PC Hocası Forum


sistem ve fiyat uygun mu ?
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 3
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 09-07-2017


  • Anakart:MSI H110 PRO LGA1151

  • İşlemci: i5-6400 LGA1151

  • Corsair Builder CX serisi CP-90200015-eu 750W PSU

  • RAM: Kingston Hyperx 8 GB DDR4 2400 MHz 2 adet

  • Corsair carbide series Spec-03 mini tower ATX 5.25'' soğutucu

  • Ekran kartı: Asus strix GTX970-DC2OC-4GDS 4 GB

  • HDD: WD BLUE WD10ezex 3.5'' 1 TB 720 RPM
Tanıdık birinden bu bilgisayarı alacagım fiyat 2750 TL sizce fiyat nasıl? Parçalar uyumlu mu? Oyunlarda nasıl performans gösterir? PUBG, BF1 Hangi ekran ayarlarında kaç FPS oynatır?

Alıntı
.
Konu: 80
Mesaj: 2,610
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

Fiyat iyi sistem uyumlu Rami artirmanizi öneririm güç kaynağını 80+ aliniz

p6gP8z.png


Alıntı
.
Konu: 1
Mesaj: 3
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 09-07-2017

(09/07/2017, Saat: 22:51)Kaan Akgül Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Fiyat iyi sistem uyumlu Rami artirmanizi öneririm güç kaynağını 80+ aliniz

rami arttırayım mı? 16 gb var yetmez mi ? ayrıca güç kaynagı 750 wat az mı gelir diyorsunuz?

Alıntı
.
Konu: 25
Mesaj: 3,760
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

işlemcini i5 6500 yap
ramlerini 2133 cl değeri 13 veya 14 olanı seç 16 gb yeterli
ekran kartını gtx 1060 yap
power yeter 80 plus sertifkalı zaten

Alıntı
.
Konu: 1
Mesaj: 3
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 09-07-2017

(09/07/2017, Saat: 23:24)Expert Adlı Kullanıcıdan Alıntı: işlemcini i5 6500 yap
ramlerini 2133 cl değeri 13 veya 14 olanı seç 16 gb yeterli
ekran kartını gtx 1060 yap
power yeter 80 plus sertifkalı zaten

Beni anlayamadınız galiba ben sistem toplamıyorum hali hazırda satılan bi sistem var sistemin özellikleri bu ve bu fiyata bu özellikte ki sistem uygun mu onu öğrenmek istiyorum. Yani ne yeni parça almak istiyorum ne de parça değişmek istiyorum

Alıntı
.
Konu: 25
Mesaj: 3,760
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

alınabilir kardeşim

Alıntı
.
Konu: 80
Mesaj: 2,610
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

(09/07/2017, Saat: 22:58)Mehmet Topaloglu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09/07/2017, Saat: 22:51)Kaan Akgül Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Fiyat iyi sistem uyumlu Rami artirmanizi öneririm güç kaynağını 80+ aliniz

rami arttırayım mı? 16 gb var yetmez mi ? ayrıca güç kaynagı 750 wat az mı gelir diyorsunuz?
kusura bakmayın 2 adet oldugunu görmemişim tek sandım sistem buysa masrafınız olacak ssd lazım 350 tl ye gelir size ama parasının hakkını verir

p6gP8z.png


Alıntı
(Son Düzenleme: 10/07/2017, Saat: 11:37, Düzenleyen: BilgisayarcıGenç.) .
Konu: 25
Mesaj: 3,760
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

(10/07/2017, Saat: 11:27)Kaan Akgül Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09/07/2017, Saat: 22:58)Mehmet Topaloglu Adlı Kullanıcıdan Alıntı: rami arttırayım mı? 16 gb var yetmez mi ? ayrıca güç kaynagı 750 wat az mı gelir diyorsunuz?
kusura bakmayın 2 adet oldugunu görmemişim tek sandım sistem buysa masrafınız olacak 80+ güç kaynagı öneryiroum bu ir sertifika daha az güçle daha çok iş yapıyor buda elektrik faturası vb de indirime gidiyor mesela önceki pc de sertifikasız güç kaynagı vardı  105tl fatura gelirken şimdi 90 tl ye düştü ssd lazım 350 tl ye gelir size ama parasının hakkını verir

80 plus sertifikalı power zaten o

Alıntı
.
Konu: 80
Mesaj: 2,610
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 14-06-2017

(10/07/2017, Saat: 11:30)Expert Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10/07/2017, Saat: 11:27)Kaan Akgül Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kusura bakmayın 2 adet oldugunu görmemişim tek sandım sistem buysa masrafınız olacak 80+ güç kaynagı öneryiroum bu ir sertifika daha az güçle daha çok iş yapıyor buda elektrik faturası vb de indirime gidiyor mesela önceki pc de sertifikasız güç kaynagı vardı  105tl fatura gelirken şimdi 90 tl ye düştü ssd lazım 350 tl ye gelir size ama parasının hakkını verir

80 plus sertifikalı power zaten o
tüm parçalara netten bakınca gördüm ve düzenlemeyi yaptım hocam

p6gP8z.png


Alıntı
.
Konu: 25
Mesaj: 3,760
Cinsiyet: Bay
Kıdem: 11-12-2016

sorun yok o zaman

Alıntı
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Pc sistem önerisi malak1997 9 326 10/03/2018, Saat: 14:01
Son Yorum: malak1997
  Böyle bi sistem topladım yardım Harun Şahin 7 234 16/02/2018, Saat: 21:21
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Sistem Tavsiyesi Tesisatçı Gandalf 7 266 30/01/2018, Saat: 22:37
Son Yorum: Enes Değirmenci
  Gaming Bilgisayar -(Hazır Sistem)- Alıcam venomakasa 5 380 31/10/2017, Saat: 21:36
Son Yorum: BilgisayarcıGenç
  Hazır sistem Önder Aksu 1 267 05/09/2017, Saat: 19:57
Son Yorum: BilgisayarcıGenç

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Powered by MyBB
Pchocasi.com.tr


Tasarım