Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TTNET ve KOTA
#1
Merhaba hocalar, 3 gün önce türk telekom ile başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim ki herhangi birinizin başına gelmesin.

Taahhütümüzün bitimine 10 ay var 01.01.2020 tarihinde bitiyor.20 Mpbs kullanıyormuşum fakat 26 27 yi görüyordum ve 84 tl bir aylık ücreti var. Hat sahibi babam olduğu için öncelikle babam aranıp fiyatların 270 tlye çıkacağını acilen başka bir paket yapılması gerektiğini söylemiş.Babamda oğlum anlıyor bu işlerde onu arayın ve taahhütümüzün bitimine 10 ay var demesine rağmen anlaşılmaz, hızlı ve yanlış bilgiler vererek babamı bu pakete geçişe zorlamıştır.Bahsi geçen paket 25 Mpbs 200 GB kotalı ve 2 YIL taahhütlü paket. Kota bitiminde ise internet tamamen kesiyor ve her ek 5GB kota için 5 TL ödüyorsunuz.


Sonradan bu durumdan haberim olduğunda bu duruma itiraz ederek ttneti aradım ve yanlış bilgiler verildiği için kandırma söz konusu olduğu için çağrıların dinlenmesini talep ederek bi şikayet kaydı oluşturdum. Sonrasında babama geri dönüş yapılarak herhangi bir taahhütünüzün olmadığını ve istediğimiz an iptal edebileceğimizi söylemişler. Bunun üzerine geri dönüş yaptım fakat öyle birşey olmadığı söyledi bana.Uzun uğraşlar sonucu TTNET ile herhangi bir sonuç elde edemedim. BTK ya başvurdum fakat ordanda geri dönüş alamadım. Lakin bu kötü tecrübe bana ödeyeceğimiz cayma bedelinin hesaplanması konusunda yeni birşeyler öğretti. Şöyle ki eğer internetinizi tamamen kapatmak isterseniz ödeyeceğiniz cayma bedeli 2 şekilde hesaplanıyormuş;

1-Taahhütün başlangıcından itibaren faydalandığınız indirimler toplamı,
2-Taahhütün bitimine kadar olan faydalanacağınız indirimler toplamı.

Bunlardan hangisi daha düşük çıkıyorsa cayma bedeli o oluyormuş.Bizde taahhütü yeni yaptığımız için cayma bedeli olarak ilk ayın indirim tutarı 65 TL gibi bir ücret çıktı. Bu sayede hattımızı iptal edip Türknete geçiyoruz. Okuduğum yorumlar vasıtası ile iyi olduğunu duydum eğer Türknet kullanıcıları varsa yorumlarınızı beklerim.

Son olarak TTNET kullanan ailenizi babanızı akrabalarınızı uyarın böyle bir sorunu onlarda yaşamasın. 


Sağlıcakla kalın.
#2
Kendim şuanlık Türk Telekom'da çalışıyorum maalesef durum böyle. Müşteri hizmetleri artık abartmaya başladı. Günde 3-4 defa aramaya başlamış. Müşteriler bu durumdan hoşnut değil. Bende olmazdım. Şikayet etmeniz çok iyi bir hareket olmuş
[Resim: ub6GUp.png]
  


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi