlar gelecek 2. nesil Ryzen 'ler için ve yeni B serisi bir anakart alırsınız iş için RAM 'i 32 GB 'a çıkartırsınız anakarttan artan parayı RAM 'e yatırırsınız. Ayrıca 13 Ağustos 'ta yeni 2. nesil Threadripper işlemcileri çıkacak mevcut Threadripper 1. nesillerin fiyatların oynama olabilir iş için daha makul bir işlemci serisi olur Threadripper işlemciler. Bekleyin derim 1-2 ay hepsi çıksın çıkışından 1 ay sonra satışta olurlar zaten.

Teşekkürler, söylediklerinizi düşüneceğim ama ilerleyen zamanlarda OC yapmayı düşünüyorum. Yeni nesil ekran kartları ne zaman gelicek o konuda kesin bir bilginiz var mı ? Benim niyetim yeni nesil ekran kartı almak aslında ama ne zaman çıkacağı konusunda internette bir sürü varsayım dolaşıyor, bende net birşey görmediğim için bu tarz bi sistem düşündüm.

Alıntı
(Son Düzenleme: 30/07/2018, Saat: 09:48, Düzenleyen: 8sret.) .
Konu: 2
Mesaj: 2,680
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-10-2017

Yeni seri ekran kartları hakkında kesin bir bilgi yok ama bu sene içinde çıkacağına dair kesinliği var diyebilirim ama son çeyrekte yani 9. aydan sonra çıkar çıkarsa. O.C. yapacaksanız B serisi için söylediklerimi es geçebilirsiniz. Şuna ki sisteminiz gayet başarılı bileşenlerden oluşuyor ama ben yine Threadripper işlemciler için biraz bekleyin ve Threadripper işlemcilerde ki fiyatları bir görün derim AMD tarafı fiyat konusunda daha iyi olmuştur her zaman belki 1. nesil Threadripper işlemcilerde fiyatları düşürürler 13 gün çıkışına ay sonuna da net fiyatları çıkar beklemeniz size bir şey kaybettirmez. Ancak indirim bulursanız ciddi kaçırmayın şuan ki yazdığınız sistemi alın. Son bir şey daha HDD konusunda Seagete PRO serisini alın daha uzun ömürlü ve performanslı HDD 'ye sahip olursunuz.

Alıntı
.
Konu: 4
Mesaj: 14
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-07-2018

(30/07/2018, Saat: 10:22)ugur.gozaydin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeni seri ekran kartları hakkında kesin bir bilgi yok ama bu sene içinde çıkacağına dair kesinliği var diyebilirim ama son çeyrekte yani 9. aydan sonra çıkar çıkarsa. O.C. yapacaksanız B serisi için söylediklerimi es geçebilirsiniz. Şuna ki sisteminiz gayet başarılı bileşenlerden oluşuyor ama ben yine Threadripper işlemciler için biraz bekleyin ve Threadripper işlemcilerde ki fiyatları bir görün derim AMD tarafı fiyat konusunda daha iyi olmuştur her zaman belki 1. nesil Threadripper işlemcilerde fiyatları düşürürler 13 gün çıkışına ay sonuna da net fiyatları çıkar beklemeniz size bir şey kaybettirmez. Ancak indirim bulursanız ciddi kaçırmayın şuan ki yazdığınız sistemi alın. Son bir şey daha HDD konusunda Seagete PRO serisini alın daha uzun ömürlü ve performanslı HDD 'ye sahip olursunuz.

Tamam, parçaların çoğunu yurtdışından alacağım zaten. Threadripper işlemcilerde 1900x tatmin etmedi beni, fiyatının hakkını verdiğini düşünmüyorum. 1950x bayağı pahalı,  1920x'in fiyatı aklımdaki rakamlara düşerse alırım. HDD bende seagete düşünüyodum toshiba önerenler oldu. O yüzden değiştim.

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 816
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

2700X çok başarılı bi işlemci,ancak AMD bu seride TDP çıtasını iyice yükselterek 105 watt yaptı. Overclock yapmayacak olsanız bile B350 veya B450 ÇİPSETLERE pek bakınmayın derim. İş içinde kullanacağınız için zayıf güç devreleri ,hele hele, 105 wat TDP için , uygun değil.Throttling yapar ,VRM ler.
Poweri çok pahalı seçmişsiniz. Şu ayar bi power hem kalite hem hesaplı.
https://www.sinerji.gen.tr/high-power-75...-pmu406080
Sıvı soğutmada aynı şekilde. Silverstone ,şu serisi çok başarılı ve hesaplı.
https://www.sinerji.gen.tr/silverstone-t...u-pmu67278
veya,
https://www.eksenbilgisayar.com/cooler-m...4-destekli

Alıntı
(Son Düzenleme: 30/07/2018, Saat: 10:59, Düzenleyen: met 61.) .
Konu: 4
Mesaj: 14
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-07-2018

(30/07/2018, Saat: 10:59)met 61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2700X çok başarılı bi işlemci,ancak AMD bu seride TDP çıtasını iyice yükselterek 105 watt yaptı. Overclock yapmayacak olsanız bile B350 veya B450 ÇİPSETLERE pek bakınmayın derim. İş içinde kullanacağınız için zayıf güç devreleri ,hele hele, 105 wat TDP için , uygun değil.Throttling yapar ,VRM ler.
Poweri çok pahalı seçmişsiniz. Şu ayar bi power hem kalite hem hesaplı.
https://www.sinerji.gen.tr/high-power-75...-pmu406080
Sıvı soğutmada aynı şekilde. Silverstone ,şu serisi çok başarılı ve hesaplı.
https://www.sinerji.gen.tr/silverstone-t...u-pmu67278
veya,
https://www.eksenbilgisayar.com/cooler-m...4-destekli

Teşekkürler, önerileriniz düşüneceğim.

Alıntı
.
Konu: 7
Mesaj: 816
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 13-07-2018

Hatta size son bi önerim,2600 alın.2 tık ile x470 anakartta,4,0-4,1 ghz de ,tabiri caizse,yağ gibi çalışır. 2019 da,7 nm Ryzen ler geliyor. Mimarileride değişecek.Çok güçlü işlemciler, olacaklar.Elinİzdeki X470 anakartlar ile de uyumlu olacak.

Şimdilik ,2600 ,işinizi hesaplı fiatıyla ,rahat görür.65 watt ,TDP.

Alıntı
(Son Düzenleme: 30/07/2018, Saat: 11:25, Düzenleyen: met 61.) .
Konu: 4
Mesaj: 14
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 30-07-2018

(30/07/2018, Saat: 11:24)met 61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hatta size son bi önerim,2600 alın.2 tık ile  x470 anakartta,4,0-4,1  ghz de ,tabiri caizse,yağ gibi çalışır. 2019  da,7 nm Ryzen ler geliyor. Mimarileride değişecek.Çok güçlü işlemciler, olacaklar.Elinİzdeki X470 anakartlar ile de uyumlu olacak.

Şimdilik ,2600 ,işinizi hesaplı fiatıyla ,rahat görür.65 watt ,TDP.

İyi fikir, zaten bi yerden sonra ister istemez yetmeyecek, sistemi update etmek zorunda kalacağım.

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Apu sistem için yardim. akifenes20 11 77 27 dakika önce
Son Yorum: met 61
  EKRAN KARTI TAVSİYESİ Ömer Güncü 8 82 10/11/2018, Saat: 21:45
Son Yorum: Enes Değirmenci
  15000 TL İş Amaçlı Sistem Toplama gncmslmn95 16 173 10/11/2018, Saat: 09:56
Son Yorum: ugur.gozaydin
  Twitch Yayını İçin Sistem Toplama skywolf 15 145 05/11/2018, Saat: 23:47
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Düşük bütçeli sistem tavsiyesi met 61 14 129 05/11/2018, Saat: 08:29
Son Yorum: Enes Değirmenci

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım