Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pes4 pro görüntü sorunu
#1
samsung tv e bağlıyorum pes 4'ü ekran a sığdır yapıyorum elimle tv ayarlarından 30 dk sonra 16/9 oluyor oda ekran a görüntü oturmuyor taşıyor biraz yardımcı olabilcek varmı
#2
TV görüntü oranını eşitleyin yani TV hangi görüntü oranına sahipse örneğin sizde 16:9 a dönüyorsa demek oluyorki oyunuda 16:9 bir çözünürlüğe alacaksınız.
Facebook bağlantısıBaki.Ugur.Gozaydin
#3
uğur abi twict'den yayın fılan ızlıyorum ben onu ayarlıyamıyorummm pes 4 den tv biraz eski 1080 p fılan yok galiba
#4
Bağlantı yaptığınız kablo ile ilgili bir sorun olabilir. PS4 Pro 'larda eski TV 'ler ile bağlantı sorunları oluyormuş hatta SONY 'de bunu kabul etmiş. Kullandığınız kabloyu değiştirin HDMI standardı yüksek 4K destekli kaliteli bir kablo kullanın. Bu sorunu bu yöntem ile çözenler olmuş.
Facebook bağlantısıBaki.Ugur.Gozaydin
#5
şimdi değiştiriyorm elımde cok saglam hdm kablaso var abı deneyım yazıcam
#6
https://www.samsung.com/tr/support/model...450G1WXTK/
UĞUR ABi bnde bu tv mevcut pes4 ün göruntu ayarlarından 1080 p 1080 i 720p var otomatık var bide otomatıkdeymıs 720p aldım 1080p fılan kaldırmaz galiba ? böyle denıyorum bide

Yok abi 30 ek sonra yine eski haline dönüyor tv nin ayarlarından elimle ekran â sığdır diyorum 16.9 dönüyor oda ekran. a oturmuyor
#7
Bayağı eski ve 720p zaten bu TV yani evet 720p ye alıp dene.
Facebook bağlantısıBaki.Ugur.Gozaydin
#8
1 ayar var galia abi 30 dk sonra tv kendi kendine 16.9 alıyor ekran sığdır seçeneğinden
#9
TV 'niz eski bilemiyorum ayarlarını ama iyice bir kontrol edin birde Playstation ayarlarını kontrol edin belki ölçekleme ayarları vardır yada zamana bağlı bir ayar.
Facebook bağlantısıBaki.Ugur.Gozaydin
#10
sen bilmıyorsn kımse bılmıyordur abi kalsın öyle o zman ne yapalım Big Grin
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Xbox one x pc yayın sorunu KaganKose 1 73 14/07/2019, Saat: 02:15
Son Yorum: ugur.gozaydin
  DUAL SHOCK PC SAĞ ANALOG SORUNU Emir Ateşoğlu 1 336 15/10/2018, Saat: 02:28
Son Yorum: ugur.gozaydin
  xbox360ce algılamama sorunu batuhanatay26 0 276 27/04/2018, Saat: 17:05
Son Yorum: batuhanatay26
  Playstation Network Hesabı Sorunu Bedromaker 0 610 04/03/2017, Saat: 08:36
Son Yorum: Bedromaker

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi